ik haat wachten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 14:56

nog 2 dagen. overmorgen.....vrijdagavond lijkt nog zooooooo lang. Ik tel de uren af, ik denk nog maar aan 1 ding. Alles is tiptop geregeld.

Vrijdagavond tussen 1800 en 1900 ga ik MIJN pony ophalen. Ik kan niet meer wachten. Ik heb al zolang moeten wachten. Het voer staat klaar, de borstels zijn gewassen, ik heb het geld, Loki is gekeurd....de verzekering is rond, WAAROM KAN IK HEM NU NIET OPHALEN???!! omdat we de afspraak zo hebben gemaakt.
grrrrrrr.....

ik word er echt gek van, heeft iemand tips voor me, om de laatste paar dagen door te komen?
Dit is echt zo verschrikkelijk moeilijk, misschien dat iemand het begrijpt.

Straks heb ik gewoon een fjord. IK????? het kan toch niet waar zijn? ikke die altijd dacht dat een eigen pony ommogelijk was??
Ik dacht dat ik voorlopig wel verzorgmeisje zou blijven en vaak huilend thuis zou komen, omdat mn verzorg pony weeeeeer weg moest (Rocky word waarschijnlijk ook verkocht). En over 2 dagen heb ik een fantastische fjord voor me helemaal alleen!! Ik ben de baas over hem, ik beslis, hij zou mij zien als zijn baas.ik ga een band opbouwen, zoals ik nog nooit een band heb gehad met een paard.

Ik was geobserdeert door het krijgen van een eigen pony. Het klinkt raar, maar het is echt zo. Ik wou dat zo ontzettend graag, omdat ik nare ervaringen heb gehad met verzorgpaarden. Maar mijn wens kon nooit vervullen worden. Tot nu. Ik heb het voor elkaar gekregen en weer helemaal alleen.

Ik voel de verantwoordelijkheid nu al. Wat als hij de trailer niet in wil? Wat als we een ongeluk krijgen? wat als hij een draadverwonding krijg?? dat spookt continu door mn hoofd.

maarja....nog 2 daagjes wachten. dan is mn leven volmaakt.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:01

aaaaah arme jij. ik ken t gevoel. ik heb 3 weekjes op mn paard moeten wachten (en ze kwam al een half jaar vroeger dan geplanned Cool ) maar als hij er eenmaal is ben je 3 keer zo blij. gewoon de dag van te voren nog een paar spulletjes aanschaffen (ik kocht nieuwe borstels halster longeerlijn enzo) stond de hele dag te springen van nog zoveel uur en dan gaan we erheen. pffff en toen ze eenmaal in de trailer stond en we even stopte om te tanken. kreeg ik pas echt het gevoel ze is van MIJ. en daar ben ik nog steeds mega blij mee.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:01

Moeilijk he geduldig zijn. Ik moest ook een week wachten voordat ze echt kwam. Ik was eerst heel zenuwachtig, dat ze de trailer niet in zou willen (ze liep er in een keer in) Dat ze ondanks keuring toch binnen een paar dagen stokkreupel zou zijn, dat het helemaal mis zou gaan tussen ons. Ik heb echt wakker gelegen. Gelukkig is er van die angsten niets uitgekomen.

En nu hecht ik me elke dag meer aan mijn mooie stoere paardje en raken we steeds meer op elkaar ingespeeld.

Maak je geen zorgen nog maar een paar uurtjes, 51 om precies te zijn, en dan is hij helemaal van jou.

Sandra_H

Berichten: 2711
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:14

Kan me er wel iets bij voorstellen hoor Haha! Ik had eigenlijk ook een dikke drie weken op Sam moeten wachten, maar door een samenloop van omstandigheden heb ik hem de dag nadat hij werd goedgekeurd op kunnen halen Lovers
Aan de andere kant heb ik het grootste deel van m'n leven moeten wachten tot ik EINDELIJK een eigen paard kon kopen, en toen het zover was heeft het echt wel ff geduurd voordat ik het kon geloven. Inmiddels heb ik hem bijna een half jaar en nog ben ik zo blij als een klein kind met z'n eerste echte fiets Cool
Joh, zorg dat je heel veel kunt gaan doen. De stad in, ga op de fiets (ben je weer ff onderweg) naar de ruitersportzaak om een reservehoevekrabbertje te kopen of weetikveel wat. 's-avonds proberen om zo vroeg mogelijk te gaan slapen (als dat nog lukt dan Haha! ) zodat de dagen nog wat sneller gaan. En voor je het weet is het vrijdag....Succes!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 17:59

beter 2 daagjes dan nog een half jaar, ik moet nog een half jaar wachten voordat ik een pony KAN kopen en ik wil het liefst tog maar een veulen of jaarling dat uitgroeid tot een paard.

