Is er interesse in boktmeeting omg. Arnhem?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Is er interesse in boktmeeting omg. Arnhem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 13:25

Ik vroeg me dit gewoon af, want zoja, dan wil ik wel wat gaan proberen te organiseren. Ik vind het wel leuk om eens wat mensen te gaan meeten, en een lekker ritje erbij ofzo? Dan ook voor mensen zonder eigen paard, dus iets met een manege om paarden te huren? Kan evnetueel op mijn manege, maar er is keuze genoeg hier in de omgeving.

Dus wie lijtk het wat?
En ideeen?


mereltjuh

Berichten: 12
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:43

Mij lijkt 't wel wat! Haha!

Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:49

ik hev ook wel zin

ik hou van mij sjappie

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 21:40

ok, dat is al samen 3, haha. wordt een mega meeting! Hebben jullie toevallig ook leuke ideeën voor het hoe wat en waar?

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:23

Ik heb ook wel zin om te meeten, maar als het kan doordeweeks een keer in de vakantie. Als jullie dan ook kunnen.

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:57

als jullie nog even kunnen wachten tot 6 september, dan komt er een hele leuke 'meeting' rond Doetinchem

er komt hier dan namelijk een clinic van Tyrza Haha!

dit komt over een tijdje op bokt te staan, dus dan zal er verdere informatie komen Lachen

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 13:01

Ik ga denk ik wel naar die Clinic van Tyrza, maar aangezien ik zelf geen paard heb zal ik daar niet heel veel kunnen doen. Vandaar dat het me wel leuk leek om een rit te doen ofzo.
En in de vakantie is dan wel een goed idee, en dan is voor mij doordeweeks ook het handigst.
Meer interesse?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:02

ow, ik woon ook in arnhem, in welke manege zou het dan zijn, en ben ik ook welkom met een dikke tinker en een westernoutfit, met australian stockzadel,
ik kom neit zo vaak op BM dus al iemand me met pb op de hoogte zou willen houden,

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 14:56

Ja hoor, iedereen is welkom. Welke manege moet ik nog kijken. Ikzelf rij op manege de Waterberg, maar het kan ook best ergens anders.

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:19

Aifa schreef:
als jullie nog even kunnen wachten tot 6 september, dan komt er een hele leuke 'meeting' rond Doetinchem

er komt hier dan namelijk een clinic van Tyrza Haha!

dit komt over een tijdje op bokt te staan, dus dan zal er verdere informatie komen Lachen


Vertel, vertel, ik is erg nieuwsgierig, ben altijd in voor een boktmeeting zo dicht in de buurt!

Sprakeloos


SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:43

ow, ik heb alleen 1 probleem, ik heb me ruiterbewijs niet, dus ik weet niet of ik dan meekan, er zijn veel stukken in arnhem waar je hem wel nodig hebt.
dus, naja anders heb ik pech, ik haal hem dit jaar nog wel, dus dan wens ik jullie veel plezier alvast, hihi
een volgende keer kan ik misschien wel mee dan.

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:47

Aifa schreef:
als jullie nog even kunnen wachten tot 6 september, dan komt er een hele leuke 'meeting' rond Doetinchem

er komt hier dan namelijk een clinic van Tyrza Haha!

dit komt over een tijdje op bokt te staan, dus dan zal er verdere informatie komen Lachen


ow wat gaaf count me in tegen die tijd....
ik ben ook in voor een boktmeeting hier in de buurt. heb toen op d-day veel mensen gezien maar weet nu al niet meer wie iedereen is Bloos

Love the life that you live, live the life that you love

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:55

lijkt mij ook leuk! maar mijn paarjd emee nemen gaat denk ik niet lukken Hyper! als ie alleen al een trailer ziet wordt ie gek... dus paarden huren is misscien een optie?

Dag lieve mama...

