met zijn vieren in het bos... puur genot...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

met zijn vieren in het bos... puur genot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 15:16

Een tijdje geleden riep mijn vriend al eens dat hij op Bas ( een fjord die ik momenteel verzorg omdat het vrouwtje waarh ij van is een soort van keelkanker heeft) in het bos wou rijden.

In het begin wou ik er niet aan dus zijn we eerst om en om in het bos op hem gaan rijden. Dit ging echt wonderbaarlijk goed.

We waren daarna nog wel een keer naar buiten geweest alleen toen was ik steeds zijn ringen kwijt die hij over zijn hoeven heeft. En daar wordt pablo niet echt rustiger van.
Elke keer weer terug omdat we ze weer moesten opzoeken.

Afijn nieuwe ringen gekocht en gister was het zover en we gingen weer naar buiten.
Pablo was echt superrustig al op stal, dus ik had me al helemaal voorgenomen om rustig en relax te gaan rijden.

We zijn al met al dik een uur weggeweest met een paar gedeeltes met draven erbij.
Mijn vriend heeft vroeger dus nooit paardgereden en heeft het een beetje geleerd door mij te zien rijden. Nu moet ik ook zeggen dat bas echt supermakkelijk is... Hij moet alleen weten wie de baas is..

Op het einde kwamen we nog een trekker tegen dus ik hield mijn hart al vast. Eerste gedeelte kon ik hem nog in een paadje krijgen alleen even later kwam hij weer terug en kon ik geen kant op...

Ik wou eerst wee reen ander paadje in, maar daar had paabje even geen zin in.. Dus toen had ik hem even in de berm gezet en de trekker met kleppers ging er langs en hij bleef braaf stilstaan.

Was echt supertrots op hem Haha!

en ik durfde vroeger niet met hem naar buiten omdat hij voor elk busje schrok.. echt superrr gewoon!!!!

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:20

Heerlijk!!
Gezellig is dat he zo'n ritje met zijn tweetjes. Heb je al zadeltassen voor de pick0nic attributen en de flessen water Lachen


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 22:10

nee de zadeltassen heb ik nog niet Haha!

We moesten op eengegeven moment ook naar huis omdat ferry last kreeg van zijn knieen... maar het was echt heerlijk!!

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:29

ah wat fijn zeg dat jullie nu saampjes zo lekker kunnen genieten.en echt goed van fer dat ie nu op bas rondrijdt!
en dat paabje het ook zo netjes doet,dat wist ik wel,het is gewoon een toppertje,die erg gevoelig is en eerst iemand echt moet leren kennen voordat ie het vertrouwt,maar zo te horen is het vertrouwen er en zul jij heerlijke tijden met hem gaan doormaken.
die knappe pablo......

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 06:16

Wat leuk dat je vriend zo enthousiast is. De mijne krijg ik echt niet op een paard!

* To Belg, or not to Belg *

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:56

Wat leuk!! In het bos rijden is geweldlig he!!

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:37

Super dat hij dat wil zeg! Mijn vriend wou het ook een keer, maar dan wel aan de hand (we hebben er geen een op stal die je zomaar het bos in kan sturen zonder dat diegene er al voor die tijd af ligt). Ik pakte alleen even mijn jas van de grond (80cm verder op), weg paard... Hij bleef nog aardig zitten maar toen ik aangerend kwam lag hij op de grond. Nu wil hij nooit meer (drie weken kast van zijn heup gehad).

Laat het je vriend niet horen en zorg dat jullie nog lekker veel van dit soort ritjes kunnen maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers