Super les op Wjerdo :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Super les op Wjerdo :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 23:42

Zoals iedere woensdagavond, heb ik vanuit de ruitervereniging les.
Omdat Renske nog op rust staat ben ik al bijna een half jaar met Wjerdo aan het lessen... En wonder boven wonder Schijnheilig

Commentaar in de eerste les " Ow jee, een haflinger uhm, sporen misschien handig of zo ? Terwijl wjerdo prima zonder loopt;) " Niet echt banketstaaf bedoelt, maar hij kent Renske en overgang Renske Wjerdo leek hem erg groot Cool

Nu in de laatste les "ongeloofelijk, echt wonderbaarlijk hoe geweldig die haf lopen kan. Had ik echt niet verwacht, je moet je maar eens inschrijven voor bestgaand. In een woord wonderbaarlijk"

Kijk dat commentaar heb ik natuurlijk liever Schijnheilig

Wjerdo gaat echt super, hooginstellen,laag in stellen, met zijn neus over de grond. Travers sb, echt alles wat ik van hem vraag. Met uitzondering van de gallop wissel Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Doet ie gewoon.
En meneer begint nu ook te strekken !

Een week geleden, moesten wij nog hard aan de gallop werken, en dat was al voor 110% verbeterd Nerd
Jullie kunnen je natuurlijk nu wel voorstellen, dat ik mega trots ben op m'n haffie,

Die ik nog niet zo gek langeleden aan de slager wilde verkopen, naar de worstenfabriek wilde doen, omdat er niet op te rijden was Schijnheilig .. Aan wie zou dat nu hebben gelegen Lips are sealed

Groetjes lara

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:36

mooi dat het zo goed gaat. blijf zo doorgaan groetjes cecilia

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 19:38

Ik wil foto's!!!!!!!!!

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:04

Gaaf!!! Heel leuk dat het zo goed gaat!
En inderdaad: foto's!!
Ik hoop over een tijd hetzelfde te kunnen vertellen, mijn haf en ik gaan binnenkort voor het eerst lessen!