*Duidelijke* buigfoto van Dundee! en VEEL meer!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

*Duidelijke* buigfoto van Dundee! en VEEL meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 15:23

Ik had vorige week wat foto's geplaatst van het buigen van dundee, maar die waren van voren en dus niet erg duidelijk, maar nu heb ik dus wel een duidelijke! Met dank aan fotograaf fleur Knipoog

Dundee was gister lekker hengsig, en voor ik erop moest had ze nog niet gelopen, dus had ik haar voor de zekerheid in de paddock alvast een beetje laten lopen.... Uit sommige foto's heb ik wat geknipt Knipoog

Afbeelding

En ze kwam ook weer braaf naar me toe als ik dat vroeg.. (check dat tongetje Haha! )

Afbeelding

Afbeelding

Let AUB niet op mij Haha!

Afbeelding

En dan nu DE buigfoto Haha!

Afbeelding

Oh wat ben ik toch trots Haha!

En dan nog een actie fototje...
Afbeelding

Voordat ik Dundee in de paddock had losgelaten, waren al dundee's paarden vriendjes en vriendinnetjes al de wei in gelaten, en Dundee? ja die wilde natuurlijk wel mee!

Oftwel, zodra het even kon, fftjes naar de buren gluren!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien Fleury mijn fotograaf was Knipoog kon ik er natuurlijk van verzekerd zijn, dat shalan ook even op de foto moest Tong uitsteken

Afbeelding

Toen was de buitenrit....

Het was toch wel een goede keus geweest om Dundee heel eventjes los te gooien, want ze was echt SUPER rustig! Terwijl ze wel de hele tijd naar haar vriendjes en vriendinnetjes in de wei liep te hinniken... Das best melig dan voel je echt elk spiertje in hun lichaam spannen en helemaal trillen en zo Haha!

Maar goed, uiteindelijk mochten ze er na de les toch op Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Arme Shalan, zij is de laagste in rang en word door iedereen de hele tijd van hot naar her gestuurd, maar gelukkig krijgt ze ook nog even de tijd om toch wat hapjes naar binnen te werken.

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat waren weer lekker veel foto's Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:42

dundee is toch een manege paard? Mag je die dan wel leren buigen?
Maar leuke foto's Haha!

In de auto van de week, zag ik een wolk die op arafat leek

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:43

mooie foto's,
maar Dundee is toch een manegepony?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:44

Tegenlijk Haha!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:46

Manegepony of niet, hij is wel mooi! Tong uitsteken Haha!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:46

Pardon.. Zij is wel mooi!

~ The greatest thing is just to love and to be loved in return ~~

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 15:59

Ja Dundee is inderdaad een manegepony (maar staat wel samen met Shalan bij de paarden op de wei)

Maar toen ik dat dus een paar weken geleden kijken of ik haar dat aan kon leren, (wel simpel hoor, verder dan voetje en buigen ga ik niet) was ik dus daarmee bezig en toen kwam de eigenaar van de manege langs, en ik vroeg toen zo van, vind je het erg als ik dundee wat kunstjes leer. hij zo, je doet maar Haha! of tenminste zoiets kwam eruit, hij heeft me ook wel eens bezig gezien geloof ik, dus dat zit wel goed...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:11

hej hej allemaal

thijs is heel makkelijk met dat soort dingen ik reed ook altijd op een manege pony waar ik tijdens het vrijrijden wel eens mee ging springen of ook los gooide of lekker zonder zadel mee ging rijden in de binnen en buitenbak en op het erf

verder liet ik ook altijd regelmatig dat paardje los in de bak of in de paddock en dat was altijd allemaal goed zolang als het verantwoord bleef tenminste

groetjes fabske

p.s weer mooie foto's maar dat had ik de vorige keer ook al gezegd. en net online ook al Tong uitsteken

kuzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:11

Dat is idd een behoorlijk duidelijke buigfoto. Toen ik er was had ze niet zoveel interesse om het te doen, was ietsje te hengstig he?!

Ik heb het buigen eens met Magic geprobeerd, 2 minuten dan, toen gaf ik op. Mijn paard is te dom Haha! Of te slim, als ik wat lekker tussen haar voorbenen houd loopt ze naar achteren *LOL*

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:16

hej antoinette weet je wat dan helpt het gewoon voor een stevige muur proberen dan kan ze op een gegeven moment niet meer achteruit en als ze dat beseffen dan doen ze het gewoon op de plek ook zonder muur zo heb ik het swerdy geleerd en nou doet ie het kei goed

ik ga er binnenkort weer nieuwe foto's van maken en dan laat ik het wel een keertje zien Lachen
kuzzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:08

Die 4e vind ik mooi! Dunday dan:P ik wist dat die mooi was! Ook de buigfoto is mooi gelukt, alleen niet in het midden, slecht he! Maar Dit was ook echt de enige keer dat zij gebogen heeft, ze was te kijkering naar de wei ernaast Tong uitsteken

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:01

HAHA! Wat sta je charmant op die vierde foto! Dundee staat daar wel heel mooi op.
Dundee kan wel heel lief kijken.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:32

leuke foto's.
Is het toeval dat je rechts zit? Ik doe zelf altijd links, en dat doen de meeste geloof ik

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:37

leuk paardje hoor! leuke foto's ook. dat buigen ziet er ook wel grappig uit.

.

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 20:57

Nee hoor stef, ik zit ook meestal links, maar aangezien dundee met haar linkerkant naar de wei stond, en ze dat dus VEEL INTERESSANTER vond dan mij, en ik niet het risico wilde lopen om overlopen te worden, ben ik maar rechts gaan zitten Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:05

hye ingrid leuke foto's.....ze zijn nu wel mooi en duidelijk....ze doet het voortaan steeds beter:D

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:14

leuk en mooi beesie hoor!
maar is het nu jouw paard of een manege paard ??

en jij komt me bekend voor ..maar we wonen wat ver uitelkaar dus eigenlijk kan dat niet

Be My Hero Paul

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 21:17

het paard is van de manege... maar de eigenaar van de manege heeft altijd zoiets van, het boeit me niet wat je ermee doet, als het maar verantwoord blijft, en het paard op de dag ook een moment van rust krijgt... ook heb ik dit een keertje gevraagd, en dat vond thijs echt geen probleem, die is daar echt makkelijk in.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:52

super mooi paardje

zo hard gevochten om bij ons te blijven...yusta ik mis je
01-09-92 SHY YUSTA 26-08-06

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 07:33

het is echt wel een heel mooi paardje Tong uitsteken
kuzzzzzzzzzzzzzzzzz

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Lidewij

Berichten: 177
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 07:58

heel leuk paard!!!is t nog een bepaald ras?? echt leuk beestje, en leuk dat ze kan buigen!!

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 18:17

hmmm geen idee of het een ras paardje is, ik denk het eigenlijk niet. Wat zegt de kenner, wat voor ras zou hier in kunnen zitten?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers