Zwanger: hoezo een publieke attractie?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Zwanger: hoezo een publieke attractie?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 12:22

Gisteren was in Assen de TT-nacht. Als echte Assenaar moesten wij daar dus ook heen Haha! . We konden helaas niet zo lang, aangezien de wekker vanmorgen gewoon om 07:00 ging, en het sjouwen wordt bij mij toch ook steeds minder makkelijk. Lips are sealed

We hadden bij mijn ouders afgesproken, want als we toch niet te lang zouden gaan wou mijn vader ook wel mee. Hadden we meteen een mooie parkeerplek voor de auto.

Tegen half 10 zijn we richting kermis getrokken. Het is zo'n 20 minuten lopen vanaf het huis van mijn ouders, maar onderweg was er al van alles te zien.

Op de kermis stonden een aantal hele leuke dingen, maar ik mocht dus nergens in (lijkt me niet verstandig, mijn pa zei al: als je vannacht nog de baby wil krijgen moet je daarin gaan...). Haha!

Vervolgens verder naar het centrum. 't was nog erg vroeg, en ook erg rustig. Wel waren de eerste optredens begonnen. her en der wat nummers beluisterd, maar de muziek die Marc en ik wel aardig vonden, vonden mijn ouders verschrikkelijk (nadeel van met je ouders op stap gaan). Om 12 uur zou nog een band komen (Happy Tunes) die ik graag mag horen. Als je de bandleden ziet lig je al in een stuip. Zijn ouwe banketstaaf, die uitgedost zijn als Hippie's en ook Hippie-muziek maken, maar aangezien ik dat graag mag horen.... Party!! Party!! Party!! Party!!
'k Had toestemming om 2 nummers te luisteren en daarna zouden we naar huis gaan. Stom genoeg had ik geen programma meegenomen, wist dus ook niet 100% zeker waar ze zouden optreden. Naar het podium gegaan waar ze de afgelopen 2 jaren hadden opgetreden. Daar was een band aan het stemmen, niet echt de Happy Tunes. Toen ze zich voorstelden aan het publiek bleek dat het Hollands Verdriet was (bleh). Misselijk

Kortom, geen flauw idee waar de Happy Tunes wel waren Lips are sealed , en maar richting huis getogen. Om 01:00 klom ik in mijn bedje. 'k was ontzettend stijf (in mijn liezen, pfoe), en om vannacht naar de wc te kunnen heb ik heel wat moeten steunen en kreunen. Sigaar
't Is nu al een heel stuk beter, maar ja, het schijnt ook weer bij de zwangerschap te horen (bi jhet indalen)......

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 12:27

Gut, heb ik zo'n lang verhaal getypt, staat er helemaal niet in wat de link is tussen een publieke attractie en zwanger zijn....

In de stad werd ik door verschrikkelijk veel mensen aangestaard. Als ik gedachten kon lezen had ik waarschijnlijk niet anders gehoord als: die is gek, die staat op springen en dan nog op stap!?! Niet wijs!!! Terwijl ik dus nog 4 weken moet, kan ik er wat aan doen dat mijn buik zo dik is?????

Was er ook een attractie waarbij je op een springkussen aan een elastiek werd vastgemaakt, en dan moest je zo veel mogelijk kussentjes die aan het uiteinde lagen moest pakken. Gaat niet erg makkelijk, aangezien je dus aan elastiek vast zit.
Was een jochie die er graag aan mee wou doen, maar hij had geen tegen kandidaat. Zijn vader vond die zwangere dame (ikke dus) wel leuk als tegen kandidaat. Ik heb maar gezegd dat het niet helemaal eerlijk was met 2 tegen 1.....

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:33

Hahahha, soms ben je zo druk aan t typen dat je geeneens meer weet waar je verhaal nou over ging!! Haha!

