Ik ga met Ivanka naar Texel!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Ik ga met Ivanka naar Texel!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 10:24

Ja ja, het is nu helemaal zeker Party!! Ivanka en ik gaan samen op vakantie naar Texel! Lachen

Op Texel woont Skippy en ik kan heel goed opschieten met de eigenaren van haar. De oudste dochter is een hele goede vriendin van mij en met de moeder kan ik ook heel goed overweg.
Nu hadden we het al een tijdje gehad over dat ik met Ivanka maar eens naar Texel moest komen, want dan kon ik lekker over het strand rijden, lekker een paar weekjes weg van alles hier..

Maar ja, achter ons autootje kon geen trailer. Dus was ik al een beetje aan het rondkijken of ik nergens een veewagentje kon huren, niets echt iets kunnen vinden..

Gisterenavond belde A. (de dochter Knipoog) mij en toen vroeg ze of ik er nog over na had gedacht om met Ivanka naar Texel te komen. Dus ik vertelde dat ik nog wel had gezocht, maar nog niets geschikst had gevonden voor mij en Ivanka.
Toen kreeg ik M. (de moeder Knipoog) aan de lijn: 'dus je hebt nog niets kunnen vinden?'
Ik: 'nope'
M.: 'Wanneer was je ook alweer vrij?'
*ik de weken opgenoemd waarin ik vrij was*
M: 'Nou, dan kom ik je dan op halen'

Clown Dus nu komt M. mij gewoon vanuit Texel in Zundert ophalen (ter detail: dat is zo'n 250 km heen en ook nog eens 250 km terug)
Heb al gezegd dat dat echt niet hoefde en dat ik nog wel een andere manier kon vinden. Maar nee, ik hoefde niet meer te zoeken, ze stond erop om mij op te komen halen Lovers

Zijn er nog lievere mensen te vinden? Lovers

Texel, HERE WE COME Party!! Haha!

Groetjes,
Sanne


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:30

Hee cool

veel foto`s maken hee!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:35

Zo wat een geweldig aanbod zeg!!!
Ontzettend veel plezier gewenst!

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:40

ohhh, wat gaaf
Ik ben jaloers... wil ook wel met Baloe naar texel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:46

Hartstikke fijn, wat een supermensen, ga maar genieten !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:53

Wat leuk, lekker met je eigen paaardje langs het strand rijden.
Wat aardig dat ze willen op komen halen
In september gaan we een weekje met Händell naar Ameland, ik ben erg nieuwsgierig hoe hij op de zee zal reageren.
Is die van jou al eerder bij de zee geweest?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 10:55

Volgens mij is Ivanka wel eens naar zee geweest ja, ze heeft namelijk in Zeeland gewoond en volgens mij heeft de vorige eigenaar wel eens verteld over het strand, maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker Lachen

Heb er echt al zoveel zin in! Party!! En ik ga zekers heeeeeeel veel foto's maken, jullie zullen er gek van worden }> Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:57

Wat super van die mensen zeg! Het is geen klein stukje rijden dat ze voor je over hebben, maar in de tijd dat zij moeten rijden hadden ze in een warm land kunnen zitten Haha!

Heeeel veel plezier op Texel! En geniet van het strand Haha! (wat ik lekker bijna elke dag zie)

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:02

Veel plezier op Texel! Vertel later maar eens hoe de bootreis ging, ik ben daar erg benieuwd naar namelijk. Mijn zus woont op Texel en een vriendin van haar heeft stallen in het duin en ik kan er dus altijd terecht, maar die boot houdt me nog een beetje tegen.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:16

Wat ontzettend gaaf voor je.
Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.........

Enne gek van foto's worden we noooooit hoor *grin*

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:22

Echt gaaaaaaaf! Party!!
Zou de plaatselijke bevolking wel even melden dat in die weken het strand geruimd moet zijn Tong uitsteken

Whaaaaaaa ik wil oooohoook

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:09

Zoo he dat is nog eens aardig van die moeder!
Echt super dat ze dat voor jou wilt doen zeg! Texel is een leuk eiland hoor Met je paard er heen helemaal lijkt mij Knipoog

Alvast veel plezier Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:11

He wat gaaf zeg! En heel erg aardig!
Veel plezier op Texel!

:evaw:

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:15

Wauw Tinne, wat een aanbod; geweldig !!
Leuk voor je dat het nu allemaal echt doorgaat Lachen ! Veel plezier !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:23

Zo dan das inderdaad een aardig stukje rijden, maare Texel is geweldig hoor! heel veel plezier Knipoog

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 16:18

Weet dat Texel geweldig is Haha! Ben er al een aantal keer geweest sinds dat zij er wonen, maar met Ivanka is het natuurlijk nog geweldiger Party!!

Enne Eef... strand hoeft niet perse geruimd te zijn hoor, zo gevaarlijk zijn Ivanka en ik niet Haha! }>

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 16:27

Leuk man!!
Hopelijk krijgen jullie het leuk daar!

Brabantse Fries ;)

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:24

Het is zo ontzettend gaaf om met je eigen (verzorg)paard door de zee te rijden Lachen ! Een paar jaar geleden ben ik met Paity naar Zeeland geweest en dat was echt fantastisch.

Wat een lieve mensen zijn dat zeg !

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:31

Lovely schreef:
Veel plezier op Texel! Vertel later maar eens hoe de bootreis ging, ik ben daar erg benieuwd naar namelijk. Mijn zus woont op Texel en een vriendin van haar heeft stallen in het duin en ik kan er dus altijd terecht, maar die boot houdt me nog een beetje tegen.


Wij zijn nou twee maal met de boot en natuurlijk paarden naar texel geweest,maar niets bijzonders hoor!
Wij hebben een veewagentje en we gingen gewoon onderin mee bij het vrachtverkeer.
Een klein half uurtje en je bent aan de overkant...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:39

Wow stoeeeeeer !!!Veel plezier hoor Lachen !!!En goed rijden op het strand , denk aan de bokkers he Haha! ?


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 14:07

Gwen schreef:
Wat een lieve mensen zijn dat zeg !


Inderdaad!!
Het is zo'n eind rijden, vind het echt zo supergaaf dat ze dat voor me over hebben Lovers

Lovely, hun eigen paarden hebben ze dus ook verhuisd 'over het water', maar dat was ook niets bijzonders. Paarden bleven er eigenlijk vrij rustig onder, alleen als alle auto's gaan starten hadden ze allebei wel zoiets van: 'wat gaat er nu gebeuren Scheve mond'.

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:30

Texel is echt heel leuk, ik heb daar 3 jaar gereden als leider van toeristenritten en ponykampen en heb veel van Texel gezien (alleeen al omdat we verkeerd reden met de dagtocht Lachen ). Ik wens je dan ook heel veel plezier, welke omgeving ga je? De Koog?

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 11:34

Ivanka komt in de Cocksdorp te wonen voor 2 weekjes, ligt bij de Koog geloof ik he?

Dichtbij deze stallen kun je iig ook parachute springen (niet dat ik dat ga doen hoor, maar dat is meestal wel bekend daar Knipoog)

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:11

hebben ze toevallig geen 2paards trailer Lachen guido en ik willen ook best mee hoor!!!! veel plezier alvast maar dat zal zeker wel lukken denk ik he?! je schreef dat Ivanka in Zeeland heeft gestaan, weet je ook waar ergens?

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:07

Leuk zeg! *LOL*

Zwaai je even naar me vanaf het strand Knipoog Ik zit in het gemini ziekenhuis op de bovenste verdieping en kan texel erg goed in de gaten houden Tong uitsteken

Welke mensen zijn het trouwens Verward Ik ken daar best veel mensen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Pellelilly, Rupser, Sanet, Vagabondo en 50 bezoekers