Shethengst Harrie + andere shetjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Shethengst Harrie + andere shetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 20:43

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:44

Ah wat een lieve shetjes Haha! die koppies Lovers
en dat veulentje, zo schattig!

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:44

oohh die eerste shet is echt cool 8)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:47

Afbeelding
Waarom zitten jullie in godsnaam die shet zo te treiteren en aan zijn hoofd omhoog te trekken? leuk ofzo?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:47

O god daar hebben we mijn shetjes weer!
Hoe vinden jullie het veulen?? Hij is van Timon!!
Harrie is echt cool! Of nou ja.. zijn kleur dan alleen Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:50

Debo schreef:
Afbeelding
Waarom zitten jullie in godsnaam die shet zo te treiteren en aan zijn hoofd omhoog te trekken? leuk ofzo?


Oke, Hai Debo
Ten 1e zie ik geen wij??? alleen maar 1 ik Knipoog
Ten 2e zie ik niemand aan zijn hoofd trekken Schijnheilig
Ten 3e Jij weet gerust dat elk paard een ander knopje heeft voor een comando, maar iig als je bij deze shet je hand onder zijn kin legt en zijn hoofd dan een beetje omhoog dieuwt en hoog zegt dan steigert hij... Het is maar hoe je het ziet.. maar ik zie hier geen vorm van trekken hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:51

t arme beest zit behoorlijk in de houtgreep en nee hij word niet opgejaard vanachter af? iemand ie vlink met zijn armen staat te zwaaien.. vind het er niet echt diervriendelijk uit zien.. beetje vreemd knopje ook vind je niet

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 20:52

......
Laatst bijgewerkt door Finnea op 28-06-03 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:53

Yoline schreef:
En bedankt debo
Vertel jij dan eens hoe je een paard leert steigeren?


vanuit de spaanse pas.... graag gedaan trouwens Schijnheilig Lips are sealed

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:54

Yoline dat heeft er eigenlijk niks mee te maken Verward

Debo schreef:
t arme beest zit behoorlijk in de houtgreep en nee hij word niet opgejaard vanachter af? iemand ie vlink met zijn armen staat te zwaaien.. vind het er niet echt diervriendelijk uit zien.. beetje vreemd knopje ook vind je niet


Gaan we weer...
Hij zit niet in de 'houtgreep', maar alleen mijn hand onder zijn kin en ik heb zijn voorlok vast want soms wil hij nog wel eens gaan 'draaien'.
Hij word ook niet opgejaard dat is nl Evy die stond te zwaaien voor de foto's Gaaaap *LOL*

Nog meer weten? Verward

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 20:55

Laat maar.....
Laatst bijgewerkt door Finnea op 28-06-03 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:56

Asjeblieft ga er nou niet mee bemoeien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:58

Marieke_456 schreef:

Gaan we weer...
Hij zit niet in de 'houtgreep', maar alleen mijn hand onder zijn kin en ik heb zijn voorlok vast want soms wil hij nog wel eens gaan 'draaien'.
Hij word ook niet opgejaard dat is nl Evy die stond te zwaaien voor de foto's Gaaaap *LOL*

Nog meer weten? Verward


ja waarom denk je dat ze weg wil draaien? ik weet t wel.. en ja horo zwaaien naar de foto

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:59

Ze draait weg omdat ze het nog niet zo goed kan en af en toe haar even wicht neit goed kan bewaren... Tsjaa... Evy kennende.. Haha!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:20

Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:22

Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


nee ik ook niet vandaar dat t er zo zielig en erg vreemd uit ziet....als t beesje t op deze manier geleerd heeft ben ik benieuwd hoe ze het dan geleerd heeft... de enige manier die ik hierin kan bedenken is hoofd vast houden en een "schopje" onder de buik of tegen de flanken aan .... Lips are sealed

als je iests doet doe t dan meteen goed en op een goede manier...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-06-03 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:24

Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


haha idd hoe doe je dat een shet bij zijn hoofd optillen Verward

ik vind het erg leuke foto´s en lieve shetjes!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:27

Debo"]
[quote="Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


nee ik ook niet vandaar dat t er zo zielig en erg vreemd uit ziet....als t beesje t op deze manier geleerd heeft ben ik benieuwd hoe ze het dan geleerd heeft... de enige manier die ik hierin kan bedenken is hoofd vast houden en een "schopje" onder de buik of tegen de flanken aan .... Lips are sealed
[/quote]

nouja ik snap die reactie echt niet hor.. het zijn trouwens moment opnames en in jou topic zag ook niet alles er vriendelijk uit is het niet.. zat je toen ook niet te zeggen dat het moment opnames waren.. onee Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:34

