Egano tijdens een wedstrijd met Pawel en Monica te Polen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 21:11

Hoi,

Mijn oude pony Egano, waarmee ik dubbel M en L-sgw heb gereden, is naar Polen verkocht. En ik was bij zijn eerste wedstrijd met zijn nieuwe ruiters Monica en Pawel Kalicinski.
Hier zijn de foto's.

Candyman met Monica. Candus is een B-pony. Ze werden 5de in de wedstrijd. Het was een klassiek parcours 90 cm. Met barrage.

[img]../upload/1152/candyman.jpg[/img]

Egano met Monica. Ze sprongen hetzelfde parcours maar dan in de 90cm.
Ze hadden geen prijs.

Op de laatste sprong.
[img]../upload/1152/monica_op_egano.jpg[/img]


Pawel( Je zegt Paul of Pavo) met Egano in de 80cm. Ze werden eerste. een leuk verjaardagscadeau voor Pawel. Hij werd volgens mij 15.

Ja, de eerste prijs. Wat was Pawel blij!!! En ze hadden het niet verwacht!!!

[img]../upload/1152/pavo_en_egano.jpg[/img]

Volgend jaar ga ik weer naar Polen!!! Maar dan weer naar de 22 hectare. Daar staan de paarden in de zomer. Er is een groot meer. Ben er pas nog geweest. Wij hebben met de paarden gezwommen en ik mocht met Egano een oefenwedstrijd rijden. Op stijl. Wij werden derde!!! Ik dacht dat Pawel voor mij was, maar hij had geen prijs. We habben nog twee dagen gezellig met z'n alle in het hooi bij de paarden geslapen. Was echt super gaaf!!! De dag voor ik terug vloog, waren we terug gegaan naar Warschau. Egano mocht twee weken op de wei en niks doen. Zij gingen naar het Pony EK.

Groetjes
Denise.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pleasure op 2001-08-29 21:13 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pleasure op 2001-08-29 21:17 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pleasure op 2001-08-29 21:19 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pleasure op 2001-08-29 21:20 ]</font>



Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:15

Mooie foto s Lovers
En een leuke pony
Greetz en liefs
Tamaar

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:18

leuke foto's hoor!!!!! mooooooie paardjes!!!!!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 60 bezoekers