Ik snap dat je in de belangstelling liep ja!! Is op het strand ook vaak, maar ach, het hoort bij het leven dus...vind het wel wat moois hebben op een bepaalde manier, Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 12:42

Op het strand heb je idd ook bekijks, of gewoon al in het zwembad (ik heb tenminste een geldige reden....) Helemaal als je zoals mij geen positiebadpak heb aangeschaft (bleh), maar met een bikini rondhuppelt, waarvan het bovenstukje toch lichtelijk aan de kleine kant is (mijn borsten zijn al 2 maten gegroeid).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:08

Hoezo eigenwijs? Haha!
Het moet kunnen vind ik hoor, onze mamma's zijn ook allemaal zwanger geweest en volgens mij lopen er nog een boel zwangere vrouwen rond, dus waar mensen zo moeilijk over doen?
Ik moet nu trouwens weer aan astridh denken, ik heb nog niks gehoord en ik ben wel poepienieuwsgierig nu, want als het goed is, is zij nu toch wel mama!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 13:50

Idd, ze zou dan worden ingeleid he?
Mischien dat ze daardoor tijdelijk in het ziekenhuis moet blijven???

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:44

Riëtte schreef:
Ik heb maar gezegd dat het niet helemaal eerlijk was met 2 tegen 1.....

*LOL* *LOL* Leuk!

Maar eigenlijk begrijp ik niet zo goed waar je je druk om maakt dat mensen naar je kijken. Je vult zelf in wat ze wel niet zullen denken dat jij nog op stap gaat terwijl je al zo ver bent, maar dat weet je niet of ze dat denken.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:41

Dat zat ik ook al te denken. Mijn moeder moest met mijn zusje 1 nachtje blijven, dus dan had ze toch al wel een berichtje kunnen plaatsen? Nee, gekkigheid! Ik weet van mijn moeder nog dat ze toch wel een week heel rustig aan heeft gedaan, dus het is Astrid zeker vergeven! Ik ben alleen érg benieuwd of het allemaal goed is gegaan!
Bovendien ontslaan ze in het weekend mensen niet uit het ziekenhuis dacht ik, of is dat weer een fabeltje. Nou ja, ik wacht in spanning af!

Ik kan me overigens wel voorstellen dat het niet echt gezellig is als mensen je raar aankijken omdat je zwanger bent. Ik vind dat het de gewoonste zaak van de wereld zou moeten zijn (persoonlijk vind ik het altijd leuk om te zien). Ik kan me ook best voorstellen dat je van het gewaggel oid wat onzeker bent, niet dat iemand daar de draak mee steekt, maar toch. Zelf zie ik er heel jong uit en ik zou me echt gigantisch kwaad maken als iemand je zo aankijkt dat je het gevoel krijgt dat ze je verachten omdat je nog zo jong bent, da's dan toch mijn zaak? Ik had dat altijd al als ik met korte rokjes aan liep of eens drank kocht. Bovendien komt op de TT wel een apart slag volk!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:06

Ze ontslaan wel mensen in het weekend hoor, zie ik vaak genoeg (werk in het ziekenhuis).

Ja het gaat nu echt snel riette Haha!
Wat Laui al zegt, ik vind ook dat het normaal is.
Het is toch normaal, dat je een gezin wilt hebben met kids erbij?!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 08:21

Het kan sneller gaan dan je denkt Riette *grin*.
Toen ik nog vier weken moest toen dacht ik "nog vier weken"..........en 2 dagen later was ik al bevallen van een zoon .......zo snel kan het gaan hahahahaha.

Ik had 2 dagen daarvoor nog een bruiloft en echt wild vreemde mensen moesten gewoon even aan mijn buik voelen hahaahha.
Ik vond het echt niet naar dat mensen naar me keken en dat iedereen zei........"jeetje wat een buik zeg"......ik vond het zelf wel meevallen en ik heb het ook niet als lastig ervaren.......heeft me geen enkele keer in de weg gezeten.

Nou ik wacht ook in spanning af.....hoe het met Astrihd is en wat het is geworden.......en dan ga ik met spanning afwachten wat Riette zal krijgen........spannend!!!!!!

Veel succes in ieder geval.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:57

Ik vond het wel vervelend als mensen echt aan mijn buik zaten, ecxht wildvreemden Boos! Dat vond ik belachelijk, dat doe je toch ook niet bij een kerel die een bierbuik heeft Verward
Vedrer werden bij ooit de sigaretten van Marcel uit mijn hand geslagen door een vrouw. Ik zei: ik rook niet hoor, die zijn van mijn vriend. Keek ze me dom aan. Toen heb ik haar gevraagd ze even op te rapen ant ja, bukken wordt ook steeds lastiger he..Haha! Ze wist daarna niet hoe snel ze weg moest komen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 15:01

Wel vervelend lijkt me dat als mensen je na gaan staren. Ik zou er erg onzeker van worden.
Ben ook benieuwd naar hoe het met astridh gaat. Ik hoop goed Lachen

Maarre, hoe was de TT-nacht?? Ik wilde er ook heen gaan (vervoer terug en heen had ik al geregeld, zou meerijden met 1 van de bandjes) maar moest werken en kon er echt niet onder uit komen Boos! Ik hoorde dat de sfeer echt geweldig was geweest en dat m'n favoriete bandje het keileuk had gehad. *stampvoet* ik wilde ook!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 15:51

Van wat wij van de TT nacht hebben gezien was het heel gezellig, niet zo druk helaas. Om de echte nacht mee te kunnen maken moet je eigenlijk minstens tot een uur of 3 blijven. Kun je lachemn om al die bezopen kerels....
Assie, dat bandje wat je bedoelde was dat Leut uut Lottum ofzo? Ze hadden meteen die Limburgse sfeer al te pakken. Helaas voor ons drenten waren de liedjes moeilijk te verstaan. Wel was Limburg goed vertegenwoordigd, te horen aan de lui die wel mee konden brullen.
Ze hadden een plekje midden in het centrum, voor ouderen-flatjes. Die oudjes zaten lekker op het balkon mee te genieten. de zanger bood de eerste bejaarde die op tafel mee ging dansen een krat bier aan. Of het kratje bier weg is gegeven of door de band zelf genuttigd is weet ik niet.

Zo'n heel probleem vind ik het niet hoor, als iedereen naar mijn buik staart. Heb ik dus echt lak aan. Maar je zag gewoon afkeuring in hun gezicht. Terwijl ik me prima voel, en alles mag doen wat nog kan. Da's dus ook lekker stappen!

Marc en ik zijn helemaal geen uitgaanstypes. Wel een heel enkele keer naar de bios, of heel zelden naar een leuk concert. Maar echt cafeetjes of disco's niet. Daarvoor in de plaats leven we nu al weer toe naar TT nacht van volgend jaar... Raar he?

Zijn trouwens maar weinig mensen die mijn buik willen voelen. Komt mischien ook wel omdat er dan weinig te voelen is. Zodra iemand anders als ik zijn/haar hand op mijn buik legt is de baby rustig. Tenzij ze het langer als 5 minuten volhouden, maar zolang wacht bijna niemand...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 17:42

ik vind het ook altijd zo vervelend als ze me de hele tijd aan staren

ik ga dus op de fiets naar de manege in mijn paardrijkleren en een cap , want die word op de manege gestolen en hij past niet in mijn tas , zitten me ook altijd aan te gapen

maar dat met dat elastiek vink wel banketstaaf eerlijk gezed , ik vind het discriminatie tegen zwangere vrouwen :p

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:56

Haha, Neet oet Lottum (niet uit Lottum) is dat bandje idd. Volgens mij wordt er ieder optreden wel een krat bier uitgeloofd *LOL*

Apart dat de baby dat voelt dat jij het niet bent die z'n/haar hand op jouw buik legt. Vraag me af hoe hij/zij dat aanvoelt