Meest paardbestendige telefoon ever..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Meest paardbestendige telefoon ever..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 20:13

Woo dit moet ik echt even kwijt.. ben nl zooo erg blij met mijn nieuwe telefoontje.. de nokia 5100.. Ik heb er al zoveel versleten ( ze kunnen nou eenmaal moeilijk tegen paardenvuil en gehobbel.. Maar tot nu toe ben ik echt super tevreden over deze..
Hier volgt de beschrijving...


Nieuwigheden
Met zijn innovatieve ontwerp, materialen en door de gebruiker verwisselbare Xpress-on™ shells biedt de Nokia 5100 meer bescherming tegen spatten, stof en schokken. Het rubberachtig oppervlak staat dan weer borg voor een stevige en betrouwbare grip.
Het kleurenscherm met hoge resolutie van de Nokia 5100 is scherp en duidelijk. Naast het geluidsniveau en de verbruikte categorieën kan je op het scherm ook de omgevingstemperatuur bekijken. Verder kan je kleurrijke afbeeldingen gebruiken als wallpaper. De ingebouwde zaklantaarn kan handig van pas komen als je ergens in het donker zit.
Met de geïntegreerde handenvrije luidspreker kan de Nokia 5100 gebruikt worden als luidsprekertelefoon voor conversaties of kan je in groep luisteren naar de ingebouwde FM-stereoradio. (Opmerking: als je luistert naar de radio moet de hoofdtelefoon aangesloten zijn, aangezien de kabel werkt als antenne.)
Je hebt toegang tot WAP-diensten via GPRS, je kan data overdragen aan een snelheid tot 43,2 kilobits per seconde in HSCSD-netwerken of je kan multimediaberichten met tekst, kleurenafbeeldingen en foto’s versturen en ontvangen.
Download nieuwe Java-toepassingen en spelletjes op je telefoon. En zorg voor nieuwe instrumentale MIDI-beltonen.
Neem de Nokia 5100 mee naar de vijf continenten - hij werk in EGSM 900- en GSM 1800/1900-netwerken.
Raadpleeg onze vergelijkingstabel voor de nieuwe functies van de Nokia 5100. >>
Telefoonfuncties
* Protected against splashes, dust, and bumps
* Tri band (EGSM 900/GSM 1800/1900)
* High-resolution color display
* Downloadable personal applications via Java™ technology
* GPRS (General Packet Radio Service
* HSCSD (High Speed Circuit Switched Data)
* WAP 1.2.1 browser (via GRPS or CSD)
* Multimedia messaging with compatible devices
* Flashlight
* FM-stereoradio
* Geïntegreerde handenvrije luidspreker
* Polyfone MIDI-beltonen
* Klok, alarmklok
* Stopwatch, alarm clock
* Digitaal uurwerk als screensaver
* Timer met intervaltimers
* Calculator, valutaconverter
* Kalender, takenlijst
* Calorieteller
* Thermometer
* Automatische volumeregeling
* Geluidsmeter
* Connectivity options: IR and cable


Lang verhaal maargoed.. Het is ook erg handy zoals je hem om je arm kunt klikken. Ziet er misschien een beetje raar uit, maar je hebt geen last meer van bonkende telefoons in je zakken!!
Ik had hem laatst omgeklikt bij een strandrit.. werkte super!

Gr Marijke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:02

heb ik ook iedeaal! Is al 100x uit mijn zak gevallen waarvan 50x in de modder of plassen.. is al 50x door rydar in gebeten of op gestampt... en doet t nog steeds!

evelyn
Berichten: 254
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:43

nou dat klinkt super! Haha!
het redmiddel voor alle paardhobbelende mensjes die niet zonder hun mobiel kunnen!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:53

Die wil ik ook Haha! Al m n telefoons zijn altijd binnen no-time kapoet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:55

haha ja van mij waren er al een paar verzopen in de blubber maar deze kan echt alles hebben!! Je hebt ze nog in leuke kleurtjes ook ik heb een gele Haha!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:59

ik heb een siemens M35, die kan ook super veel hebben. Op asvalt gevallen, terwijl ik op de scooter zat (niet echt zacht geland dus). Bel vind hem ook nog steeds lekker, dus bijt er vaak in. En ik heb hem ook al vaak laten vallen echt super stevig, en nog helemaal niet beschadigd. Alleen een klein deukje door die val van de scooter (volgende keer toch maar een helmpje opzetten Haha!)
En hij was nog gratis ook, die van de postbankt toen. 1000 gulen of euro sparen op een bepaalde rekening en dan twee maanden vastzetten en je telefoon werd opgestuurd.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:14

Hmm, ik heb een C55 en ik moet zeggen dat ik nog nooit last van schade heb gehad omdat ik bij de paarden liep. Ik stop mijn foon altijd in mijn zak. Soms iets te enthousiast in een wijde zak en dan flikkertie, maar om nou te zeggen dat hij regelmatig op uithoudingsvermogen getest wordt? Neuh, alleen maar op levensduur want hij gaat vrijwel nooit uit...

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 12:57

He debo, waar heb jij die shell vandaan?? De mijne is nu nog grijs Boos! en hoe duur zijn ze, want ik vind het altijd zonde om voor veeeel geld zoiets te kopen...gaat altijd op aan...de paarden haha

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:23

Ik heb een 3310...niet bijzonder, maar die doet het toch ook al 2 jaar hoor Haha!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 16:17

Kheb die idd ook voor in belgie..maar die is nu ook al schijndood.. 1,5 jaar oud.. springt steeds aan en uit, dan valt het geluid weg, en dan weer het beeldscherm.. errug vaag..

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:55

Mijn 3310 doet het pas 1 jaar Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:12

ik heb hem ook ideaal he!! alleen keb een nog dat oranje hoesje ne zo'n nieuwe hoesje kost geloof ik 50eu dus houd ik deze nog wel effe!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:14

oeps ik lees verkeerd ik heb de nokia 5210 geloof ik ben weer te snel hihiihih maar deze is ook zeer prettig!!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:42

Mijn 3310tje is ook een held, hij leeft nog steeds terwijl ik hem al 2 jaar laat vallen...
Dat ding heeft al meerdere keren onder een hoef gelegen, in een weiland bij dauw... en tijdens het rijden op straat gedonderd...

Mocht hij een keer overlijden, dan ga ik voor de 5100 of 5210

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:15

Carolien007 schreef:
ik heb een siemens M35, die kan ook super veel hebben. Op asvalt gevallen, terwijl ik op de scooter zat (niet echt zacht geland dus). Bel vind hem ook nog steeds lekker, dus bijt er vaak in. En ik heb hem ook al vaak laten vallen echt super stevig, en nog helemaal niet beschadigd. Alleen een klein deukje door die val van de scooter (volgende keer toch maar een helmpje opzetten Haha!)
En hij was nog gratis ook, die van de postbankt toen. 1000 gulen of euro sparen op een bepaalde rekening en dan twee maanden vastzetten en je telefoon werd opgestuurd.


die had ik ook. heb hem na een jaar van mijn ouders gekregen omdat zij hem toch nie gebruikte en mijn telefoon kapot was.
was er eerst heel tevreden over, maar heb hem nou toch binnen een jaar kapot gekregen Boos!
dus heb weeer een nieuwe kunnen kopen Frusty

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:19

Ik heb een Siemens c45, en die overleeft ook alles. Waaronder 10 meter de lucht door, en op de plavuizen landen, weet geeneens wat ik deed.
En al veel keer uit mijn zak gevallen. En nat geworden, toch nooit problemen.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 22:59

nokia 3310 is nix... heb ik ervaring mee Boos!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 23:28

sophie_kurk schreef:
nokia 3310 is nix... heb ik ervaring mee Boos!

pourquoi ne pas?, issie kapot dan? mijne siemens C45 doet het nog..en ik heb 'm ook wel eens laten vallen. het frontje blijft lekker stevig zitten. dat kun je niet zeggen van de 3310, mijn vriendin liet die vallen en overal schoten deeltjes heen, lekker handig...

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 23:49

Mijn 3310 is heel paard bestendig!!, niet te groot en niet te klein (anders zoek ik zo'n ding steeds..... Haha!
Laatst er ongeluk tijdens het uitmesten verloren op de mestbult, gelukkig door een belletje kwam ik eracht dat hij onder twee kruiwagens stront lag en even schoongespoeld en hij deed het nog!!!
Van het paard gevallen (de telefoon, niet ikke!! ), op het asfalt gevallen terwijl ik op de fiets zat etc.. hij doet het nog prima!

IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 10:56

mijn nokia 3210 heeft het sinds kort begeven..... had hem al een aantal jaren. in die tijd heeft er een paard op gestaan, heefttie een rondje gezwommen in de wc pot... en meer van dat soort suffe dingen. laatst deed opeens de 3 het niet meer. en kort daarna de 5, het * en het knopje naar boven ook al niet meer.... en tot slot viel mn beeldscherm weg... is ook niet zo gek met al dat stro, stof en paardenharen binnenin... toen heb ik van mn schoonmoeder zomaar een nieuw nokiaatje gekregen.. een 3510, met veeeeelste veel opties.. wat moet ik nou met wap?!? (of zoiets...)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:39

ik zweer bij de mn SIEMENS C45!!

is al zo vaak in t water/modder gevallen, samen met mij van brommer&paard gevlogen, op de mesthoop gevallen, overreden door mn scooter, ontelbaar vaak uit mn jaszak op de stenen gevallen

alleen als ie nu valt gaan gelijk de frontjes los en de accu eruit, 1x is ie zo hard gevallen op onze vloer(natuursteen/leisteen) en toen lagen alle onderdelen los, luidsprekertje, dat ding waardoor ie trilt, toesjes echt alles lag uit elkaar, alles weer teruggezet en hij doet het nogsteeds perfect! al gaat ie soms uit als ik hem te hardhandig ergens neerleg maar ja verder doet ie het super!!

laatst viel ie weer eens compleet uit elkaar, heb er toen meteen maar ff al het paardenhaar, hooi en zand enzo uitgehaald haha die was echt smerig!