breedband internet opzetten met vage vent....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

breedband internet opzetten met vage vent....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:02

wij wonen buitenuit en hebben iest gevonden waardoor we hier toch breedband internet kunnen krijgen.
dat doe ik samen met een andere man, w. We hadden eerst met elkaar gebeld, toen een mailtje gestuurd en toen kwamen we elkaar tegen op msn. hij vertelde gelijk dat hij bi was, dat hij naakt zat en ik kreeg een half onblote foto van hem. ik heb niks tegen homosexualiteit, maar vidn het vereveldn als ze het gelijk melden, ik zeg toch ook niet gelijk dat ik hetero ben? en ik heb ook gezegd dat ik de foto niet zo subtiel vond, omdat ik hem verder niet ken.
nou heb ik hem laatst 2x ontmoet, dat was prima.
nu bracht hij vanochtend inéén keer brieven, die ik moest gaan ronddelen in de buurt, toen ik ze las vond ik het vervelend, er stonden tegenstrijdigheden in, het was een aggresieve en wat uit de hoogte-brief, totaal niet mijn stijl. maar hij was in de ik-vorm geschreven met mijn naam eronder, waarbij hij zichzelf helemaal ophemelde.
ik heb hem gevraagd of het goed was als ik zelf een brief opstelde, in mijn eigen stijl (wat moeten mensen anders wel niet van mij denken, maar dat heb ik niet tegen hem gezegd), of dat ik het veranderde en zijn naam eronder zette.
nu kwam hij vanmiddag weer online, zei dat ik stronteigenwijs en preuts was, dat dat typisch fries was, dat hij liever uit friesland emigreerde naar het westen omdat de vrouwen zich daar vrouwelijker kleden, dat je dan meer strings kon zien en blote kleding, en dat hij het internet gebeuren aan mij en het werkgroepje overliet....

een erg vage man dus, of ben ik nou zelf vaag?
Ik hoop trouwens dat jullie het verhaal snappen.....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:03

dat van die homosexualiteit heb ik verder niks tegen hem over gezegd hoor, hij vertelde dat hij alles was en toen vroeg ik op hij bi was, daar deed hij erg vaag over.....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:05

Weet je zeker dat je nog wel met behulp van die vent aan breedband internet wil komen?

Kan dat niet met iemand anders?

Dit lijkt me allesbehalve gezond.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 19:09

hij heeft het in eerste instantie opgezet (ik was eerst met een duurder alternatief bezig, later zijn we samengevoegd, zodat we genoeg leden hadden)
hij wil er misschien meestoppen (hihi, gelukkig) m,aar hij heeft alle informatie vanaf het begin, maar ach het zal wel lukken zonder hem,

nee lijkt me ook niet gezond, mijn intuietieve alarmbellen rinkelen aan alle kanten dat het niet klopt, dat het een engerd is, maar ja, ik wil dat internet erg graag...

hij is ook steeds erg dominant, legt me vanalles op, maar ik ben gelukkig supereiegnwijs en ga er tegenin, maar ja, bah

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:06

Dumpen die creep
en naar andere mogelijkheden zoeken.
.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 22:37

maar dit is wel dé ideale mogelijkheid om breedband internet te krijgen....

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:56

En SOA, als je niet oppast........ Haha!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:50

Naja, alsof breedband het belangrijkste is Verward Sorry hoor, maar ik zou heir echt niet mee doorgaan, dat is echt vragen om problemen. Wat is nu erger: meer betalen offe...vul zelf maar in, voor het geval kinderen meelezen Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 17:26

nou ja ik vind het wel erg belangrijk!
maar ik kan me niet voorstellen dat er iets kan gebeuren in het bijzijn van anders en verder ook, hij is een klein smal manneke van 1.75 en ik ben een stevige meid van 1.76....
nou ja advances zijn ook niet leuk, maar als ik nou zorg dat ik nooit allen ben met hem?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:41

Waar zijn die intuïtieve alarmbellen van jou nou opeens gebleven?

Ik begrijp je niet goed:
je legt Bokkers iets voor en als je goedbedoeld advies
krijgt (ik bedoel maar: wat is ons belang nou hierin?),
dan ga je alleen maar zitten tegengassen.

Nou, als je de zaak voor jezelf dan toch al zo
duidelijk hebt, laat anderen dan geen energie meer
steken in ongewenste hulp aan jou?
.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:56

het klinkt allemaal niet lekker en zou er gelijk mee kappen, dan maar geen breedband internet

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 20:28

Botervlieg: ik denk dat ze het meer even kwijt moest. Geen reden dus om haar nu opeens weer aan te vallen (zo komt het op mij over).

En zo'n engerd, daar moet je niets mee te maken willen hebben. Zeg anders maar gewoon dat je niet van hem gediend bent en dat het of hij of jij is. Je kunt altijd nog gewoon dat internet afnemen toch? Gewoon zeggen, de kans dat hij dan ontploft is groot, maar daar verzin je dan wel weer wat op (been there helaas). Beter nu afkappen dan straks met de problemen zitten. Zeg anders gewoon dat je het druk hebt met andere dingen, maar dat is een beetje om de hete brei heendraaien en dat wordt meestal niet echt gewaardeerd.