Een dagje wat anders met mn knollie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 12:55

Omdat ie vanwegen zn wond toch geen werk mag doen en ik dus naast wandelen niks met hem kan doen bedacht ik me dat ik de tip van ikke,(ik weet al niet meer voor wie die was) eens uit te gaan proberen. Schijnheilig
De tip was dus om eens wat anders te doen, plasticzakjes proof maken bijvoorbeeld.
Ik ging dus heel fanatiek aan de slag, met als resultaat; een deken waar hij overheen moest lopen, een papieren zak met hetzelfde idee, een plastic zak over een paal heen, waar hij langs moest lopen, en een lint waar hij onderdoor moest. Ik gokte op zo'n halfuurtje werk om hem daaraan te laten wennen.
Niets was minder waar, ik begon met de zak, was dus niet eng, ik hem nog extra laten wapperen, maar het eten dat eronder stond was veel interessanter. Vork Afijn, eten laten staan en door naar de deken, even kijken, schouders ophalen en gewoon doorlopen, hetzelfde bij de papieren zak, die hij vervolgens met voorbeen heeft mishandelt en vrolijk kapot heeft getrokken door erop te staan en eraan te trekken Extreme duivel (het was dus een ex-voerzak, ik had het kunnen weten) onder het lint doorlopen was niet eens de moeite waard, dat hadden we gisteren ook al gedaan bij het wandelen Gaaaap , lint is dus niet interessant.
Terug naar de plastic zak die ik wapperend langs zijn lijf heb gewreven, alles best alleen bij en vooral op zn hoofd vond hij het niet zo leuk, gevolg een heel beledigde pony Scheve mond\ Al met al was ie dus heel erg braaf, en ben ik best wel trots op mn knollie Party!!
Ik vrees alleen dat, mochten we al deze objecten eens buiten tegenkomen, ze dan ineens wel eng zijn. Volgende x mn paraplu meenemen, al heb ik zo'n flauw vermoeden dat ik onder een paraplu niet eng is, eerder saai en slaapverwekkend Slapen , terwijl de wandelaar die we met plu tijdens slecht weer tegenkomen natuurlijk reden is om rechtsomkeert te maken of achteruit de sloot in te vliegen Frusty


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:35

Dat word dus iemand charteren die met een knalrode paraplu wil gaan lopen en een vlag wil zwaaien... Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 14:28

*ha ha* ja zoiets ja, zit dan alleen te twijfelen of ik die iemand ook de biksbeker zal geven, ben bang dat ie namelijk dan in het vervolg op vreemde mensen met paraplu afrent, plu is biks Vork one-track mind he,mn knollie

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:01

hahaha wat saaaai! Tong uitsteken
Nee hoor grappie! kei goed joh!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:15

hehe echt beter dat hij dat zomaar effies deed ik wou dat alle paarden zo makkelijk waren !! veel plezier nog kuzzies sabrina Lachen Party!!

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 22:53

Hulp nodis Ylva? De NVVR is volgende week in town. Keuze uit twintig "gekken" die wel even willen assisteren. Zeg maar wat je wil, U vraagt, wij draaien.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 08:12

Nou ehh, het enige waar ie nu nog aan moet wennen(voor zover ik het nog heb bedacht) is een vlag, een paraplu, de trailer en...... een fanfare, zijn jullie allemaal muzikaal aangelegd Haha! ?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, GoogleAdsense, Grassh0pper, Maaaarije, MarliesSam, MDWStables, Serena_Milco, vilo en 90 bezoekers