V.D. Kerklaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

V.D. Kerklaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:24

Hoi heeft iemand misschien een shetlander met achternaam: van de Kerklaan??? Dit is dan een broertje of zusje van piedro, ons shetlanderhengstje (piedro en piedrolover)
Of kent iemand misschien Excellent van de Uitweg??? Zijn vader?


ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:40

Afbeelding

Excellent van den Uitweg - vos - 90 cm.

Excellent is de kampioen in de kleine maat 2000. Hij is op jongst mogelijke leeftijd definitief goedgekeurd. Excellent is altijd bekroond met een 1e premie, heeft vele goedgekeurde zonen en vele 1e premie dochters. Excellent is de best fokkende vos hengst van Nederland. Dit jaar heeft excellent weer een goedgekeurde zoon die aan kop geplaatst werd. Omschrijving van de jury: Beste ras typische hengst, met een zeer fraai hoofdje, mooie lichaamsverhoudingen, best geplaatste benen en subliem in beweging.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:41

en hier is ie dan ik hoop dat je er blij mee bent.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:46

Ik heb trouwens wel foto´s van de andere pony´s die hier geboren zijn maar dat is niet allemaal familie.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.


piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:47

heel erg bedankt! echt leuk om de ouders van je paardje terug te zien!

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:48

excellent staat trouwens bij dibbits: je kan het adres ff opzoeken op google. Je typt in excellent van de uitweg en je kiest de eerste link.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:52

Een vriendin van mij heeft een shetlander die omar van de kerklaan heet.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:54

hey die komt ook bij leeflang vandaan die heeft mijn vriendin nog verzorgt.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:58

hey ik heb nog een foto van het stalletje waatr piedro gestaan heeft het was een heel klein stalletje van containers het was precies goed voor een shetlandertje en ze stonden toch altijd buiten. het was een inloopstalletje en het stond altijd open. Afbeelding

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:59

ik zal eens aan die vriendin vragen of ze nog een foto heeft van toen piedro klein was en of ze nog andere foto´s heeft.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:03

hey als je der moeder in het echt wilt zien moet je naar de keuring in leiden komen ik weet alleen de precieze datum niet maar het is meestal begin september.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

ramira

Berichten: 436
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: leimuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:21

er bestaat ook nog een odessa van de kerklaan, rocky van de kerklaan en rambo van de kerklaan en scotty van de kerklaan en sylvana van de kerklaan.

Everyone who think's that sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

Omar

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:28

En vergeet mijn pony niet Omar van de kerklaan *LOL*

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 19:49

echt zo leuk is dit om wat meer over zijn verleden enzo te weten. ik hoop echt dat je vriendin foto;'s van hem heeft toen hij klein was!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:47

jaaah fotos enzo van vroeger zou echt top zijn!
Wat leuk ook dat zijn vader zo beroemd is!

Char88
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-10-08

Re: V.D. Kerklaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:41

hallo,

ik zoek informatie of foto's van Rambo van de kerklaan toen hij nog bij z'n fokker stond?
en informatie/foto's van zijn vader en moeder en andere afstammelingen.
ben hier al een tijdje naar op zoek, zie dat dit al een heel oud bericht is maar misschien kan iemand mij toch wat informatie/ foto's geven?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: V.D. Kerklaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:20

Heel oud topic en daarom een slotje ipv verplaatsen naar SH.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lila07, melissakr en 126 bezoekers