Holten!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 08:34

Ik ga toch.... want Rob is geblesseerd.
En nu dus weer 37 km rijden.... t Word iets koeler, maar toch. Ben ik net over die 52 km heen, krijg je dit weer!
Mijn vader had gister gebeld en toen kreeg hij Maarten aan de telefoon. Was Maarten heel bijdehand geweest: dan gaat Laudine zeker rijden...

Dus dat wordt weer meeten.... tralalalala Party!!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 08:37

Haha, ik heb Maarten nog gesproken gisterenavond laat en toen heeft hij me daar helemaal niets over verteld! Misschien voor het verrassingseffect? Haha!

Maar hartstikke tof Laui, dat je toch naar Holten komt en ook nog rijdt! En ach, 37 km is toch een eitje vergeleken bij die 52 van afgelopen zondag? Mooie lange zandpaden op die Holterberg, wat wil je nog meer? Go girl! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 08:43

We zoeken nog wel een groom btw.
Mijn moeder, zusje en Lidwien gaan t op zich wel redden, maar we gaan nu wel op tempo rijden, en hoe meer grooms, hoe sneller t gaat. Dus iemand die nog zin heeft? Is wel erg leuk hoor! Vraag t maar aan Karin en Bart...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 08:45

Jaaaa, is hartstikke leuk! Jammer dat het mij a.s. zaterdag niet gaat lukken om te groomen, moet 's morgens ook nog 'ff' heen en weer naar Ermelo om m'n zusje en haar club te zien rijden. En ik kan mezelf nog steeds niet in tweeën splitsen...

Bart? *kijkt lief*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:15

Hihi, was je vader er verbaast over?? Tja, wist gewoon dat jij ging rijden Haha!.

Karin: yep, verassingseffect. Tadaaaaaa!!!!!! Maar nu is dat dus te laat! En bedankt Laui! Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:44

OK, ik weet hoe laat ik in Ermelo moet zijn, zusje rijdt om half 11. Dus tussen kwart over 9 en 12 ben ik niet in Haarle. Maar daarvoor en daarna ben ik er wel, heb er zin in! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 12:10

Aanvullende informatie: Da Big Laui Girl with her super Volliebolliewolletje start met nummer 22!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41632
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:05

Maar hoe laat start je?

Maarten? Heb jij wat inside info? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:10

Maarten is vanmiddag niet online, dus geef ik maar ff antwoord. Hij vertelde me gisteren dat de starttijd vrij is, dus die mag iedereen zelf bepalen.

Laui, hoe laat start je?

En Navy, als je dit nog leest: hoe laat start jij?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:10

moeten we daar opvragen.... staat niet van te voren vast.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41632
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:15

Hoe laat zijn jullie er?
En hoe laat worden de grooms verwacht? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:17

Of kom ook gezellig slapen in de manege van Haarle! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 13:43

moet ik ook nog navragen Bart... solly, mail ik wel, of ik zet t hier morgen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:44

Yeah!!!!!!!!!! laui komt ook!!!! Heb je al wel een keer gemeet, maar okee, never mind!!! Altijd leuk, hoe meer mensen, hoe beter!!! Heb nu al zo'n zin!!!! Enne..wach ff , ik ga effe de tijden erbij pakken...daar is SuperJur weer...
vanaf 8.45 start de 55 km, vanaf 10.00 start de 37 km en vanaf 11.00 uur start de 27 km...
Whaaah, ik heb zo'n zin in zaterdag!!!! Lachen Party!! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 22:18

Hee jammer Laui, dan kan ik er niet bij zijn als je start... Maar eh... 37 km dus? Als je weer 11.9 km/u rijdt, dan doe je daar dus iets meer dan 3 uur over. En dan ben ik wel weer terug, dus ik kan je wel zien binnenkomen (met open armen ontvangen Haha! ) en misschien zelfs nog wel mede-groomen op de laatste kilometers. You go girl! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:12

Jaja, het komt nu toch wel erg dichtbij!!! Leuk dat er al veel mensen komen kijken en meeten. Tja, morgen dan gaat het echt beginnen, dan rol ik vroeg uit mijn nest om alles voor te bereiden samen met mijn ouders om er weer een fantastische dag van te maken zaterdag.

De deelnemers wens ik alvast heel veel succes.

Het wordt niet zo'n hete dag als in Austerlitz Laui! Dus dat valt alweer mee en je hoeft ook niet teveel te zeulen met water omdat dat aanwezig is op het terrein bij de vetgate, maar dat zie je wel!

De overige bokkers die komen kijken, groomen en kletsen mogen mij gezelschap houden aan de bar (er zijn hangtafels aanwezig!!)

Tot zaterdag!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:38

Succes allemaal en veel plezier! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 18:33

ja heeeeeel veel succes morgen en mooie foto;s maken hoor Party!! .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 19:10

btw: we gaan voor de 15 km/h, dus 2,5 uur rijtijd. Karin, je mag na afloop natuurlijk ook komen helpen! Haha! mijn vader wil ook weer vroeg thuis zijn, want: ER IS FOEBBELE.... erg he?

We maken er wat van morgen, wordt niet erg warm, en waarschijnlijk ook NAT, maar goed: its worth a try...

Laudine (die opeens vol clichés zit)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers