Diploma uitreiking gehad!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Diploma uitreiking gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 00:28

Vandaag dan dus 'de grote dag', de dag dat je nog 1 x glimlacht naar die leraren omdat het moet, de dag dat je eindelijk dat eerste papiertje in handen krijgt. Jep diploma uitreiking dus Nerd

Er zat een hele aula vol familie, vrienden, docenten, en daar tussen door liepen wij naar voren in een rijtje. Iedereen klappen, en er stond zo'n heel mooi nummer op ( erg bekend van uitvaarten overigens, maar wel heel mooi! )
De nodigde speeches werden gesproken, en daarna werd iedereen vier bij vier naar voren geroepen om te tekenen, en zijn/haar diploma in ontvangst te nemen, plus een boekje met foto herinneringen, en een roosje. Moet wel eerlijk toegeven dat ik even een brok in m'n keel kreeg, aangezien alles zo mooi was..

Daarna voerde een aantal leraren een super leuk cabaret stuk op, waarbij enige 'beroemde' momenten van leerlingen naar boven werden gehaald. Kortom humor alom

Er was ook nog een afscheids borrel, maar daar ben ik niet geweest, aangezien ik nog moest gaan oppassen. Van mn ouders nog een heel mooi boeket gekregen met een cadeaubon.

En volgend jaar.. op naar de havo!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 00:38

Gefeliciteerd! Hopelijk krijg ik dat rotpapiertje volgend jaar ook Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 07:42

Gefeliciteerd met je diploma!
Ik vond dat soort avonden altijd vreselijk. Eindeloze speeches van de rector, ouderraad, MR, etc... Fijn dat het bij jullie wel leuk was!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:51

Van harte gefeliciteerd! Dat zijn toch momenten die je bij blijven..
Op de Mavo was het bij ons toen echt super.. Leraren en leerlingen voerde een heel toneelstuk op. Dus echt een avondvullend iets.
Geniet lekker van je vakantie!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:19

pfffffffff ik vond het ook niet zo leuk toen ik naar voren moest komen. Wij moesten van tevoren allemaal in een lokaal verzamelen en daar allemaal al tekenen. En daarna werd je per klas naar voren geroepen, dan werden natuurlijk ook nog de namen omgeroepen zodat alles in volgorde ging. Maar opzich had het wel wat vond ik

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:39

Ik had vandaag ook diploma uitreiking (havo) maar het was toch wel zenuwslopend hoor, vooral dat moment dat je naar voren moest, op een groot scherm lieten ze eerst je pasfoto van de eerste brugklas zien en die veranderde dan in de foto van Havo 5. Je moest bij ons trouwens in je enetje naar voren lopen (en dan zo'n wiebeltrapje op... Lips are sealed ) en er werd een muziekje bij je gedraaid wat bij je 'paste' Haha!

Het was wel ontzettend gaaf en ook af en toe beetje moeilijk, vooral als je naderhand je mentor zag huilen (hij is ook directeur en dit was z'n laatste jaar, hij gaat nu in de vut). En dan krijg je zo'n papiertje: Bewijs van uitschrijving haha en dan heb je echt zoiets van.. sja nu zit ik hier niet meer op school, terwijl je daar een groot deel van je tijd heb doorgebracht en veel vrienden hebt gemaakt en ook veel hebt meegemaakt... snif Verdrietig

Maargoed het is toch altijd gaaf als je dan eindelijk, na veel stress en leren, je diplomaatje hebt Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:43

SweetTinka schreef:
op een groot scherm lieten ze eerst je pasfoto van de eerste brugklas zien en die veranderde dan in de foto van Havo 5.


pfff dat hadden ze vorige jaren bij ons op school ook gedaan. Thank god dat ze dat vorig jaar voor het eerst niet meer deden en toen had ik juist diploma uitreiking. Jakkes, dan zou ik dus echt voor schut staan met mijn foto van de brugklas

paardenmeid
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:47

Gefeliciteerd en succes op de Havo!!! Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:29

gefeliciteerd!!:D

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:59

Gefeliciteerd! Veel succes volgend jaar!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 17:31

Dank je wel allemaal Lachen en sweettinka ook gefeliciteerd met je diploma! Ik had precies zo'n zelfde gevoel als wat jij zegt, maar goed ik mag nog 2 jaartjes *gelukkig* Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:34

Ik had gisteravond ook diploma uitreiking, en ik kreeg ook ff een brok in mijn keel! Ze draaiden een paar kei mooie nrs, de leraren zongen een liedje, en er werden stukjes voorgelezen! Echt heel mooi! Ik schoot al vol toen ik naar voren moest lopen, en de directeur (die ik wel redelijk goed kende, en de rest van dek las ook, bij hem moest je je nl melden als je eruit was gezet) moest toen ook bijna huilen... En alle leraren waren helemaal emotioneel! Naderhand nog een borrel gehad, en ff met wat leraren enzo gekletst, en sommige klasgenoten mss wel voorgoed gedag gezegt! Ik zal de meesten echt zooo missen:(

kellytje

Berichten: 99
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:48

haha ook ik had gister diploma uitreiking. echt ik schaamde me zo dood ze lieten echt de lelijkste foto's zien en sommige mensen werden echt compleet voor schut gezet. ze vertelden over ieder groepje vrienden vertelden ze wel wat en sommige mensen in het specifieken ja die werden dan ook echt zo naar beneden gehaald wel erg banketstaaf vond ik dat maja . en ja ze deden nu allemala poeslief terwijl dat normaal echt niet zo was . . . maja der is eigenlijk maar 1 docent die ik zla missen. was echt ene superlieve vrouw en die heeft ons zo goed geholpen.
toch blij dat ik van die school af ben hoop dat ik het op me nieuwe school toch leuker ga krijgen