Solide vandaag voor de 1e x laten springen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Solide vandaag voor de 1e x laten springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 18:49

Hoihoi,

Ik wil ff kwijt dat ik nog trotser ben op mijn meisje Ik dacht vandaag, laat ik eens kijken of ze kan springen. Dit had ze nog nooit gedaan, ook niet bij de mensen waar ik haar had gekocht.

Dus ikke eerst wat balkjes neergelegd, zodat ze wat kon wennen. Nou longeertouw erbij en ze draafde er meteen overheen Haha! Was echt geweldig om te zien.

Daarna een hindernisje gebouwd (ik heb er nog niet de goede spullen voor Verward ) en zonder te weigeren ging ze daar ook gewoon overheen. Verschillende keren laten springen en nog geen balkje geraakt!!!! Pling

Uiteindelijk had ik de hindernis op het laatst toch al op zo'n 40-50 cm. Die laatste had ze een paar x geraakt en er ook een x af gegooid, maar ja voor de 1e x ging het hartstikke goed. Helemaal GEEN weigeringen. Geweldig toch???

Zo moest ik ff kwijt. Jammer genoeg heb ik nog geen foto's maar die laat ik zo snel mogelijk maken. Ik ben nu nog trotser op haar dan ik al was Knipoog

Ilse

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:50

leuk hoor!wel goed wees maar trots

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 18:27

Ja dat ben ik ook zeker. Ik ga dadelijk weer een poging doen. Gisteren sprong ze op een gegeven moment gewoon spontaan, dus ze vind het echt leuk!!!! Gelukkig....