Tallie1979 en Les_fjal aan de kletter in het park!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Tallie1979 en Les_fjal aan de kletter in het park!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 08:46

Gisteren ben ik bij Les_Fjal (Lesley) geweest.. Het was de hoogste tijd om eens langs te komen zei ze..

Nou, ik erheen, kon ik eerst nog ff helpen met en flinke zooi hooibalen de zolder op te sjorren Tong uitsteken ( wist ik wel, had ze voor gebeld Schijnheilig ) Gelukkig waren we met 5 meiden en hadden we binnen een uur de rest boven ( schat een baaltje of 100/150 )

Daarna zijn Lesley en ik nog ff bij Baldur geweest.. Wat een kanjer is dat zeg!! Lovers Echt een hele flinke ijsco Mooie zweetvoskleur ook, echt een plaatje!! Kwijl

Lesley is er eerst op gegaan, wat een beweging heeft dat paardje zeg!! Onwijs ruime gangen en een behoorlijke tolt zat erin Lachen En voor mij als 'leek' was het duidelijk te zien!!

Later ben ik erop geklommen.. Heb even gedraaft, wat echt onwijs ruim voelde en later heeft Lesley mij nog geholpen om hem in de tolt te krijgen en daar kan ik maar een ding over zeggen: WOW!! Kwijl Echt geweldig!! Ik heb wel eerder getolt, maar deze tolt was echt super!!

En Baldur was echt op zijn allerbraafst!! Lovers Heerlijk stukkie gereden en ik ga zeker zo nu en dan een ijsco les bij Lesley volgen.. Want ik vind Baldur echt en superpaard!!

Foto's volgen later, ik heb mijn camera nog in de auto liggen.. Staan alleen geen foto's van het rijden op, toen was de batterij leeg.. Verdrietig



Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:50

Een tolt blijft prachtig om te zien Hoop het ook nog eens te mogen doen Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:51

Leuk man!! En je wordt werk gezet *LOL*
Maaruhm Dinsdag kom ik jou super paard bewonderen Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:53

Overspel Verward Verward Haha!
Laat Winnemansje het maar niet horen, die is erg monogaam aangelegd Haha!

Heerlijk he, zo'n tolt op een goeie ijslander. Heb er vroeger veel op gereden en heel goede herinneringen aan Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 16:51

Ik vond het toch wel sociaal van mezelf hoor...dat ik je even een waarschuwing gaf, voor wat je aan zou treffen als je kwam..Lachen

Wees blij dat we niet om 5 uur hadden afgesproken, toen stonden er nog ruim 300 balen beneden..Tong uitsteken

Maar iedergeval leuk dat je het tof vond . Baldur is echt de ideale ijsco Haha!...(fjal ook maar op een andere manier Knipoog ).

Dapper dat je het al zo zeker weet dat je komt lessen....je weet hoe ik kan zijn... Extreme duivel

Ben benieuwd naar de foto's van Ter..!!

P.s-je...Ik snap alleen je titel niet....jij hebt niet eens gereden in het park....en ik ging niet aan de kletter...Tong uitsteken...

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 18:01

Zow leuk he die balen,en fjal 300 balen om 5 uur,we hadden er al aardig wat boven Schijnheilig
Maarja me ponypaardje,heeft iniedergeval hooi van de winter Haha!

Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht,toch gekregen......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers