super proef en dan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

super proef en dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 15:41

vandaag had ik wedstrijd in kootwijk:D heel mooi terrein. Dus ik naar mijn eerste proefje die heel goed ging (173!!) kom ik bij mijn tweede, loopt rikky heel onregelmatig, kben deraf gegaan en juist nu bleek hij niet te kunnen starten! hij is gewoon nog nooit kreupel geweest en nu bij een wedstrijd waar hij heel goed loopt gebeurt het juist. (was pas mijn tweede wedstrijd hoor) NIET EERLIJK:( ik mocht het nog proberen van de jury maarre ik heb et beste voor mijn pony gekozen en hem naar huis gebracht. hopen dat ik maandag trainingsweek kan doen!!!!!

ps hij had op zijn voorhoef getrapt met zijn achterhoef dus het is niets ernstigs hoor

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 15:44

hey sophie!!! ik heb het ook al in mijn topic een beetje vertelt Ach gut

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:02

Jammer zeg Verdrietig Maar gelukkig is het niks ernstig!
En toch nog 2 winstpuntjes er bij met je 173 punten, netjes hoor

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:03

ja dat is natuurlijk stevig balen, maar niet zo ernstig zo te horen!? je hebt wel nog veel punten gekregen al liep hij (soms) onregelmatig. ik had er vorige week ook last van, alleen de oorzaak bij ons was, oververmoeid hij, echt un pech dag was dat voor ons, hij liep maar enkele passen onregelmatig maar de jruy had meop alles afgestraft! en voor en na de proef niks meer te zien!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 14:15

wat jammer was de grond in de ring misschien hard of ongelijk? maarre ik had wel vijfen voor een volte waar hij onregelmatig liep en hij deed het alleen op de rechterhand in de bochten. Het is wel balen dat het nu gebeut want morgen maandag dus is er trainingsweek en dat is zo leuk! hopen dat ik mee mag doen...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:01

Die eerste proef was super! Idd jammer van die 2e maar de jury vond ik wel erg aardig, we mochten rikkie in de ring helemaal gaan nakijken enzo Lachen .
Wie was er trouwens zo goed aan het voorlezen joh Schijnheilig

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:15

AniqueN schreef:
Die eerste proef was super! Idd jammer van die 2e maar de jury vond ik wel erg aardig, we mochten rikkie in de ring helemaal gaan nakijken enzo Lachen .
Wie was er trouwens zo goed aan het voorlezen joh Schijnheilig


anoque, je deed het fantastisch, veel beter dan sophipe Tong uitsteken volgende keer mag je weer mee Haha!


Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 16:13

en bedankt! haha het waaide bij mij haha nouh je mag nog een keertjuh voorlezen hoor anique! enne hopen dat ik morguh mee kan doen, trouwens janneke m zei dat hij helemaal niet kreupel liep dus wel! haha ze zou morguh even goed kijken!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:16

Ik denk dat je paard gewoon op een steen is gestapt of op een ongelijk stuk en dat ie als het ware door zijn enkel is gegaan en dat hij er over een paar dagen geen last meer van heeft.

Mensen met paardenhebben een hemel op aarde, maar komen ze te sterven dan valt er niks te erven. ***heeft er nog iemand een passier grand gilbert te koop mail me ff***

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:24

Kimmy-is-mijn-schatje schreef:
Ik denk dat je paard gewoon op een steen is gestapt of op een ongelijk stuk en dat ie als het ware door zijn enkel is gegaan en dat hij er over een paar dagen geen last meer van heeft.


Er is al naar gekeken hoor, hij heeft waarschijnlijk zijn voorhoef aangetikt en is daar gevoelig voor, het is waarschijnlijk (gelukkig) heel snel weer over

enne sophie ik BEN gewoon beter dan jij, dat blijkt maar weer uit het voorlezen Tong uitsteken
En liza leer typen joh Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:36

ja de grond bij mij was toen niet echt ongelijk, maar er waren stukken gras en dan weer stukken zand, achja whatever, vandaag hebben we revanche genomen!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 21:39

revanche...hoe?? haha. jah hij is idd op de bal van zijn kroonrand gestapt hij heeft ook een mini wondje daar... maar zijn hoef is niet mee gevoelig alleen het dikke plekje! Haha! Haha!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:42

Het is zeker balen, maar erg slim dat je voor de 'gezondheid' van je paard hebt gekozen. Dat doet niet altijd iedereen!!!

Trouwens nog gefeliciteerd met de behaalde punten in je eerste proef!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 21:42

gelukkig maar dat het dan goed is gekomen!
omdat we vandaag 2 x 1ste waren, dressuur en springen.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TurboDi en 6 bezoekers