Wie heeft er ook een van deze pony's?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Wie heeft er ook een van deze pony's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 10:37

Hoi,

Zo'n 5 jaar geleden zijn er in Tolbert 123 verwaarloosde (voornamelijk bonte) pony's gevonden. Zijn er mensen op bokt die daar ook een vandaan hebben gehaald of zo'n pony kennen? Die van mij was 7 jaar en had een veulen, maar had al zo'n trauma dat het niet meer te genezen was. Met dat veulen is alles goedgekomen.
Ik ben weleens benieuwd naar de verhalen van anderen die ook zo'n pony hebben van de kudde.



Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:00

Ik heb er geen een van maar ik heb heel veel respect voor die mensen die er een paardje vandaan gehaald hebben om ze een goed plekje te geven.Echt super!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat er veel reacties komen want ben heel benieuwd hoe het met ze is nu naar die zware tijd. Lachen

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:32

Ik heb er geen, weet wel dat er op Manege Lippiza in Veendam een merrie staat die daar vandaan kwam, ook zij was drachtig, het veulen staat er nu ook nog, ze doen het goed!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 14:39

Ik was ook zo benieuwd omdat er veel bokkers zijn met eigen paarden. Wij hebben er toen een 7jarige merrie met een 4 dagenn oude hengst vandaan gehaald. Eerst keuring thuis van de dierenbescherming, allemaa vragenlijsten enzo invullen. Een week later opgehaald. De merrie was al bang als ie een fiets zag, niet normaal. En zielig joh... De 1ste dag lekker gepoetst enzo, en toen knapte ie meteen op. Na een tijd er eens op gaan zitten..ging eerste keren goed. Maar later was het noet normaal meer.. steigeren enzo...en hoog bokkken. Heb alles gekneusd gehad, hoefsmid in ziekenhuis, dierenarts kreeg een trap en zo ging het maar door. Oplaatst naar een ander gebracht, die zou me helpen. Die had de eerste dag al haar arm van m in gips, dus dat werd niks. Ik moest m oplaatst van mn ouders verkopen (was 12) en oplaatst is ie dus in de wordt beland. Ik heb er best veel meegereden hoor, ook gesprongen enzo, maar zo giga onbetrouwbaar..maar ja..

Ik hoop dat er nog reacties komen, ben wel benieuwd hoe het met de anderen gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brittms, Trendiction en 63 bezoekers