Boze mevrouw komt verhaal halen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Boze mevrouw komt verhaal halen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 21:34

OOOEEEHHHHH!
En ik was me onder de indruk Haha!

Ik was vanmorgen in het land bij Jonkvrouw en Boss lint aan het weghalen toen er op de aangrenzende parkeerplaats een wat oudere vrouw met hond stevig mijn richting kwam opbenen.

Ze stond eerst een minuut naar Jonkvrouw en Boss te staren en riep toen richting mij, op een vrij agressieve toon:
"Waarom hep dat paard een blinddoek om!" Boos!

Sjuim:
"Euhm, dat is geen blinddoek, dat is een gaasje. Dat paard heeft met dit felle zonlicht en de vliegen snel geirriteerde ogen wat uiteindelijk zelfs ontstoken ogen kan veroorzaken."

Vrij agressieve, oudere, potige vrouw met hond:
"Oh" Scheve mond
En beende weer net zo stevig weg, met het kleine hondje op sleeptouw.

Hahaha, wat denken sommige mensen wel niet!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:36

Hahaha! Wat een stunt! Ik had waarschijnlijk best vreemd gekeken en daarna flink moeten lachen *LOL*

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:41

Ik was ook heel erg in de lach geschoten! Ze moest zeker nog een goede daad doen voor vadaag en dacht: Dit is mijn kans, ik geef dit arme dier gewoon aan bij de dierenbescherming!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:41

haha ja dat ken ik.. Rydar loopt ook met een vliegen masker rond.. heb al menig outo laten stoppen met mensen die wilde weten wat ik mijn pony wel niet allemaal aan deed....
"gaat ie anders door de draad heen , zonder dat ding op zijn hoofd"
"mag ie dat kleine paardje niet zien ofzo"
"is ie blind"
... pff heb de raarste dingen al gehoord haha

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:42

Dat is toch gewoon voor die allesvernietigende laserstralen tegen te houden ...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:45

Ik had geloof ik hele grote ogen gekregen van verbazing haha. Wat een verhaal weer Suuz!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:19

jeetje zeg!ik zou echt met open mond daar gestaan hebben!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:41

haha herkenbaar Haha!

mn pony was vandaag voor t eerst helemaal ingepakt in zo'n anti-zomereczeem deken, compleet dus met hals, masker buikflap enz

stopten er een stel fietsers(ik was in de bak aan t longeren) of ik wel goed bij mn hoofd was, t was veel te heet voor dat beestje en ze zag nix!

ik gezegd dat t tegen de eczeem is, en dat het gaas is waar ze dus wel door kan kijken, en als ze t echt zo erg zou vinden had ze allang alles gedaan om van de deken af te komen, maar ze stond gewoon rustig te eten

mensen fietsen door en ik hoor ze nog zeggen jaja we zullen haar eens een dikke jas aan doen met deze hitte

sommige mensen..... Lips are sealed

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:48

Je hebt van die mensen...

Ik geloof dat ik me wel kapot had gelachen in het geval van Sjuim achteraf Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 23:07

Haha, geweldig! Ik zou me d'r achter af om kapot lachen. Maar op het moment zelf te beduust zijn om d'r bijdehand op te reageren.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:24

Top! Sommige mensen.... Ik was vanochtend vroeg bij Udinde in de kudde en daar stonden mensen op een afstandje te kijken. Toen we wegliepen vroeg die mevrouw of die paarden aan het bevallen waren.
Omdat ze allemaal plat lagen Verward Haha!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:24

Ik heb een vergelijkbaar verhaal.
Ik rij buiten net voor het hek om de hei op te gaan. Kom ik een groepje wandelaars tegen waarvan er één nogal snerend zegt; 'wat zielig dat je paard nu niets ziet'.
Dus ik zeg 'whoa' en zowaar ze luisterde Haha! trek ter plekke het masker van haar hoofd en geef het die man en zeg 'kijk hier nou zelf eens door'. Hij was behoorlijk bedust want hij dacht mij voor paal te zetten en nu was hij zelf de pineut Haha!
Hij hield het dus voor zijn hoofd en moest erkennen dat je er gewoon door kon kijken. Clown

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:30

Gelukkig zijn er nog steeds mensen die zich om onze paarden bekommeren................Ik zie dat dan al helemaal voor me .. zo een potige oude dame met zo een vastberaden trekje om de mond......meesterlijk

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:34

Ach, de gedachte erachter is toch wel mooi Haha!

