Eerst naar de dokter, toen snel naar de tandarts

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Eerst naar de dokter, toen snel naar de tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 09:23

Zo ik heb het voorlopig weer even allemaal gehad
Ik moest om 8.20 bij de dokter zijn, ik werd pas 20 minuten later binnengeroepen. Ik heb een beetje vage klachten en opgezwollen klieren. Als die over 2 weken niet kleiner zijn moet ik weer terug. Ook heb ik lasogen, of tewel deze eigenwijs hier had gewoon iets meer met haar zonnebril moeten skien want ik heb nu dus sneeuwblindheid. Niet echt fijn, mag een paar dagen geen lenzen in dus loop nu verplicht met mijn bril rond.

En om 8.45 moest ik bij de tandarts zijn. Alles was goed daar. Gelukkig. Het was allemaal heel krap en ik was blij dat mijn ouders ook naar de tandarts moesten want die konden eerst en toen hun net klaar waren kwam ik aangeracet in mijn autootje.

Nou ja voorlopig heb ik alles weer even gehad.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:30

Hm, dan heb je het wel gehad ja. Heb je een bloedonderzoek ivm Pfeifer hoeven doen? daar denk ik meteen aan bij opgezwollen klieren.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 11:08

Nou dat dacht ik dus ook maar ik moet eerst over 2 weken terug komen als ze nog zo opgezwollen zijn en dan gaat hij verder kijken. Toch is er iets met die dokters hoor, vaak word je weer naar huis gestuurd en danmoet jemaar terug komen als het zo blijft.

Gelukkig kom ik er maar gemiddeld 1 keer in de 2 jaar. We zien wel of ze slinken of niet en anders gaan we over 2 weken gewoon terug.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Zonnetje81
Berichten: 18587
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 16:35

Dokters zijn naar mijn idee geldkloppers.............ze laten je onnodig vaak terug komen of komen en doen niks en dan later moet je weer.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie