Mijn eerste gallop met de fries.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Mijn eerste gallop met de fries.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 19:05

Ohh ik ben zo blij en trots.. Ik heb vandaag voor het eerst echt kunnen galloperen met kim .. Toen ik 9 maanden geleden begon met inrijden had hij een verschrikkelijk zadel dus daarmee ging het echt niet, toen ben ik geopreerd (3 maanden stil gelegen) en toen moest ik w8ten op een nieuw zadel.. dat heb ik dus 3 dagen geleden gekregen en vandaag DE dag om het eens te proberen! Haha! en jah hoor benen omleggen heel hard GALOP roepen en alex met de longeer zweep klapperen en hup in gallop ik voelde me echt alsof ik voor het eerst op een paard zat Haha! maar het was echt geweldig..
Hopelijk kan ik strax lekker door de bak crossen..

Doeiiiii groetjes van een trots verzorgstertje..

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:13

wat gaaf voor je zeg!
Zou ik echt zo eng vinden voor het eerst op een paard dat het voor het eerst doet... Maar ik snap goed dat je trots bent hoor!

Veel plezier drmee! hopelijk blijft het zo goed gaan

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:32

leuk voor je! ik kan me voorstellen dat je er nu wel heel veel zin in had!

.

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:42

Jah het was ook wel een beetje eng hoor want je weet niet hoe die gaat reageren maarjah alles is goed afgelopen Lachen dus nu heb ik er idd heel erg veel meer zin in!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 21:56

Ohhwja heb ook nog gewijkt voor het eerst heb nu dus wel spierpijn hoor!!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 08:34

leuk!! likt me wel gaaf op een fries

Gizzmo

Berichten: 754
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:31

Wat goed dat dat zo makkelijk ging, ik heb een groot deel van de tijd dat ik rijd (12 jaar) op friezen gereden, maar bij 2 daarvan heeft het heel lang geduurd voordat ze het door kregen dat ze moesten galloperen. ze gingen dan namelijk super hard draven

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-03 12:30

dat deed kim ook wel in het begin maar gelukkig op een gegevn moment was het van OHW ik kan nog harden... haha en toen sprong ie aan!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123, Sanet, Tientjeblij en 122 bezoekers