Debo"]
[quote="Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


nee ik ook niet vandaar dat t er zo zielig en erg vreemd uit ziet....als t beesje t op deze manier geleerd heeft ben ik benieuwd hoe ze het dan geleerd heeft... de enige manier die ik hierin kan bedenken is hoofd vast houden en een "schopje" onder de buik of tegen de flanken aan .... Lips are sealed

als je iests doet doe t dan meteen goed en op een goede manier...
[/quote]

Zoals daar net al staat: Ik doe mijn hand onder zijn kin en zegt UP, dat is het.... Sorry Debo ik weet neit hoe jij VD leert maar ik niet met een "schopje"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:37

Marieke_456"]
[quote="Debo"][quote="Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


nee ik ook niet vandaar dat t er zo zielig en erg vreemd uit ziet....als t beesje t op deze manier geleerd heeft ben ik benieuwd hoe ze het dan geleerd heeft... de enige manier die ik hierin kan bedenken is hoofd vast houden en een "schopje" onder de buik of tegen de flanken aan .... Lips are sealed

als je iests doet doe t dan meteen goed en op een goede manier...
[/quote]

Zoals daar net al staat: Ik doe mijn hand onder zijn kin en zegt UP, dat is het.... Sorry Debo ik weet neit hoe jij VD leert maar ik niet met een "schopje"
[/quote]

Tuurlijk dus jij gaat mij vertellen dat je een shet bij zijn hoofd in de houtgreep pakt.. UP zegt en dan gaat ie terweil ie dat nog nooit heeft gedaan.. mmmm denk t niet...

Maarja ieder zijn eigen manier ik doe het liever op een vriendelijke manier,,, deze pony heeft er absoluut geen lol in... bewijst maar weer dat je niet weet waar je mee bezig bent...

verder zal ik me niet meer storen aan dit soort foto's... zal wijzelijk de andere kant op kijken..

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:43

Debo"]
[quote="Marieke_456"][quote="Debo"]
[quote="Liesje4ever schreef:
Oke ik geeft toe op die foto ziet het er wat apart uit maar ik weet niet hoor, ik weet niet hoe iemand in hemelsnaam een shetlander aan z'n hoofd wil optillen Verward


nee ik ook niet vandaar dat t er zo zielig en erg vreemd uit ziet....als t beesje t op deze manier geleerd heeft ben ik benieuwd hoe ze het dan geleerd heeft... de enige manier die ik hierin kan bedenken is hoofd vast houden en een "schopje" onder de buik of tegen de flanken aan .... Lips are sealed

als je iests doet doe t dan meteen goed en op een goede manier...
[/quote]

Zoals daar net al staat: Ik doe mijn hand onder zijn kin en zegt UP, dat is het.... Sorry Debo ik weet neit hoe jij VD leert maar ik niet met een "schopje"
[/quote]

Tuurlijk dus jij gaat mij vertellen dat je een shet bij zijn hoofd in de houtgreep pakt.. UP zegt en dan gaat ie terweil ie dat nog nooit heeft gedaan.. mmmm denk t niet...

Maarja ieder zijn eigen manier ik doe het liever op een vriendelijke manier,,, deze pony heeft er absoluut geen lol in... bewijst maar weer dat je niet weet waar je mee bezig bent...

verder zal ik me niet meer storen aan dit soort foto's... zal wijzelijk de andere kant op kijken..
[/quote]

sorry maar ik dacht toch echt dat de houtgreep wat anders was dan een hand op zijn kin Verward of zie ik dat nou helemaal verkeerd. en is er ergens gezegd dat hij het nog nooit heeft gedaan? of zie ik dat ook al verkeerd?
en ieder zijn eigen manier om commando´s te geven.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:43

ach debo laat r in godsnaam marieke heeft er eigen manier om haar shetlander te laten stijgeren en ze geeft m alleen maar hulpen vanwege zijn evenwicht.. oke mis. ziet de foto er wat raar uit maar marieke gaat echt niet haar shetlander in de houtgreep nemen om m te laten stijgeren

toch mariek? Tong uitsteken Schijnheilig

en als marieke zegt dat evelien daar staat te zwaaien voor de foto geloof dat gewoon marieke zou t beter weten als jou of niet? Verward

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:52

ik wil nog even iets toevoegen... Hoe kan ik in hemelsnaam een shetlander aan zijn hoofd omhoog trekken?? Dat is een goed idee voor sterkste man van de wereld Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:56

Ahg Debo spreekt, ga jij lekker verder je jaarling treiteren! Doe het meteen goed Tong uitsteken Of een tip marieke, doe hem een goed scherp bit in, misschien werkt het!!


Ik vind Harrie echt zo'n onwijs gaaf hengstje he, super cute! Niet zo'n standaard shetje, hij is echt heel stoer gewoon.

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:59

even off-topic..
ik kan me herineren dat jij debo pas vals ben geweest met vden van je paarden... kijk eerst naar jezelf voordat je andere ga comanderen..