Kadootjes kopen en uitkiezen moeilijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Kadootjes kopen en uitkiezen moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 14:36

Vanmorgen moest ik weer achter ene kadootje aan voor een vriendin van mij die haar verjaardag vanavond viert. Ik vind het dan altijd zo moeilijk om wat te vinden. Zo moet ik zelf ook zeggen wat ik graag voor mijn verjaardag wil, maar ik heb echt geen idee van wat ik vragen kan. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:37

Gewoon je verjaardag niet vieren? Tong uitsteken

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 14:40

Wordt ik dan ook niet ouder?

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:42

Alleen als je achteruit loopt... Tong uitsteken Verward

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:58

Zo rond mijn verjaardag (en bv sinterklaas en kerst) weet ik ook nooit wat ik moet vragen. Is het eenmaal achter de rug dan schiet me genoeg te binnen. Wat ik wel eens doe, is alvast iets opschrijven wat je wel voor je verjaardag wil hebben (gewoon in de agenda bij je verjaardag, kun je het ook niet kwijtraken). Kan best zijn dat tegen de tijd dat je jarig bent, je allang bent voorzien, maar in het andere geval heb je alvast wat....

Voor een ander kopen is altijd lastig, vooral als ze dan ook nog niets weten te vragen en boevndien nog zeggen: jij vind altijd wel wat leuks....

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:45

Gewoon je cadeautjes bij de Wereldwinkel kopen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:33

Niet weten wat je moet vragen ken ik ook.
Dat hadden we dinsdag ook met onze bruiloft. Mensen wilden allemaal weten wat wij op ons verlanglijstje hadden staan. Ehhhhhh... niks.

Nu hebben we een hoop geld gekregen. En ineens wisten we wat we met een gedeelte ervan gaan doen.
Wij gaan deze zomervakantie naar Kenia op vakantie en daar schijn je in een van de wildparken een luchtballonvaart te kunnen maken. En dat willen we dan gaan doen.

Verder weet ik ook wel dingetjes die ik ooit nog wil doen, maar dat zijn hele dure dingen waar ik toch echt wel voor moet sparen.

Ik had trouwens wel een kleine Landrover gehad. (Helaas zat er geen vergrootmachine bij Schijnheilig )

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 18:13

Ik ben uiteindelijk wel geslaagd voor een kadootje voor haar. Ze is heel erg gek van Winnie de Pooh en heb haar dus een Eyeoor meegenomen in pastelkleuren. Nu maar hopen dat ze hem nog niet heeft. Normaal geef ik altijd geld of een cd-bon als ik niets weet, maar ik vond het ook wat raar om daar nu mee aan te komen.