Ik denk dat men paard stiekum verwisseld is :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:43

Vorig jaar lente/zomer heeft Kawa spit in zijn rug gehad en heel lang op rust gestaan. Langer dan nodig was maar ik was al zo blij dat hij beter werd. Daarna zijn we weer héél rustig aan weer begonnen.
Nu lijkt het wel of ik een ander paard heb. Ik ben dus sinds de winter weer aan het rijden en hij is zo rustig geworden.

Op concours loopt ie niet meer in passage met zijn koppie en staart erop rond te snurken en ik ben nu al verschillende keren in het bos geweest dat hij gewoon rustig bleef. Wat is dat relaxen zeg!

Vandaag weer naar het bos geweest, nu kan het tenminste weer want de dazen zijn bijna weg.
Eerst rustig gestap en gedraafd en toen gegalopeerd en hem ook ff (een beetje) laten gaan Helemaal durf ik bij hem niet want hij gaat echt super hard en ben dus ook bang dat hij zelf niet weet hoe hard hij kan zonder in de knoop te raken met zen beentjes Knipoog
En ik kon hem zomaar terug nemen naar een galopje waar ik in de proef alleen maar van kan dromen.
Daarna weer gaan stappen en heeft misschien maar een min. geprobeerd om te gaan draven daarna liep hij weer met een lang teugeltje heel relaxed naar huis.

Ze hebben Kawa denk ik stiekum ingeruild tegen een rustig paard Knipoog of zou die nu eindelijk uit de puberteit zijn.

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:46

ik denk dat ie uit de puberteit is
wees blij dat je niet zo`n spookje hebt zoals peqen die moet ooit ook uit de puberteit komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:58

Kawa voert veel bloed. Die paarden hebben doorgaans veel meer tijd nodig om volwassen te worden. Ik hoorde dat je voor bloedpaarden zeker wel 2 jaar langer moet uittrekken omdat ze heel lang blijven puberen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:59

hahah dat ken ik het afgelopen jaar is leys zo volwassen geworden. Ik heb dan ik ook af en toe of hij omgeruild Verward .

Wel fijn he Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 20:17

Orry begint ook kleine tekenen van volwassenheid te vertonen al kan ik niet verwachten dat hij al volwassen is..bij lange nog niet... *LOL*
Toch is hij kalmer, minder schrikkerig en dat is een begin.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:14

Nou, hartstikke fijn dat het zo lekker gaat met je Kawa!!! Erg fijn is dat, dat je opeens niet meer zo'n puber hebt, maar een relaxte knol!!! I know all about it...maar Jur was al wat ouder toen ze bij mij kwam, maar wel gek!!! Nu is ze een stuk relaxter!!! En lieeeeeeeff!!! Lovers Iloon