Kat moet ingeslapen worden.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Kat moet ingeslapen worden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 19:10

Ik had vandaag lekker gereden, was klaar en werd opgehaald door mijn zus, die wilde graag een stukje autorijden, dus had me gebracht en gehaald.
Vertelde ze me dat onze kat Mickey morgen een spuitje krijgt.
Ik huilen! Ik vind het echt zo erg. Maar ja. Het is beter voor hem. Hij blijkt vrijwel helemaal blind te zijn, en de medicijnen tegen zijn slecht werkende alvleesklier doen het ook niet meer.
Maar ik zal hem zo erg gaan missen.
Het idee dat ik hem morgen voor het laatst zie is gewoon zo pijnlijk. Huilen


cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:27

occh ik vind het heel erg voor je Huilen en ik leef met je mee Ach gut ik wens je veel sterkte ook met het verwerken van de dood van mickey Frusty het komt wel weer goed doeidoei

Zip's Faantastico <3

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:31

heel vee sterkte hoor!!!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:51

He gadverderrie... dat is rot zeg, ik leef met je mee hoor! Ik heb mijn lieve kattemonstertje 15 december 2002 in moeten laten slapen (hij had een niet te opereren tumor en was binnen 5 dagen 1/3 van zijn lichaamsgewicht verloren...mijn arme wurm) en ik denk nog iedere dag aan hem...Ik mis hem nog iedere dag en soms heb ik het zelfs nog eventjes moeilijk...maar ik ben wel blij dat ik hem een verdere lijdensweg heb kunnen besparen. Petje af voor jullie dat jullie ook zoveel van jullie kat houden. Ach gut Als je ooit de behoefte voelt om er over te kleppen mag je gerust een pb sturen hoor.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:59

jakkes, probeer maar goed afscheid te nemen... wel moeilijk natuurlijk
veel sterkte er mee!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:50

Meid, heel veel sterkte!
Ik heb het net zelf allemaal achter de rug dus ik weet hoe het voelt.
Ik zal aan je denken morgen!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:56

Erg veel sterkte krijg je van mij.
Ik heb 3 weken geleden onze lieve oude kater in moeten slapen.
Had zomaar binnen 1 week tijd een tumor die met de dag dikker werd tussen de bijde ogen.
We hebben hem lekker thuis laten inslapen .
vonden we voor het beesje veel prettiger.
Je moet maar zo denken voor het beesje is het veel beter.
Maar het is niet leuk maar voor de dieren is het het allerbeste.
Veel sterke.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:56

Heel veel sterkte!

Wij hebben vorig jaar onze hond moeten laten inslapen, het is toch leeg in huis, zonder je dier in de buurt...


Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:58

Heel veel sterkte. Echt vreselijk om een vriendje te moeten missen. Ook ik heb pas mijn hond moeten laten inslapen. Ben wel heel blij, dat ik tot het laatst bij hem ben geweest.

Nou veel succes

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 10:33

Dank jullie wel. Ik heb besloten niet mee te gaan naar de dierenarts, dat kan ik dus echt niet aan. Ik heb al een beetje afscheid van hem genomen toen ik alleen met hem was, want als er mensen bijzijn kan ik dat niet, ik geef hem straks nog wel een knuffel enzo, en misschien dat ik zo nog een moment alleen met hem kan zijn.
We hebben nu nog wel een andere kat, dus erg leeg zal het niet zijn, vooral omdat Mickey een echte buitenkat was. Maar ik zal hem vooral de eerste dagen heel erg gaan missen.
Ik moet vanavond ook nog werken, cassiere bij een supermarkt hier, ik heb echt geen zin en zit eraan te denken me ziek te melden. Straks ga ik daar nog huilen aan de kassa.

Het is met Mickey ook zo plotseling. Ik wist wel dat het niet zo goed met hem ging, maar ik had helemaal niet zien aankomen dat we hem zouden moeten laten inslapen. Hij is pas 15! Opzich niet zo heel jong voor een kat, maar onze andere kat is 18 en nog kerngezond!

Ik zal hem missen, maar het is inderdaad beter voor hem. Vooral doordat hij bijna blind is voelt hij zich heel kwetsbaar en loopt ook tegen vanalles aan.

Bedankt voor jullie steun!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 12:33

heeeej mar!

Wat rot zeg! dat is heel erg naar! probeer maar in je achterhoofd te houden dat het beter is zo voor hem. maar tis heel moeilijk!
Is ook raar als je afscheid moet nemen en je weet dat het voor de laatste keer is!

heel veel sterkte en een dikke knuf van mij!!

Dag lieve mama...

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 13:13

Hey ingele,

Dank je! Hij is nu rustig ingeslapen, mijn ouders zeiden dat het heel snel ging. Ik ben nu over het moeilijkste heen. Ik heb hem nog even vast gehouden en hem een dikke knuffel gegeven, en toen was hij weg!

Kusssss Mar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Umeo en 27 bezoekers