Ik kan het me enigzins wel voorstellen dat ze zoiets heeft gedacht. Zo heb ik dat ook een keer gehad dat ik buiten reed en mijn paard schuimde lekker. Nou, je raad het al: een voorbijganger zei tegen zijn partner "kijk, dat dier wordt zo hard bereden, het schuimbekt helemaal! ". Probeer op zo'n moment maar uit te leggen wat dit nu inhoudt....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:37

Jaaaa zo van kijk maar uit voor dat paard want die is hondsdol.........Kijk maar want het schuim staat op zijn bek

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:33

Zo ben ik eens bedreigd door de een oudere mevrouw omdat ik een klein ponietje in de rondte sloeg met een grote zweep, oftewel ik was aan het longeren Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:05

haahaha...lijkt em wel lachuh om dan die reactie zo te zien...*LOL*

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:26

Ik heb het ook een keer leuk meegemaakt:
Ik maakte samen met een vriendin een buitenrit. Ik op mn kleine welsh-merrietje van een jaar of 15 oud, mn vriendin op een arabieren ruintje die ik denk 15 cm groter was en de helft jonger.
Komt er een oma op een fiets met een kleinzoontje voorop: zegt ze "dat is zielig, die rijdt op een VEULENTJE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben de rest van de buitenrit zowat onderstboven op de pony's gezeten van de lach!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:57

Erg is dat he, ik heb het hier in het begin ook bijna dagelijks kunnen uitleggen.. *zucht*.. maar nu snappen ze gelukkig allemaal dat het voor Sunny wel prettiger is..

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:09

Hihi ja prachtig toch, ik kan altijd wel lachen omdat soort mensen, zo kreeg ik op het strand van Noordwijk eens een paar mensen op mij af omdat ik mijn paard liet galoperen Haha! dat was zooooo zielig en ik was een dierenbeul, tja dan zeg je niet veel meer hoor Clown leg hun maar eens uit dat je je paard met de grootste moeite in dat langzame galopje houd, dat als het aan het paard lag dat we veeeeel harder waren gegaan, maar goed ze blijven bestaan en wij blijven er om lachen Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:24

Hihi, ik heb al meerdere keren gehad dat mensen in zichzelf of naar een ander mompelden wat een onzin het was om met dit mooie weer nog een deken op te hebben. Veel te warm... Een keer heb ik iemand nageroepen dat het niet was omdat hij het koud had, maar vanwege een allergie... Toen was hij snel weer weg!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:39

haha, mijn paard is ook al vaag aangekleed. "waarom heeft jouw paard een pyama aan?" of "waarom heeft jouw paard schoenen aan?" krijg ik minimaal 1 keer op een rit te horen. Gaat hier om Old Mac's en m'n mooie witte KKK outfit. Zo'n ogending heb ik ook maar heb die nog nooit opgedaan.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:40

Tja wat doe je dan....
Achteraf zou ik er idd wel om lachen, maar op dat moment zou ik echt denken oke, en nu?
Dat ze ook zo weer aftaaid, ik zie het vrouwtje echt helemaal voor me! Haha!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:08

hahhaa heerlijk van die mensen die er niets vanaf weten Haha!
maar ze gaf wel om je paarden, dat is toch wel lief Knipoog
zo belde de schoonzus van m'n vriendin weleens bezorgd naar m'n vriendin omdat ze mijn pony helemaal plat in de wei had zien liggen Clown

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:39

Ik vind het toch wel lief en dapper van die mevrouw dat ze dacht voor jouw paard te moeten opkomen.