The wild wild west...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

The wild wild west...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 19:55

Ik was op stal, komt de stalhoudster ineens naar me toe... Stef, pak een touw en spring in de auto, er lopen pony's los!
Dus ik: Waar dan?
Jah, aan de weg!
Dus ik gelijk, oliebol!!!!

Touwen gezocht, in de auto gesprongen, en we waren het erf net af, of we zagen ze helemaal achterin een weiland lopen. Staarten erop en gaan. Dus naar achteraan de weg gereden, ik uit de auto gesprongen, en de stalhoudster + zoon naar de ingang van de wei terug (wei die dus niet van ons is).
Ik over een sloot gesprongen, rammelen met brokjes... Trooooyke, Booooyke!!! Kom dan!!! Haha!
Ze stoppen, kijken me aan, steken hun middelvinger op, en galoperen weg.
Springen over een sloot, en komen op een net gemaaid hooiland uit.
Nouja, ik ook maar weer springen dan.
Pony's in volle vaart naar voren, de weg op (landweg) stalhoudster kreeg ze niet te pakken, dus die gaat er heel voorzichtig met de auto achter rijden, aangezien ze naar stal terug liepen.
Ineens gaan ze stil staan, dus de stalhoudster stapt, gewapend met brokjes voorzichtig uit, pony's draaien om, rennen rakelings langs de auto, en gaan de andere kant weer op.
Bij een boerderij stonden wat mensen te kijken, en die joegen ze een graanveld in, zodat ze iig van de weg af waren. Pony's helemaal leip in dat veld, allemaal rennen en doen.
Ik weer (hijg puf steun) dat veld in, rammelen... Owh, nu vond Boy het toch wel intressant. Dus die komt naar me toe, duwt zijn neus in de bak...
oliebol, geen halster om...
Dus van het touw een halster gemaakt, omgedaan, en yes, ik had tenminste de leider (waar boy is is troy, die loopt altijd achter boy aan, zijn al van jongs af aan bij elkaar)
Helaas, boy schrikt, gooit zijn kop omhoog, draait tegelijk om... Ik wil vasthouden, maar het touw snijdt zich pijnlijk door mijn hand, dusdanig, dat het er gewoon uitschoot omdat het niet langer was (wordt nu een blaar trouwens)
Nouja, pony's het bonen veld in, achter de dijkwallen. De dijkwallen zijn van de manege, zijn weides. De stalhouder had in het pad tussen de wallen de hekken open gezet en tegen elkaar gezet, zodat ze daar iig niet meer de weg op konden. En jawel, ze galopeerde vrolijk de wei in.
Hek dicht, en we hadden ze!!!!!

Op stal terug aangekomen pony's uit de wei gehaald, en op stal gezet, allebei zeiknat van het zweet natuurlijk.
Dat was ik ook. Heb eerst mijn hoofd onder de kraan gestoken, en toen de kraan leeg gedronken...
Pff, wat een dag.....


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:02

HELD! HELD HELD! goed zeg! wel een lang verhaal, maar goed van je
idd, wat een dag.... maar je hebt je zelf weer bewezen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 21:37

waarom fairie? Wat had ik anders gemoeten? Pony's maar laten lopen? Komen vanzelf terug als ze honger kijgen??
Lijkt me onwaarschijnlijk trouwens met alle gewassen volop in de groei Haha!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:42

Wat een ruimte daar bij jullie in NB,als er hier een paard losbreekt staat hij gelijk op straat tussen de auto's en fietsen enz enz. Ik geef ze geen ongelijk om eens van de ruimte te genieten Haha!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:16

stef schreef:
Ze stoppen, kijken me aan, steken hun middelvinger op, en galoperen weg.


Of ze dat doen weet ik niet, maar in zo'n situatie denken ze het wel! *LOL*

:evaw:

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:34

pff wat een dag voor jou! je hebt je zeker in het zweet gerend! gelukkig hebben jullie ze wel kunnen pakken ..

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:39

Tjee wat een avondtuur zeg poeh je hebt naar mij bewezen dat je in het bezit bent van een topconditie Haha! Haha! Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:55

Wat een avontuur voor jou Stef!
Gelukkig dat jullie ze nog konden vangen.
Volgens mij was je ook wel bekaf daarna Haha!

[edit]typfout[/edit]

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:53

Haha jeetje wat een verhaal, gelukkig zijn er verder geen ongelukken gebeurt en staan ze weer veilig waar ze horen Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 16:50

Merilyn schreef:
Tjee wat een avondtuur zeg poeh je hebt naar mij bewezen dat je in het bezit bent van een topconditie Haha! Haha! Haha!


Topconditie??? Rende met mijn tong op mijn knieen achter die *piep* knollen aan!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 06:35

stef"]
[quote="Merilyn schreef:
Tjee wat een avondtuur zeg poeh je hebt naar mij bewezen dat je in het bezit bent van een topconditie Haha! Haha! Haha!


Topconditie??? Rende met mijn tong op mijn knieen achter die *piep* knollen aan!
[/quote]

Zal er wel komisch uit hebben gezien }> .

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:51

Haha, ben blij dat het allemaal goed afgelopen is! Had ook anders kunnen zijn, maar gelukkig dat ze terugliepen! Als ik dat zo hoor heb je idd een aardige afstand afgelegt. Voelt dan zo lekker aan de longen he? Knipoog

Maar nogmaals: gelukkig dat jullie ze weer terughadden...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:44

ja, hebben wij ook eens gehad. een merrie van 30 en ene met een peesblessure, gewoon op de weg, niet op wei of veld; op de weg!! dan ook erachtergereden, ik uit het raam hangend al roepen en schudden met eten. dan die enen van 30 kent der naam en kwam op me af; ik sprong uit de auto, natuurlijk ook geen halster aan. en met eten naar huis gelokt. die andere volgde dan vanzelf

ook goed dat ze teruggelopen zijn. eind goed al goed. dat is gezond eens de longen zo goed open zetten Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:52

komisch verhaal, dat zeker Lachen gelukkig liep het goed af. hopelijk liggen ze niet meteen drie dagen plat van hun uitje Haha!

Enya - Daya :-)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:18

*LOL* ik had het best willen zien zo van een afstandje op ene ligstoel met een lekker koud glas water ofzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:17

whaha:P

Icelandics
They grow when you get on

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 23:12

Hey Nimber, goed idee! Misschien een idee voor de volgende keer? Lijkt mij ook wel wat... En dan ACTIEfoto's maken! }>

Stef, gelukkig is het goed afgelopen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tieme en 26 bezoekers