missen van... *depressief*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

missen van... *depressief*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 20:49

vandaag is mijn lief voor 55 dagen op vakantie vertrokken, er is 1 dagje om, nog 54 te gaan, en ik mis hem zo fel!! heb de hele dag legen wenen, echt ik weet niet hoe ik die tijd ga omkrijgen, ik ga wel nog een keertje 5 dagen op tocht met paardje, maar toch... Huilen ik vind het zo erg!! hij zit in Turkije, heel ver weg. Ben gisteren wel nog naar de film geweest met hem, was heel tof, maar nu issie weg Huilen

haaaaaaaaa zalig eindelijk mijn eigen paardje!!
.~*[BreezertjaH]*~.


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:53

Oh, nou hier iemand die zich ook zo gevoeld heeft. 2 x. Toen mijn lief ging skieen en toen ie ging zeilen. Zwaar verrot voelde ik me. Waren ook lange periodes. Nu hebben we afgesproken niet meer zo lang van elkaar te zijn. MAar ja, je moet elkaar toch een beetje de vrijheid gunnen.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:55

o ja, wat ik heel vervelend vond was dat je dan te horen krijgt 'stel je niet aan' doe niet zo stom bla bla bla. Tuurlijk probeerde ik wel sterk te zijn want ik gun mijn lief echt alles. Maar ik ben gewoon diepongelukkig. Ik kan het gevoel eigenlijk niet beschrijven. Hou ook niet van alleen zijn dus ongetwijfeld dat dat er ookmee te maken heeft. Gelukkig steunt ie me door dik en dun.

'Paint' it 'Black'

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:56

één pluspunt, als ju;llie elkaar weer zien, is de band nog sterker.
Verder is eht wel knudde, dat hij zo ver van je vandaan is. Ik meot vanaf volgende week vrijdag of donderdag ook mijn aller- allerbeste vriendin missen... mijn maatje... maarja, ik zie wel hoe ik die tijd door ga komen

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:03

maar ik ken hem nog niet zo erg lang, dus hopelijk is ie braaf, ik zit echt met vanalle gedachten in mn koppie... *ween* maja ik probeer me ook sterk te houden, maar 55 dagen is echt wel lang hé, en hij is zo mooi en lief, dat ik denk dat die beter kan krijgen ofzo

haaaaaaaaa zalig eindelijk mijn eigen paardje!!
.~*[BreezertjaH]*~.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:14

zotteke schreef:
maar ik ken hem nog niet zo erg lang, dus hopelijk is ie braaf, ik zit echt met vanalle gedachten in mn koppie... *ween* maja ik probeer me ook sterk te houden, maar 55 dagen is echt wel lang hé, en hij is zo mooi en lief, dat ik denk dat die beter kan krijgen ofzo


Wat ik nu zeg zal banketstaaf overkomen maar ik vind het wel heel erg dat je op je 15e al geen 1 dag zonder je vriendje kunt.
Zie je je vriend dan elke dag ofzo?

Kijk ik vind het anders als je samenwoont, dan ben je ook elke dag de hele dag bij elkaar.
Wanneer je partner dan weggaat ben je ineens alleen, dat vind ik anders.
Maar al na 1 dag depresief worden omdat je je vriend mist....ja dat vind ik echt overdreven/triest.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:15

ja ik zag hem elke dag!

haaaaaaaaa zalig eindelijk mijn eigen paardje!!
.~*[BreezertjaH]*~.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:18

Oooooooooooh wat klinkt dit bekend. Enik ben 29 Verward . Ik heb ook altijd het idee ' er loopt zoveel beters, wat moet ie met mij'? Meid, probeer je niet gek te laten maken. Wij wonen samen en dat is misschien ook anders Miep maar dit is iets wat toch dieper zit. Kan ik je uit ervaring vertellen. Ik hoop zelf meer antwoorden hierover te krijgen bij mijn regressietherapie want echt, jullie denken misschien, belachelijk maar het is niet makkelijk. Iets wat we zeker niet expres doen.

'Paint' it 'Black'

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:36

Ik weet prcies hoe je je voelt. Mijn vriend zit voor 3 maanden in Afganistan en dat is echt geen leuke plek om te zitten.

Come over to the dark side, we have cookies!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:42

Oh Cookies. Die van jou is ook al even weg toch? Gaat alles goed met hem? Ik vind het erg. Jij hebt echt een reden om je zo te voelen (weet nog dat mijn broertje in Bosnie zat in het leger). Als ik dat bedenk voel ik me een egoist. En toch kan ik dat gevoel nooit bedwingen. Ik mis gewoon mensen zo snel en zo erg.

'Paint' it 'Black'

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 12:13

Waar maak je je druk om,hij komt toch ook weer terug?
En als hij echt gek op je is doet hij geen rare dingen hoor.

Maar zal ik je nou even bang maken met iets wat ik mee maakte toen ik 18 a 19 jaar oud was? }>
Ik had toen negen maanden verkering met een jongen[half marokaan half spanjaard] hij kwam heel veel bij ons over de vloer maar ik nooit bij hem.Zijn familie woonde nog in Spanje.
Op een dag vertelde hij me dat hij op vakantie ging om zijn familie te bezoeken,en zijn vader te vertellen dat hij met een nederlands meisje ging en niet met een marokaanse zo als zijn vader eigenlijk wilde.
Dus ik heb hem op de trein gezet,richting schiphol,en daarna.........................................................................................................nooit meer gezien. Verward
En geloof me zotteke dat dat pijn heeft gedaan,ik ben in mijn leven nog nooit zo snel kilo's afgevallen als toen.
Eerst dacht ik hij belt wel,toen ging ik zitten wachten op een brief,maar na twee drie maanden ging ik inzien dat ik gewoon radicaal gedumpt was.
Boos!
Toch achter af denk ik vaak het was hard kei hard maar misschien beter,tenslotte ben ik nu heel gelukkig getrouwd met de[nederlandse] man die ik drie jaar na dit gebeuren leerde kennen. Lovers
En ik ben er van overtuigd dat ik het een heel stuk makkelijker heb met deze man,dan ik ooit zou hebben gehad met die ander met zijn marokaanse tradities.

Een vraagje Zotteke;is je vriendje van Turkse afkomst?
Niet dat dat een probleem hoeft te zijn hoor,maar ik bedoel dat hij dan misschien ook heeft te maken met tradities[uithuwelijken enz]

Nou ja ik hoop dat de 55 dagen gauw om zullen vliegen en jij en je vriendje elkaar weer gauw kunnen begroeten. Ach gut

https://www.facebook.com/FotoBiancaS


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:14

Wat is nou 55 dagen??? Ga lekker wat voor jezelf doen. Ik zie mijn vriendje ook (bijna) elke dag. En hij gaat in Januari voor 6 a 7 maanden naar Mexico of naar Kaapstad. Das pas lang en ver weg. 55 daagjes zonder kan ik echt wel, geen enkel probleem. 7 maanden vind ik toch een ander verhaal....

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:43

Meid het missen went wel hoor.
Net als Cookies is mijn man al ruim 5 maanden in Afghanistan. Leuk is anders, maar ja....Nog 3 weken te gaan.
Over twee weekjes is het echt al beter hoor....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, SemrushBot en 129 bezoekers