Neopreen singel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 09:16

Positieve van een verjaardag: ik heb nu geld om eindelijk een nieuwe singel te kopen, maar nu heb ik een vraag.
Wie heeft er ervaring met een neoprene singel?? Ik heb al van meerdere gehoord dat die singels heel snel scheuren, maar die mensen hadden de singel van het merk global. Ik zelf wil hem van kieffer kopen, maar vraag mij dus af of het in kwaliteit erg veel zal schelen. Duzz, wie kan mij helpen?
Bedankt!


prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 09:32

Hoi Mirthe,
Ik heb van beide merken gehad. Ik heb een global voor prakkie en een kieffer voor lethal (hij heeft nl. een heel klein singeltje en die hadden ze niet van global in zijn maat).Als je ze goed bijhoud, gaan ze alletwee lang mee. Je moet ze goed schoonhouden, want zand etc zorgt ervoor dat ze eerder kapot gaan. Verder kan ik niet zeggen dat er echt veel verschil zit tussen de twee merken.
Ik heb er ook nog een van Kalvalkade gehad en die was ook super, maar niet beter dan die van kieffer of global.
Succes er verder mee.
groetjes wendy Pling

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 09:54

Ik heb al jarenlang neopreen singels, maar nog nooit iets van scheuren gemerkt! Die dingen lijken wel niet te slijten!

Eerlijk gezegd weet ik het merk niet, volgens mij is het een Kieffer, maar zeker weten doe ik het niet...

Het is superspul, makkelijk schoon te maken, is snel droog, schuurt niet en is heerlijk zacht. Voor mij geen andere singels meer!

Groetjes Mieke

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 10:04

heel erg bedankt! Zo te horen dus niet veel verschil tussen de beide singels! Denk dat ik dan toch voor de global ga, aangezien die dan makkelijker om te ruilen is.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 11:06

Ik heb er ook al jaren eentje, en ik vind het echt super. Gewoon af en toe in de wasmachine en ze zijn weer als nieuw. Van scheuren heb ik ook nog nooit iets gemerkt.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:58

Ik ben ook super tevreden over mijn neopreen singel. Hij gaat regelmatig in de wasmachine en ziet er nu na 2 jaar nog als nieuw uit. Vroeger had ik leren of katoenen zingels maar deze bevalt verreweg het best. Het merk dat ik heb ik Kieffer.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:11

Ik heb er ook een, vind hem hartstikke netjes blijven, ik geloof van Kavalkade.
Vooral belangrijk vind ik dat ze zo afgewerkt zijn dat het bij de gespen niet kan 'knijpen' in het paard zijn vel...Na een dagje flink zweten was ik hem met koud water uit en hang hem te drogen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:46

Ik heb er zelfs twee. Voor mijn dressuur zadel en mijn veelzijdigheidzadel. Ik ben er heel blij mee en zou niet anders meer willen.

Heb ook nog nooit iets gemerkt van scheuren ofzo. heb ze toch al een paar jaar. ik heb volgend mij die van kalvakade

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:30

k heb volgens mij een merkloze, maar geen scheuren!
Even onder de kraan en hij is zo weer schoon!
ik vind ze echt ideaal, Berber heeft een soort bult onder haar buik en met deze zachte s ibgel heeft ze nergens last van!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:05

Ik heb ook zo'n singel van Kieffer, en ik ben echt heel tevreden!! VAn een katoenen singel had mijn paard altijd wondjes, maar dat is nu over.
DAt ze snel stuk zijn, daar heb ik (en mijn stalgenoten) nog nooit iets gemerkt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:42

Ik heb een neopreensingel met elastiek voor iones. Hij moet namelijk met elastiek hebben omdat hij last heeft van singeldwang. Ik kan een lederen met elastiek niet betalen, anders deed ik dat wel! Onder een leren singel zweten ze net iets minder, het ademt meer. Ik heb er ook Paddy een tijdje mee gereden, maar die kreeg last van korstjes onder haar buik. Dit is weggegaan toen ik bij haar weer mijn lederen singel ging gebruiken.


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:11

Sinds december heb ik een neopreen singel. En die bevalt prima! (Als ik heb schoon heb) ziet ie er nog uit als nieuw!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:19

Ik heb hem een paar jaar geleden gekocht, toen had ik nog een andere singel. Jur kreeg schuurplekken en toen had ik zo'n badstoffen ding gekocht voor eromheen, maar het hielp niets. Toen dus die neoprene singel gekocht en nooit meer ergens last van gehad.

Ik heb ook een merkloze geloof ik.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 13:49

Bij mijn nieuwe zadel heb ik een picobello mooie leren dressuursingel gekregen. Maar al na een paar keer rijden had Des open plekken. gelukkig viel dat net voor onze vakantie, dus heb ik haar niet extra moeten laten stilstaan ofzo... Maar de leren singel gebruik ik nu niet meer, alleen de neopreen...
iemand belang bij een paar keer gebruikte leren singel?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, boemel en 38 bezoekers