creatief met hoofdstel/halster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

creatief met hoofdstel/halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 16:27

Hoi, ik lees weleens dat er mensen zijn hierop bokt die erg creatief zijnmet halsters en hoofdstellen..
Nu wordt het hoog tijd mijn hoofdstel ook eens op te fleuren.
Ik heb een super-goedkoop hoofdstelletje (wat trouwens al wel 3 jaar supergoed mee gaat) maar hij is zo saai.
Enkele neusriem, geen versiering enz. en ik wilde eigelijk al een nieuwe kopen, maar ja, hij is nog hartstikke goed en eigelijk zou dat ook wel weer zonde zijn.
Vandaar dat ik jullie om leuke tips vraag, ik wil er wel een leuke frontriem van maken (met steentjes of een kettingkje er overheen) en wit onderlegde neusriemen vind ik ook ontzettend mooi, maar ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg?
iemand leuke tips om m'n hoofdstel, of eventueel mijn halster op te fleuren?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:21

je kan ook gewoon een nieuwe frontriem kopen dat fleurt het gelijk op en is niet eens zo duur!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:45

Een vriendin van mij heeft een fjord en die heeft een lijntje gemaakt met allemaal kraaltjes en die om de front en neusriem gewikkeld, ziet er erg leuk uit!! Maar je moet wel zorgen dat ze niet onder de frontriem komen want dat knelt heel erg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:57

iemand die ik ken heeft allemaal goudenkraaltjes in verschillende modelletjes aan een draadje gerijgd en die op de frontriem geplakt war ze ook weleens met gouden koortjes doen , dat stond erg leuk

je kan het natuurlijk ook met verschillende kleurtjes doen