Autoruit ingeslagen !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Autoruit ingeslagen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 07:08

Komt mijn vriend rond half 7 bij zijn auto is zijn ruit ingeslagen. Alles onder het glas. Ze hebben geprobeerd zijn radio te jatten helaas is dit niet gelukt, ze kregen alleen wel het houten dingetje wat er omheen zit los.
Er lag een portomonee en een paspoort in de auto en die hebben ze laten liggen !
Ja hoor woon je in zo'n gehucht als dit word je raam ingeslagen voor je deur !
Nou wij meteen de poltie gebeld, ja mevrouw er komt niemand langs u kunt DINSDAG aangifte komen doen, nou ben ik effe kwaad geworden (mede dankzij mijn ongeluk en het doorrijden van de andere partij waar ik aangifte voor heb gedaan 2 weken geleden, heb nog niks gehoord )
Waar staat de politie nog voor ?? Er staan dikke vette vingerafdrukken op deur etc.
Pfff en dit op de vroege ochtend ! Gaaaap

Voor foto's zie : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=131053
Laatst bijgewerkt door kojack op 26-06-03 07:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:22

Ja, dat ken ik. Hier hadden ze vorig jaar op stal ingebroken. Alle zadels weg en een deur opengebroken. Ja mevrouw, daar komen wij niet voor. U kunt maandag aangifte doen... Grrr!

* To Belg, or not to Belg *

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 07:44

Bij ons was in Veenendaal in ons nieuwe huis ingebroken, dat hadden we pas door toen we al binnenwaren. Toen hebben we direct aangifte gedaan (dat kan daar). En wilden ze zelfs langskomen. Maar omdat we er al aangezeten hadden hoefde het niet meer.

Succes hoor, dat zijn altijd van die banketstaaf dingen! Blijf met je poten van andermansspullen af!!

:evaw:

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 08:44

bel carglass eens. Ik had gehoord dat je via hun ook aangifte kan doen tegenwoordig. (dit was in utrecht, maar ik weet niet of dat voor elke gemeente geldt). Iig blijkt het erg handig te zijn. Zij kunnen ook nu al een noodruitje erin plaatsen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:08

JAHOOR!! Ik ben 2 weken terug bedreigd en iemand (ken ik) heeft mijn auto en fiets beschadigd, ik gebeld en ze stonden nog binnen een kwartier op de stoep (misschien omdat ik bedreigd was, dat weet ik niet)

In ieder geval succes

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 10:24

Hier in de regio doen ze niks tegen bedreigingen, heb ik zelf meegemaakt. Ik werd notabene op het politie bureau bedreid, ze deden niks.
Je moet geloof ik dood neervallen of vermoord worden willen ze wat doen !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 11:51

Nou waarschijnlijk zijn de auto papieren ook gejat !
Jemig wat een l*l dat ie ze in de auto laat liggen !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:52

Mijn auto is nooit op slot. Men kan ook alleen mijn auto opruimen..........


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:04

kojack schreef:
Nou waarschijnlijk zijn de auto papieren ook gejat !
Jemig wat een l*l dat ie ze in de auto laat liggen !


Dat is inderdaad wel een beetje sloom, maar goed. Heel vervelend dat het gebeurd is, ik hoop dat je snel bij de politie langs kunt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:05

Hij is nu naar de politie, hij moet wel anders hebben we straks hetzelfde als wat er met mijn auto is gebeurd (maar dan omgekeerd).

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:38

Ik ging net zeggen: komen ze niet terug om de auto ook mee te nemen, of een andere auto met zijn papieren te verkopen?
Wat een blije puinhoop zeg (not)!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:48

gijsenkim schreef:
Mijn auto is nooit op slot. Men kan ook alleen mijn auto opruimen..........


Dat meen je niet... Ze kunnen hem dan ook stelen hoor. Ze hoeven alleen maar een paar draadjes te verbinden en weg is je auto.

Wat vervelend dat er bij je je raam is ingebroken. En wat stom dat de politie er niks aan doet. Echt achterlijk gewoon dat mensen niet van iemand zijn andere spullen af kunnnen blijven

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:52

chanickyo"]
[quote="gijsenkim schreef:
Mijn auto is nooit op slot. Men kan ook alleen mijn auto opruimen..........


Dat meen je niet... Ze kunnen hem dan ook stelen hoor. Ze hoeven alleen maar een paar draadjes te verbinden en weg is je auto.

[/quote]

Geloof me, mijn auto wil je voor je verdriet niet.........en er zit altijd een minimale hoeveelheid benzine in zonder dat de benzine meter het doet.....Ik wens diegene die mijn auto mee wil nemen vooral een Prettige Wedstrijd........... Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:42

o wat erg zeg...bij ons is 2 jaar geleden ook ingebroken...toen wouden ze de radio ook meenemen alleen hadden we eruit gehaadl....hadden ze allse overhoop gehaadl...wij naar het politibureau en gelijk aangifte gedaan

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:03

Zo balen...
Wel opletten idd, want zonder papieren kun je moeilijk bewijsen dat die auto van jouw is...

Bij mijn moeders jeep hebben ze een tijdje terug de rubbers achter van de achterruit losgesneden, de ruit er uit getild en de auto doorzocht, maar niks meegenomen... dashbord was nog helemaal gaaf...
We konden een week later wel een keer aangifte komen doen op het bureau Frusty

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 15:29

Nou wees blij dat ze je raam in hebben geslagen.

Bij mij hebben ze het afgelopen weekend wel mijn autoradio gejat. Mijn auto stond in de gezamenlijke garage, die niet vrij toegankelijk is. Ze hebben naast mijn slot een gat geboort en zo mijn centrale deurvergrendeling gesaborteerd. Dit wordt dus gewoon een hele nieuwe deur Boos! . Hadden ze maar mijn autoruit kopot geslagen. Is wel veel makkelijker, ondanks dat het allemaal niet leuk is Huilen

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:00

Vervelend zeg!!!
Bij ons is het gebeurt toen we op vakantie in Tsjechië waren. Toen hadden ze alleen een paar cassettebandjes meegenomen Verward

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 20:01

Het schijnt dus een bende te zijn hoorden we van buren.
Aan de overkant is bij 5 mensen in gebroken in huizen en schuren, en er zijn 3 auto's open gebroken en ramen ingeslagen etc.

Ik denk wel dat ik een idee heb wie het zijn!
We gaan vanacht om de beurt bij de auto kijken, en hij staat vanacht ook voor de deur !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 22:26

Wees blij dat alleen je ruit is ingeslagen en ze niet hebben geprobeerd je portier te forceren, dan zijn pas leuke geintjes.
Wat betreft de papieren; ik neem aan dat het overschrijvingsbewijs er niet bij zat?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 11:29

Ik geloof dat alles erbij zat !
Mijn vriend heeft aangifte gedaan en de rdw etc gebeld.
Ik heb vanacht om het uur bij de auto gekeken, volgens politie en mensen had het zo kunnen zijn dat ze hem vannacht op kwamen halen.
1 van de honden ging meteen grommen als ze iets hoorde en zo ging ik weer kijken !
Ik heb 2 verdachte dingen gezien, iemand die midden in de nacht langs liep en die zag mij ook dus die liep door, en er was iemand die mij hoorde en snel de andere kant op liep. Jemig ik scheet in mijn broek Schijnheilig ik ben echt geen held Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:33

jeetje zeg spannend..........ik had mijn honden naar buiten gestuurd......

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:38

Is bij ons vorige jaar gebeurt bij twee auto's, ze hebben met een schroevendraaier de deur opengebroken en de radio eruit gehaald..(en wij wonen ook in zo'n gehucht)
wat ik zo links en rechts eens hoor, is dat sommige jongens een radio willen hebben en dan gaan andere voor ze opzoek, breken een auto open halen de radio eruit en verkopen die weer..
En de politie?? Die doen niks, terwijl ze weten wie het zijn..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 11:40

gijsenkim schreef:
jeetje zeg spannend..........ik had mijn honden naar buiten gestuurd......


Die ene hond van ons is een beetje anders als anders Haha! tegen ons is hij heel lief maar tegen andere, hij heeft al een paar keer mensen gebeten die een bedreiging voor ons waren. Ik denk als ik die erop af stuur dat ik dan naar het politie bureau mag, die hond bijt dan en goed ook Haha!.
Gisteren hoorde we van de buren dat er waarschijnlijk een bende ofzo actief is, er is in meerdee auto's ingebroken en er is in 1 huis en 5 schuren in gebroken hier achter ons rijtje huizen.
Er is een fietsersbrug gemaakt die van Amsterdam Zuidoost naar Ouderkerk gaat, er word gedacht aan die mensen of de mensen die aan het kamperen zijn bij de Ouderkerker plas, dus 70 % dat het buitenlanders zijn. En laat onze hond nou anti buitenlanders zijn Scheve mond .

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 11:43

precies............Oops hij schoot zo langs me heen toen die meneer aan mijn tuut zat................sorrie.... Heeft die meneer veel schade???? Doetie anders nooooooit

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 11:46

gijsenkim schreef:
precies............Oops hij schoot zo langs me heen toen die meneer aan mijn tuut zat................sorrie.... Heeft die meneer veel schade???? Doetie anders nooooooit


Hij heeft 2 mensen gebeten echt door gebeten gewoon. Die mensen deden een beetje raar dus volgens die hond vormde ze een bedreiging voor ons.

Mijn vriendin heeft een broertje van die hond, haar moeder werd laatst aangevallen door iemand en die hond heeft die kerel ook flink te pakken gehad. Die moeder riep attack waarop de hond niet gelijk in actie kwam, hij rende eerst naar de bosjes om te plassen Haha! en toen pakte hij die vent !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Mar_X, Marjo, miereneter, Prairy, rocky_1995, Snippergroen, SteffiiY, xLauLaUx en 142 bezoekers