Veel plzr met je nieuwe pony en dan meteen een fjord: GAAF!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:06

Escala stond op de stal waar ik ook les had...op Escala...en van de ene op de andere dag heb ik haar gekocht omdat ze anders naar een handelaar zou gaan...arghhh! Niet die lieve puk naar de handelaar...ik koop haar! Was heel onwerkelijk en erg leuk...ik heb dus helemaal niet op haar hoeven wachten...zal duimn dat de tijd een beetje snel lijkt te gaan hoor Shaienne!!!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:16

heeeey spannend!!!! Ja ik ken het heel goed alleen stond Lodewijk al bij Frans toen mijn vader 'm kocht en euh ja Hinke ook dus die waren meteen vanaf dag 1 van mij(Hinke moet nog betaald worden hoor als ze straks gespeend wordt)
maar dat onrustige gevoel hoe je nog wel ff ik word 's morgens wakker en zou het liefste dan nog even bij Hinke gaan kijken.
Dat had ik bijan 3 jaar geleden ook met lottie...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:46

Ik vind het zo leuk voor je!!!! Natuurlijk is het wachten moeilijk, maar het is ook wel leuk. Want als je hem dan eindelijk op kan halen heb je echt een super gaaf gevoel volgens mij.

Echt super gefelicibokt met je nieuwe fjordje Party!! ! Ik hoop dat jullie samen heel veel plezier zullen hebben.

xxx Roos

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:02

volgens mij loop ik een beetje achter Verward

Maar wat leuk dat je een fjord krijgt!!!! Echt cool Cool (en meteen in in the picture zetten he Knipoog )

En 2 dagen lijken heel erg lang, maar ze zijn zo voorbij, nu is het al 7 uur, weet je Haha! Clown

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:11

Veel geluk met je aanstaande pony! Ik hoop ook net zoals jij hebt gedaan dak ook een pony krijg maar ik denk dat nooit zou kunnen?..............

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:15

Volhouden Gerdien!!!
Ik heb een klein piepklein troostje voor je:
weet je nog de laatste keer dat we elkaar in de stal van Frans ontmoetten:
toen moest je nog veeeeeeel langer wachten!
Nu nog maar twee dagen Party!! !
Wanneer kreeg je te horen, of wist je, dat je een pony mocht/kon kopen? Welke datum was dat?
Weet je nog wat je toen voelde? Heerlijk he...
Hou vast aan dat gevoel en twee dagen is kort hoor! Tip: ga gewoon vroeg naar bed!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 20:28

verschrikkelijk he wachten...
Als mij dingen te lang duren dan ga ik altijd vroeg uitslapen en dingen doen die ik leuk vind Lachen dan gaat de tijd veel sneller. Dwing jezelf niet op je horloge te kijken (valt altijd tegen Tong uitsteken)

veel plezier!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:49

Ik vind het zo gaaaaaaaaf voor je!!!! Wat moet dat een geweldig gevoel zijn, nog maar even en dan is je droom echt werkelijkheid, dan komt die prachtige fjord waar je je hele leven van gedroomd hebt je stalletje en je hart binnendraven.... Lovers
Kop op joh, die paar dagen zijn echt zo om, wat is nou 2 daagjes als je al 17 jaar lang hebt moeten wachten! Lachen Knipoog Gewoon lekker alvast hier en daar rondsnuffelen voor leuke spulletjes, voor jezelf en voor Loki!

*zucht* ik wil ook zo graag een eigen paardje, op dit moment helaas nog even niet mogelijk... maar ik hou vast aan mijn droom, dat ik ooit eens de bezitter zal worden van een geweldige Lusitano!!

Gerdien, veel sterkte met het wachten op de mooiste vrijdagavond in je leven!!!!... Haha! Knipoog

Gr Linda

_________________
you bring on the sun
it's you making it shine
you light up the sky
like this heart of mine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barokkie op 2001-08-29 21:51 ]</font>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 07:03

ow dank julllie wel voor de lieve berichten, het is nu 7 uur sochtends, nog 1 dag.....

ik ga morgen heel veel foto;s maken en ik heb kriebels in mn buik!!! Ik heb 2 weken moet wachten en daar is nu nog 1 dag van over.

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 21:45

Ik geloof dat het vrijdagavond is? En hoe was het ging alles goed? Of ben je er nog niet? Nou, ik hoor het wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers