L debuut met springen super verlopen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

L debuut met springen super verlopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 00:00

Vandaag ging ik voor het eerst in het L starten met springen. Ik was best wel zenuwachtig en toen ik die hoogte zag moest ik toch wel eventjes slikken want ze bouwde best hoog Bloos Maarja ik had afgesproken dat ik net dee of ik gewoon B ging springen Tong uitsteken
Het inspringen was vet klein. Iedereen botste tegen elkaar op dus dat was niet zo groot succes Lips are sealed Het was verder heel vaag want ze hadden gezegd dat we nog parcours mochten lopen voor het L springen catagorie D maar dat was opeens niet meer omdat ze 3 kwartier waren uigelopen, erg fijn dus Vanaf de kant maar het parcours in me hoofd gestampt en hopen maar dat het goed zal komen..
Toen was ik aan de beurt. Groeten en eventjes het halve parcours door gereden om Melano het één en ander te laten zien omdat er nogal apartige hindernissen in stonden, onder andere een 'grashindernis'. De balken waren van zacht groenachtig mos en naast de hindernissen stonden van die blokken met nepgras. Hindernis 1 gevolgd door hindernis 2 ging super. Ik had door dat Melano verder niet problemen had met de hoogte. Alles ging goed en de dubbel had ik ook al gehad. Ik merkte wel dat ze vaak erg terug kwam. De laatste hindernis was een dubbel. Ik moest meer voorwaarts rijden maar het was al te laat en ze weigerde. Ik kwam ook erg moeilijk door de bocht heen. Stomme fout maar de tweede keer ging de dubbel super! de eerste winstpunt had ik dus al binnen Pling
Even later kon ik gelukkig wel het parcours lopen voor de tweede keer, want je kon er namelijk 2 klassieke parcoursen springen
Het was echt een slangenvolte parcours zeg, wat een bochten. Inspringen hoefde ik niet echt meer te doen dus het was wachten tot dat ik aan de beurt was. Toen de klasse L catagorie D aan de beurt was moest ik alweer snel. Gegroet en verteld de jury tegen me dat ze geen coupon van me heeft voor het tweede parcours Ik vertelen dat ik toch 100% zeker weet dat ik coupons heb gegeven. Na zoeken tussen alle coupons vonden ze die van mij en daar ging eindelijk die bel zodat ik kon beginnen.. Dromen Sigaar
Ze sprong echt super. De hindernissen kende ze al allemaal dus het ging erg lekker! Voor ik het wist was ik het parcours rond... foutloos Party!! De barrage mocht ik dus springen. Waren best verder wel korte draaien maar Melano pakte alles goed op. Helaas mocht ze bij hindernis 10 wel iets meer haar benen optrekken want ze nam een balkje mee. Super tevreden dus erover Lovers 3 winstpunten gereden op een dag Party!! Prijsuitreiking was niet te paard maar even later gewoon in de tent.
Ik was in het eerste parcours derde geworden en ik kreeg een rozet en een halster (wat Melano niet past Scheve mond Frusty ) en in het tweede parcours ben ik tweede geworden en kreeg ik een rozet met witte bandages Party!!
Super dag dus met goede resultaten Party!! Melano, je bent super Lovers

Foto's komen morgen waaronder één hele mooie tussen zit Kwijl



Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 00:08

jah nog maar een keer Haha! super eem!! Haha! heel veel succes de volgende keer!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 00:52

Gefeliciteerd Amy! Lachen
Echt onwijs goed zeg van jullie! Party!! Helemaal voor de eerste keer L !
Ga zo door zou ik zeggen Haha!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:00

Gefeliciteerd!!!!!! Party!!
Echt SUPER!! Pling
Ik zij toch dat het wel mee zal vallen. Knipoog
op naar de volgende keer!!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:05

Heey amy!
SuperrAfbeelding! Helemaal voor de 1e keer in het L!
Jammer dat het halster niet past maar wel leuke prijzen!
Gefeliciteerd!!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:00

he superrrrrrrrrrrrr
zie je wel, de L gaat toppie joh! hoop je in venhuizen ook te zien! groetjess

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:29

Super eem!!!
1e keer L en dan gelijk 3 puntjes! Whiehoo Melaan = een super pony. Lachen En jij natuurlijk een super ruiter!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 12:03


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:53

Super Amy!!!!!

Ik won in Ermelo ook een halster, een full maat voor Magpie Tong uitsteken Die ging gelijk door naar Kadance Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:25

Super gedaan he! Ik heb nog voor je geduimt hoor gister!!! haha Gelefeliciteerd met je eerste winstpunten en prijzen in de L!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers