Verende Wagen in Houten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 14:34

Gaat er nog iemand daar zaterdag rijden? Ik moet jureren. Volgens de brief moet ik om 7.30 uur beginnen??????????? Toch maar even bellen of dat geen typfoutje is, zo is het toch geen hobby meer.
Ik denk niet dat ik en vooral mijn schrijfster daarna nog zin hebben naar ZH te gaan, maar voor het geval dat, zijn er mensen zo rond lunchtijd op ZH aanwezig? Ik ben dan wel lekker in de buurt natuurlijk.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 14:40

7.30??? Dat zijn echt geen grappen! Zouden ze misschien toch 8.30 bedoelen? Hoewel, ik heb ook wel eens wedstrijden meegemaakt waar ze om 8 uur de eerste combi lieten rijden en dan moet de jury er natuurlijk al wel zijn. Lachen

Helaas... Leys staat ff niet op ZH, dus ik loop daar niet rond en Prisca ook niet. Mayo is voor zover ik weet nog op vakantie. Oh, ik ben trouwens zaterdag helemaal niet in Utrecht bedenk ik net... Jammer, een meeting was leuk geweest!

De Verende Wagen zit trouwens aan de zuidkant van Houten, aan de rondweg. ZH ligt helemaal aan de noordkant, bij Utrecht. En vergis je niet in de rondweg om Houten, want die is laaaaaaang... Frusty

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-29 14:41 ]</font>

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 14:50

Ja, 7.30 beginnen, dus 7.00 uur er zijn, vanuit Krommenie dus zeker 3 kwartier rijden, dus kwart over 6 ofzo in de auto, belachelijk. Goed onthouden voor volgend jaar.
Oke, geen uitstapje ZH dus, duik ik 's middags nog maar even mijn bed in denk ik Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:22

euh is het wel op zaterdag dan Verward .

Ik dacht namelijk dat het op zondag was want dan ga ik om 9 uur springen in Nieuwegein.

Stuur anders maar ff een PB wanneer het precies is.

Party!!