Het ging super totdat...(zandruiter geworden)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Het ging super totdat...(zandruiter geworden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 21:37

Het ging vandaag echt super met rijden. Eergister ging het nog redelijk niet lekker maar niet super slecht. Gister wat aanwijzingen gedaan lekker gewijkt ging lekker. Ik stap er vandaag op oh en het ging meteen goed. Was bijna klaar met rijden wilde nog eventjes maar moest eerst even vragen of hij straks wel in de molen kon, kon ik zijn stal doen. dus ik vraag even ja kan wel, hij komt nog even kijken. En Ravvi liep lekker Lovers ik helemaal blij. Want normaal ben ik best wel "bang" als mensen kijken, bang dat ik niet goed genoeg rijd. En daardoor gaat het juist minder Maar nu ging het super. ik spring aan in galop rijd rondje ga de volte op in het midden (mijn favoriet:trainen op de volte Tong uitsteken ) En toen ginmg alles heel snel hij bokte doet ie wel vaker gaat normaal ook altijd goed. En toen was het echt zo vlieeeeeeeeeeeeg en daarna keihard beng beng, eerst met me rug tegen de schoprand aan en toen op de grond en zag ik Ravvi van de onderkant, 1 cm naast me oeehh.
Ik ben alleen aan het denken wat deed ik fout want zo raar deed hij niet, kan veel raarder maar ja reed 3e keer op me nieuwe zadel en heb toch "wat" minder grip in dit zadel. Dit is niet zo verwonderlijk reed eerst met een (bijna) springzadel, en nu met een bijna dressuurzadel. Maar ik heb wat fout gedaan weet het niet. Is het handige van een super leerpaard, het is je eigen fout. Want of hij is geschrokken maar weet niet waarvan ik hoorde niets.
maar toen ik op de grond lag kwam meteen Arnold aanrennen hij had me horen vallen hij was met de molen bezig. Nou ravvi was lekker door de bak aan het sjezen lekker hard en maar wissellen en wisselen heel mooi om te zien. Ja changementen zijn ze hobby, en dat is niet altijd leuk. Ik kreeg hem wel+ heel makkelijk sloeg paar keer op me bovenbenene en riep ravviiiiiii! en jaa hoor daar kwam ii en stopte meteen voor me. Op dat moment komt Susanne aanlopen was brokken gaan halen:wat heb jij gedaan?, uhh er af gevallen? Ik er weer op en toen kwamen toch wel de traantjes niet van de pijn, die heb ik nu pas, maar van de spanning. Ik had het gewoon niet verwacht hij is echt vaak zat veel drukekr gehad en dat ik dacht ohh oliebol ik word zandruiter, maar dan ging het goed en nu meteen boem. heb voriug jaar in de buitenbak nog rondjes op zijn nek gehangen en bleven zitten en nu, moest met uitstappen wel weer lachen: voor zijn stal was een heele plek t ezien op de schoprand, daar was me rug tegen aangeknald. En nu heb ik pijn Ach gut Clown maar we gaan door.

Opzich ging hij er niet slechter vanlopen, ben nog even doorgereden. En hij liep nog lekkerder voor zover dat kon. Oh dit was dit eerste keer na 3 en een half jaar er weer eens afgevallen. En toch heb ik 3 jaar op ravvi gereden zonder er afgevallen te zijn.

Maar ik Lovers Ravvisant!!!! Haha! Tong uitsteken

En morgen gaan we weer en verder met lekker rijden!! kijk er nu al naar uit Hoop dat ik niet veel meer last van rug krijg dan nu want voelde het wel vanavond met verhuizen.. Ach gut

Sorry voor dit verhaal maar wilde het even kwijt. Thuis krijg je alleen reacties als:
-Heb je last van rug?
-Ja
-hoe kan dat?
-gevallen..
-waarom?
-omdat ik niet bleef zitten Koe

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:53

ohoh, sterkte, meis!
die spierpijn is héél vervelend Scheve mond (ik heb eht geluk een sportmasseuze als zus te hebben Tong uitsteken)

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:54

Sterkte...hopen dat t niet weer geneurt Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:44

Gelukkig maar dat het verder wel lekker gaat. En nu is de concentratie weer op en top! Hopelijk hou je er geen last van en blijft het bij wat gezonde spierpijn (dus niet te veel). Succes!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:47

ik heb dat ook altijd. ik vat een bok te persoonlijk op en dan komen traantjes. niet van de pijn, gewoon jah, kweetnie en ik kan er niets aan doen he! zo hatelijk.

veel succes!

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 21:50

ach heb er weinig last van gehad alleen toen ik net weer ging rijden(overigens niet op ravvi) Susanne vond dat ii wel een dagje in de molen mocht, hij had hele week als gelopen. Maar wel veel lastvan gehad met dozen slepen(lang leve verhuizen bleghhhhhhhhhhh) Maar alles gaat wel weer goed komen, morgen ga ik weer heerlijk rijden, en als het goed is blijven zitten Tong uitsteken Maar eigenlijk vond ik het ook niet erg, je moet toch afentoe vallen anders krijg je alleen maar een soort angst om te vallen. Dus vind het nu wel grappig. Vond wel zielig voor Arnold, ze dachten meteen dat hij stiekem een raar geluis bij de molen had gemaakt zodat ik viel. Blijkt hij gisteravond de hele tijd hebben gezegd te hebben: ik heb echt niets gedaan echt niet. En dat heeft ii ook niet :J

dankjewel voor jullie berichtjes Haha!