Kwaad op mede wei-genoot...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Kwaad op mede wei-genoot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 17:20

Grr... moet toch ff wat stoom aflaten.

Ik kreeg namiddag een telefoontje, van een juffrouw of ik het nummer had van X, die ook een paard heeft en dat staat samen met die van mij in de wei (die van andere mensen is, waar de paarden op pension staan).

Krijg ik daar toch een hele uitleg te horen van, ik heb het nummer van X nodig omdat X mijn paard eventueel wil kopen, maar hij moest eerst zijn paard nog verkopen, die grote bruine (Lennon dus, MIJN paard).
Heeft X haar wijsgemaakt, dat ik Lennon verzorg en er af en toe op MAG rijden... het is verd*rie m'n eigen paard... Ben er echt niet goed gezind van...
Vind het jammer dat ik zijn nummer niet heb, en z'n adres ook niet, maar anders zou ik heel rap eens gebeld hebben om te zeggen wat ik van die toestand vind...

X staat nu wel bekend om de dingen nogal verdraaid te vertellen, maar dit vind ik persoonlijk toch wel heel ver gaan...

Grmlb, hij mag blij zijn dat ik hem nu niet direct tegenkom, want dan zou het geen vriendelijk gesprekje worden in ieder geval...



Dadelijk maar eens naar Lennon toe, wat ik toch een paar keer per dag ga doen nu, gewoon ff checken, en zien of ik X er ook niet tref... Want ik wil hem toch wel laten weten dat ik hier echt niet van gediend ben!!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:22

waarom zegt hij/zij dat? dom en x zou blijlbaar jou paard kopen raar


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:24

dus iemand wil jouw paard verkopen? Lekker is dat zeg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 17:33

Waarom hij dat zegt, als ik dat eens wist... teveel fantasie zeker?

Daadwerkelijk verkopen zal wel niet zo rap gebeuren (hoop ik), dit omdat ik uit ervaring weet dat je de verhaaltjes van X met grove korrels (zeg maar 10kg) zout moet nemen.
Maar dit vind ik toch net iets te ver gaan... Verhaaltjes verzinnen over dingen die niet gebeurd zijn en die je gedaan hebt ok, kan ik mee leven, luister ik er gewoon niet naar... Maar zeggen dat een paard van jou is terwijl het niet zo is... Nee, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, en zeker als het mijn paard is.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:44

lekker achterlijk zeg, ik zou ook heel erg kwaad zijn.

hij mag banketstaaf wat ie wil, maar om JOU paard daarvoor te gebruiken gaat toch wel heel ver.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 17:58

Ik kan geloven da je kwaad bent hoe durft hij te beweren dat Lennon van hem is! En dan nog dat hij hem zou gaan verkopen. Ik zou er ook eens een duchtig woordje met hem over praten dit kan gewoon niet.
PS: Heb je die foto's van Real-Mecoy al gescand?

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 19:08

Ik ben hem vandaag niet meer tegengekomen (gelukkig eigenlijk, kan ik morgen of als ik hem tegenkomen kalm zeggen wat ik er van vind... want was toch wel beetje opgefokt vandaag).

Foto's nog niet gescand... Ik denk er steeds aan als ik niet de kans heb om ze te scannen, maar ben het nog niet vergeten...

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:44

Wat een rotstreek zeg, om dat zomaar te zeggen..
Ik denk dat ik ook heel boos zou zijn!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:46

Is het niet nuttig even aan je pensionhouder te vragen of die wil opletten of er geen 'kopers' voor Lennon komen? (+ uitleg)
Staat ie daar ook meteen (weer eens) te kijk.
Malloot Boos!
Mij is ook overkomen dat iemand beweerde eigenaar te zijn van mijn paard.
Maar dat was een (onschuldig) Penny-tiepje en zo iemand mag van mij best dromen... Knipoog
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:37

Ik zou die X hier zeker op aanspreken. Misschien is het allemaal een misverstand, maar als dat niet zo is dan zou ik hem eens flink de waarheid zeggen.
Wat wordt X er eigenlijk beter van door te zeggen dat Lennon zijn paard is? En kende je de persoon die je belde hierover?

* To Belg, or not to Belg *

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 07:32

lkkr dom!! en matig

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 10:18

" lkkr dom!! en matig "

Wil je hier iets mee zeggen of ben je net thuis van stappen? Haha!
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:25

jeetje zeg! ik zou woedend zijn!!! maar de pesnion eigenaar zal toch wel een telfoon nummer van X hebben aangezien zijn paardje ook op die wei staat? ik zou hem eens flink de waarheid vertellen!!!

Dag lieve mama...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 15:05

Ik ga zelf regelmatig langs Lennon nu om te kijken of ik X tegenkom, want wil hier zeker het fijne van weten.
Degene die me opbelde was de eigenaresse van een ander paardje wat er staat...
Ook de pensionhouder ga ik verwittigen, om een oogje in het zeil te houden (wat ik zelf ook al doe, aangezien ik toch maar 2 straten verder woon dan de wei waar ze nu staan).

Vind het zo een vreemde situatie...

Eigenlijk nog een vraagje ook hierbij... stel, Lennon wordt verkocht door iemand die daar niet de eigenaar van is, terwijl ik de papieren van Lennon heb, dan heb je toch wel een poot om op te staan hoop ik.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:41

jah dat lijkt mij wel, maar als hij verkocht word aan mesnen en jij weet niet aan wie heb je niet zoveel aan de papieren.... maargoed verkopen van een paard doe jeniet zo dus ik denk dat dat wel opvalt... en heeft de eigenaresse geen telefoon nummer van X??

Dag lieve mama...

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:46

Dit lijkt me wel een fijne tekst voor X :
" Ik heb van Y gehoord dat jij van plan bent om mijn paard te verkopen en ook al beweer je dat dit niet zo is, ik weet wel naar wie ik ga wijzen als er ook maar IETS met mijn paard* gebeurt. Knoop dat ajb in je oren."

*Noem aan zo iemand niet de naam van je paard.
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 17:52

Wat kunnen mensen toch dom zijn. Net doen of iemand anders zijn paard van hun is en het dan ook nog willen verkopen

Ps. Wat een ontzettend gave naam heeft jouw paard Haha! Mijn pony heet zo *LOL* Ben eigenlijk nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde naam Pling

Groetjes Nair


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers