Vandaag mijn nieuwe helm gehaald!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Vandaag mijn nieuwe helm gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 23:21

Ikke helemaal blij, met mijn helmpie! Ik vind hem zoooo stoer, jammer dat ik morgen met de auto naar het werk moet, anders had ik hem meteen uit kunnen testen op de snelweg. Mijn oude helm, een Premier, zat dus echt voor geen meter meer en nu heb ik van mijn lieve vriend Lovers deze helm gekregen.

Afbeelding

Kan ik weer veilig over straat!
Op het plaatje zie je niet goed dat hij metallic gespoten is en ik heb er niet zo'n vizier bij gekregen, mocht niet van Marco omdat dat irritant is als ik achterop zit bij hem en hij me aan wil kijken. Maar goed, zonder dat blauwe vizier vind ik hem ook erg mooi!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 23:23

Zo dat is wel een hele blitse, kan me bijna niet voorstellen dat dat ook nog bij een motor past Tong uitsteken.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 23:29

Jawel hoor, bij mijn (bordeaux)rode Kawa ZX9R en mijn wit/blauw/rood/zwarte motorpak past hij precies. Ik zal dit weekend wel foto maken en op Bokt plaatsen, goed?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 06:14

imker schreef:
ik heb er niet zo'n vizier bij gekregen, mocht niet van Marco omdat dat irritant is als ik achterop zit bij hem en hij me aan wil kijken.


Knappe helm hoor!!! Lachen Maarre... als Marco je maar niet aan wil kijken als je bij hem achterop zit en jullie op de snelweg rijden oid...brrrrrr... Knipoog Ik ben stiekem als de dood voor motoren...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:53

Heel erg gaaf hoor! Je maakt helemaal de blits.. Ja maak maar eens een foto. Dat wil ik weleens zien.
Ik heb zelf geen motorrijbewijs, maar ga regelmatig achterop. Echt heerlijk is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:23

Jeetje , heb je Imker wel voorbereid?? *LOL* *LOL*

Nee hoor meid, ik vind het een heel flitsend ding! En opvallen zal je zeker wel! Haha! Nu wil ik nog wel een foto mét jou in die helm en op je motor!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:06

Cool! Mijn paps heeft een helm (BMW dacht ik) met de handtekening van Wilco Zeelenberg (zo heettie toch?) en Jurgen v/d Goorbergh erop, verder niks blits aan, maar dat is toch ook wel stoer!
Helaas heeft hij zijn vet coole BMW verkocht en heeft hij nog steeds niet eens een keer een Ducati gehuurd... Wordt het dan toch tijd om eens mijn eigen motorrijbewijs te halen? *bibber* want dat vind ik toch wel een beetje spannend...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 13:28

Haha, Imker heeft hem nog niet gezien. Volgens mij slaat hij dan meteen op hol Haha! .
Van Marco moest ik, als ik ga crossen, een bodyprotector en mijn motorhelm op !

Picasso, jij ziet hem binnenkort LIVE!