Osteopaat??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mursey

Berichten: 605
Geregistreerd: 14-05-03

Osteopaat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 20:39

Ik ben vorige week met een paard van een vriendin mee naar de osteopaat geweest.
Nou stond ik gewoon echt te kijken van zijn inzicht... zag het probleem van dat paard meteen... foto gemaakt en jawel hij had gewoon gelijk Verward
Nou ga ik mijn paard dus "ter controle" ook na laten kijken, want ik wil eigenlijk wel zeker weten dat ze echt niets mankeert.
Nou vroeg ik me eigenlijk af of er mensen zijn die ervaring hebben met een osteopaat (voor hun paard natuurlijk Knipoog)
Verder ben ik benieuwd naar wat de gemiddelde bokker hier nou van vindt. Dus ook de mensen zonder de ervaring!
Bedoel.. bij ons op stal vonden een aantal mensen het maar onzin, ik was sceptisch, maar nu niet meer...

Back in the saddle Haha! 20-9-2008


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:35

Zeer positieve ervaringen met Michiel Schepers. Precies de vinger op de "zere plek" en hij kan het nog oplossen ook.

Nulla tenaci invia est via


Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:48

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar ervaringen, en dan ook met speciale mensen (in de omgeving Zuid-Holland vooral)

Over een paar weken wil ik ook met mijn paard naar een osteophaat, omdat ze last heeft van haar SI gewricht. Ik heb al een hele tijd het idee dat er iets mis is met haar, omdat ze als ze moe is licht onregelmatig stapt... En ook al een dierenarts naar haar rug en benen laten kijken maar niks gevonden... Tot kort geleden mijn instructrice(ISPH studente) naar haar rug keek en die zei dat ze gevoelig was op dat gewricht en het evrstandig was er naar te latenkijken... En alle puzzelstukjes vielen op een plek... Nu alleen nog een afspraak maken bij een goede osteophaat...

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 10:59

Ik heb bij mijn paard ook zeer goede ervaringen met de ostheopaat Hans Lenselink uit Wolfheze.

Na de eerste behandeling was er direct resultaat zichtbaar. Hij is 2x geweest en nu is die gewoon goed! Af en toe belt Hans nog even op om te vragen hoe het gaat.

Ik ben dus erg tevreden!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:18

Ook Lois en ik zijn dik tevreden met de osteo. Voor Lois is Frank Dircks (Belg) gekomen. Lois zat vast in z'n rug en is nu weer helemaal soepel.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:20

Katrien heeft ook ooit een Ostheopaat bij haar paard Pablo gehad, misschien dat je via de zoekfunctie nog een verslagje daarvan kunt vinden.

branki

Berichten: 563
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 14:26

Ik ben jaren geleden met Branco bij Schriel in Ruinerwold (?) geweest. Probleem was dat hij totaal geen contact met het bit wilde maken. Constant door zijn mond heen en weer gooien. Ik ben toen bij dr. Schriel geweest. Die heeft a.h.w. een ruk aan zijn hals gegeven en toen ik na een week weer normaal mocht rijden, had ik dus eindelijk contact met Branco's mond. Kleine ingreep, groot resultaat.

Te koop: Trekker True Talent zadel en een Pegaso zadel

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 15:06

Een half uurtje geleden is mijn verzorgpony "onderzocht" door een osteopaat, want hij loopt onregelmatig, en via foto's zei de DA dat het in z'n hoef zat. Maar volgens de hoefsmid zit het in de schouder.. Naja.. Nog even afwachten allemaal..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anne_V, Dries1990, Gigixponys, GrapeshotBot, Kempi001, L_Flo, monsera, Nadiine__x, noor14, NRJ en 16 bezoekers