Gezocht ervaringen met nakomelingen van Kennedy (v. Ferro)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 13:01

Ik heb een vierjarige van Kennedy x Heidelberg. Ik ben erg benieuwd wat zo de ervaringen zijn over Kennedy's (en eventueel Heidelberg) qua karakter, bewegingen, enz.
Ik ben heel tevreden over hem, kan nog wel eens hengsterig zijn (gecastreerd toen hij 3.5 jaar was).

Laat me eens weten

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 13:12

Hoi Eleonoor! Ben je al een beetje gewend aan Bokt?

Bij mij op stal staat een Kennedynakomeling van vier jaar, een ruin. Ook laat gecastreerd want hij is op de hengstenkeuring van het NRPS aangeboden.

Het is een lief paard in de omgang, onder het zadel kon hij nog wel eens flink bokken, maar dat is de laatste tijd over. Hij is een beetje kort in zijn rug, maar heeft een mooie stap en een beste galop. Zijn draf is iets minder spectaculair.

Ik vind het een leuk paard!

Groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 13:20

ik heb van de maand, bij edward kennedy aan het werk gezien, man superpaard!! zo lief en braaf, en boven de grond lopen, vliegen door de galopspiroetees, ongeloofelijk, wat een hengst!!!zo goed !!! niette geloven !ik ben helemaal weg van hem, veel meer als van ferro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:55

Ik heb Kennedy een tijdje op stal meegemaakt en hij scoort voor mij echt een 10 voor stalmanieren en omgang met de mens. Hij is zo goed gemanierd dat hij gewoon door een groom uitgestapt kan worden terwijl er merries in de bak lopen [zelf in het dekseizoen]. Als Kennedy zijn karakter net zo vererft dan kun je je geen fijner paard wensen. En over zijn prestaties in de ring hoef ik vast niet uit te wijden.
Veel plezier met je paard

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 16:09

Mijn Kennedy is juist niet kort in de rug. Iets wat je wel vaker ziet bij nakomelingen van Ferro. Hij is mooi rechthoekig in model, slang gebouwd, mooie volle hals met lengte maar iets wat schrale rugbespiering. Maar dat laatste wordt wel steeds beter als je nagaat dat ik hem nu maar twee maanden aan het trainen ben.
Gisteren is hij tijdens een nakeuring in Bodegraven definitief goedgekeurd en kreeg diverse complimenten op zijn uiterlijk, beweging en klinisch was hij heel goed. (nakeuring i.v.m. eerdere operatie bij vorige eigenaar aan OC).

Iets anders, hoe voeg je zo'n foto toe onder je naam, ben hier maar een beginner.....

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 17:19

Moet je naar http://www.bokt.nl/forums/upload.php

dan browse en een foto uitselecteren en dan uploaden. Daarna het zinnetje dat onder "hoe op bokt"staat in dat witte vakje helemaal kopieeren en gewoon in dit vlak waarin je tikt plakken en dan heb je een foto.

Greetz

PS: ik heb geen ervaring met Kennedy nakomelingen wel een mooi paard.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 08:48

[img]../upload/1129/kennedy4.jpg[/img]

Dit is een test met een foto van Kennedy, geen idee of het lukt.
Maar hoe krijg je nou een foto onder je gebruikersnaam???

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 08:59

Als je naar 'bewerk profiel' gaat (rechtsbovenin) en je de foto of het plaatje wat je onder je naam wilt hebben ge-upload hebt, dan zet je dat in het vakje 'usericon'

succes!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:01

Citaat:
Op 2001-08-28 23:40, schreef Heike:
Er is inderdaad niets zichtbaar. je kunt het beste even een plaatje van 60x60 pixels uploaden op bokt. Zie http://www.bokt.nl/forums/upload.php

denk dat het zichzelf wel wijst



zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 09:18

Toch nog gelukt Haha! !! gelijk oefenen met de smiles....

Maar de orignele vraag blijft, hebben jullie ervaringen met nakomelingen van Kennedy of Heidelberg?