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 15:13

jaaaaaaa, noem eens een leuke manege met een leuke locatie! Het leukst is als je er paarden mag huren en geen begeleiding mee hoeft. Als we dan met een leuk groepje gaan wordt het vast super gezellig!

Ideeën voor waar en wanneer?

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 15:14

Waterkippie schreef:
lijkt mij ook leuk! maar mijn paarjd emee nemen gaat denk ik niet lukken Hyper! als ie alleen al een trailer ziet wordt ie gek... dus paarden huren is misscien een optie?


Nee, met een trailer kan je beter nog amar even wachten, haha. Dat arme beest is vast nog aan het bijkomen van de schrik. Haha!

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:39

Als de manege geen kilo grens kent ga ik ook graag mee, en waterkippie veel oefenen dan nemen we jou en kinglover mee hoor.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:38

als we nou gewoon ergens gaan waar je geen ruiterbewijs nodig hebt, dan zou ik echt heel erg graag mee gaan, en als jurenkok mee kan, is ook erg leuk, hiih
kingie krijg ik wel een in een trailer, gaat ie toch in staan slapen he, hihi

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:22

Ik wil ook mee! gezellig!
Ik denk niet dat ik Stella mee kan nemen, omdat ik geen vervoer heb. Maar weer eens rondhobbelen op een ander paardje is ook altijd leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 12:41

Aifa schreef:
als jullie nog even kunnen wachten tot 6 september, dan komt er een hele leuke 'meeting' rond Doetinchem


Dat vind ik een hele goeie!! Hou me op de hoogte want dat lijkt me heel leuk.

Buiten ritten in [grote] groepen zie ik niet zitten, Lois is nogal snel over zijn water en daar doe ik hem geen plezier mee.

Als je in Arnhem in het bos wilt rijden heb je wel overal waar je gaat een ruiterbewijs nodig. Als je dat niet hebt kun je onder begeleiding naar buiten maar dat moet wel iemand van de manege zijn. Dat zal best lastig worden.

Misschien is een dagje Burgers een leuk alternatief??

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:21

jah dagke burgers is op zich ook wel een leuk alternatief!! ik zil wel graag mee , maar buddy kreeg ik voorlopig niet de tariler in *LOL* dus we moeten maar even zien, mijn zusje werkt op manger ruimzicht zal een skijken of daar niet wat te regelen valt..

Dag lieve mama...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:37

Ik wil misschien ook wel mee, maar mijn vakantie is al redelijk volgepland.. Wanneer de exacte datum bekend is, zal ik laten weten of ik kan ja of nee. Ik heb trouwens wel een ruiterbewijs (wel met verschrikkelijke foto... Lips are sealed )

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:12

Op Warnsborn heb je geen ruiterbewijs nodig...

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:28

Vroeger Verward toen ik mijn ruiterbewijs heb gehaald mocht je een paar mensen meenemen onder begeleiding. Weet iemand of dit nog zo is?
Dan hebben we een groot probleem minder.
Waarom mag het wel als er iemand van de manege mee gaat? Het moet ons toch ook op een een of andere manier lukken.

Enne King ja die wil echt op rust gaan staan in de trailer maar met Buddy naast hem geef ik hem weinig kans, om lekker te gaan slapen.
Hij gaat dan als taak krijgen: let maar op mij, zo moet het kijk maar.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 05:37

Ik wil ook wel mee, alleen ben paardloos..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 07:17

Jurenko schreef:
Vroeger Verward toen ik mijn ruiterbewijs heb gehaald mocht je een paar mensen meenemen onder begeleiding. Weet iemand of dit nog zo is?
Dan hebben we een groot probleem minder.
Waarom mag het wel als er iemand van de manege mee gaat?

Maneges hebben speciale manegenummers en begeleiderspassen. Iedereen moet tegenwoordig van die gele platen aan zijn paard hebben hangen.
Maar jullie zouden naar Warnsborn kunnen gaan, al ben je daar met een half uur wel helemaal doorheen gereden Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers