Stella is weer thuis!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Stella is weer thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 10:39

Na 2 mislukte dekkingen (zie enkele andere topics hierover) stond Stella dinsdagavond ineens weer op stal! De eigenaar werd gebeld door een andere pensioenklant van stal dat Stella in de wei stond! Kim dus gauw de hengstenhouderij gebeld en naar stal gegaan. Wat bleek, had ze een nieuw telefoonnummer maar die niet doorgegeven aan de hengstenhouderij... erg slim maar niet heus. Stel dat Stella plotseling koliek had gekregen, dan hadden ze Kim dus niet kunnen bellen

Maar ze is dus weer terug! Ze is niet zo moddervet als ik had gedacht, want ze heeft geen dikke speknek en ook haar bolle wangen zijn nergens te vinden. Dat zijn normaal de plekken waar het echt helemaal bol en slap wordt als ze te dik is. Alleen die buik is mooi rond, maar die gaat er wat mij betreft heeeeeel snel weer af! Ze zit echt lekker in haar vel, heldere oogjes, heel vrolijk... die twee maanden vakantie hebben haar zeker goed gedaan! Ze heeft wel nogal wat wondjes en de plekken waar het halster gezeten heeft zijn bijna helemaal kaal. Maar ze had niet eens een verbrande neus (verwondelijk).

Ik was zo superblij om haar na twee maanden weer te zien! En ze herkende me ook (gelukkig), want ik riep haar en normaal zie je die oren naar voren schieten, maar blijft ze gewoon door grazen. Nu draaide ze zich zelf om en stond me heel blij aan te gapen (ging zelfs niet meer grazen, is heel wat voor Stel!). We hebben gisteren lekker getutteld en een stuk gewandeld naar Marijke (haar andere verzorgster, want die was ziek dus zij had Stella nog niet gezien). Ik mocht wel rijden zei Kim, maar het leek me niet zo verstandig omdat zij die ochtend al had gereden en Stella heeft 2 maanden niks gedaan, dus om dan gelijk weer 2 keer per dag te lopen... niet zo verstandig.

Ik is dus weer superblij, vooral omdat Stella zo gezond en vrolijk thuis is gekomen!!

Groetjes, een happy Denise.

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:50

Maar nu de big question:
Is stella nu drachtig? OF mogelijk drachtig, en gaan ze nog scannen/ opvoelen?
Wannneer is ze voor het laatst gedekt?
Idd, ik zou een beetje rustig aan beginnen met rijden, zeker als ze net drachtig is, dan kan het eitje een beetje 'nestelen'.

Wel super tof dat Stel er weer is die super haffer!
Kun je vast gaan dromen wat voor veulentje het wordt, en welke naam hij/zij gaat krijgen! Haha! Welk kleur halstertje... ohhh..
Ik kan al bijna niet wachten tot ik over een aantal jaartjes Rian weer wil laten dekken... ( Schijnheilig als dat mag van Gert.... weet niet of ze het leuk vinden dat er een veulentje op stal komt feit blijft dat veulentjes schatjes zijn !)

Spannend hoor!

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 10:57


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:59

Hey!!! Leuk dat ze er weer is!!Wel een verrassing op deze manier.
Kunnen jullie weer lekker met haar aan het werk.
Veel plezier.