wel of geen lid van de DER?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

wel of geen lid van de DER?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 20:51

Zoals een aantal van jullie wel weten wil ik graag endurance gaan rijden. Nou wil ik dus 6 september gaan starten in Holten (kan ik de rit nu eens van de andere kant zien *LOL* ) alleen zit ik nu te twijfelen of ik wel of geen lid zal worden van de DER.
Dit zal mijn enige endurancerit worden (in dit seizoen dan) en ik heb ook geen ambities om klasse twee te gaan starten, aangezien Annabel al 18 is lijkt me dit ook niet haalbaar, maar dat terzijde.
wat zijn de voor- en nadelen van lid worden en wat zouden jullie doen in mijn geval?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 20:55

Na 1 augustus betaal je maar de helft van het lidmaatschap dus wat dat betreft zou je het kunnen doen, dan doe je toch mee voor het klassement en heb je toch niet de volle mep kosten voor een bijna voorbij seizoen...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:01

Daar zit idd wat in. Denk je dat je volgend voorjaar nog eens ergens wil starten? Of wil je afwachten hoe het in Holten gaat?

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 22:55

ik wil dus idd afwachten hoe het me in Holten bevalt, wie weet valt het me wel heel erg tegen, van daar ook mijn twijfel......

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 23:11

ik zou eerst dze rit eens proberen en als je het vaker wilt gaan doen word je lid! wat maakt het klassement je nou uit, je uitslag krijg je toch wel, en het gaat er, juist bij zo'n eerste rit, toch om dat je goed binnen komt...daar gaat het trouwens altijd om!! Veel plezier, maar kijk uit, het is zwaar verslavend!!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:28

lid worden natuurlijk Lachen)) Het is zo gezellig en je krijg dan de HER&DER zeer informatief blad. Ik wil de der een beetje promoten. Maar ik denk dat ik in jouw geval gewoon de kennismakingsklasse zou meedoen en dan kijken of je het echt leuk vind. Dan kun je volgend jaar gewoon lid worden. Endurance rijden is namelijk heel erg LEUK!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:39

Susan is net als ik enthousiast geworden o.a. door het vrijwilligen bij de endurance van Holten - heeft iemand vorig jaar die auto zien vastzitten midden op de berg? Tong uitsteken - en bij mij heeft het idd geresulteerd in een DER-lidmaatschap. Haha!

Maar Susan, ik zou zeggen: zo lang je twijfelt gewoon eerst Holten rijden en dan beslissen! 'Vroeger' gold de regel dat je ter plekke lid kon worden na een rit als je als niet-lid startte, en dan telde je resultaat alsnog mee als goed uitgereden rit (van belang voor evt. latere promotie). Ik weet alleen niet hoe dat zit nu er een aparte kennismakingsklasse is.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 18:57

Karin schreef:
Susan is net als ik enthousiast geworden o.a. door het vrijwilligen bij de endurance van Holten - heeft iemand vorig jaar die auto zien vastzitten midden op de berg? Tong uitsteken -


fijn dat je me daar nog even aan moet helpen herinneren Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:47

Hmm niet zo slim idd, die kleine lettertjes. Nu gaat iedereen de quote-knop gebruiken om te zien wat er staat. Tong uitsteken

Ik dacht echt dat jullie een controlepost waren hoor! *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:44

(hier spreekt de grote deskundige, haha)

Als dit toch de enige rit is die je dit jaar gaat rijden, waarom zou je dan lid worden?
(of je moet zeker weten dat je gaat winnen natuurlijk:-) )
Het startgeld voor de kennismakingsklasse is maar een beetje meer dan voor Klasse 1....

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 01:33

Ik zou inderdaad nog even wachten als ik jou was. Zeker als je het nog niet zeker weet of je uberhaupt verder wilt gaan met endurance. Ik ben aan het begin van dit seizoen lid geworden, omdat ik het wel zeker wist en ik de mogelijkheid had om het hele seizoen nog wedstrijden te rijden, al is dat door de vogelpest aardig verpest Lachen

Tot Holten!!!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:55

Ik ben al 4 jaar van D.E.R en heb nu in Leersum,Lunteren,Arnhem,Katwijk,Austerlitz en Lage Vuursche gereden. Helaas kampt mijn paard nu al ruim 1,5 jaar met een forse peesblessure aan de tussenpees maar als het een beetje meezit kan ik dit jaar nog Katwijk meedoen. Je hoeft niet in Klasse 2 te starten als je dat niet wil, ik blijf ook gewoon in de Klasse 1 rijden, het bevalt me prima en zolang we nog niet bij de eerste 20 eindigen heeft het ook geen zin om het te proberen. Miro zou het wel volhouden maar qua snelheid komt hij veel te kort.. Scheve mond Hopelijk is hij volgend jaar weer helemaal genezen en kunnen we weer volop aan de bak, ik wil ook zo graag een keer in Holten rijden, het schijnt daar zo mooi te zijn Knipoog

-X- Anja

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:16

holten is zeker mooi! maar anja je hoeft echt niet bij de eerste 20 te zitten in kl1 om over te stappen naar klasse 2 hoor. Uck is ook niet super snel maar start nu wel klasse 3. Het is maar of je paard en jijzelf de km van klasse 2 aankan. Ik zou zelf andere criteria stellen om over te gaan naar kl2 of verder.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 21:12

Ik ben ook nog geen lid, ik wil eerst eens bekijken hoe het mij bevalt.
Ik heb mij wel ingeschreven voor 3 wedstrijden namelijk Lage Vuursche, Leersum en Kootwijk.

Na deze 3 wedstrijden moet je lid worde, want je mag 3 als aspirantlid meerijden.

Dus het lijkt mij verstandig dat je nog geen lid wordt.