Instructie omgeving Utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Instructie omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 08:26

Wie van jullie weet goede instructie in de omgeving Laren/Blaricum/Eemnes. Als het kan aan huis, hoeft niet perse. EN wat zijn de ervaringen met die persoon ?

Groetjes Djeda

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:13

MIjn trainer komt uit blaricum; Jorgen Ross, hij traint bij tineke bartels, heel consequent maar dat klikt wel met mijn paard. en Inge Fokker komt uit Breukelen, zij is de moeder van Nederlands Kampioene Wendy Fokker, is veel bij Coby van Balen. Is een hele lieve fijne vrouw.

Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 10:11

Hoi Nistria

Kan je me wat meer vertellen over Jorge Ross ? Bevalt het jou goed ? Wat is zijn uur tafief ? Komt hij aan huis of moet je naar hem toe ? Wat doet hij zelf verder nog in de paarden ?

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:16

Hij heeft zelf ZZ-Zwaar gereden. Hij rijdt nu Z1 en Z2.
Hij bevalt mij erg goed, vraagt 50Euro per uur maar komt wel aan huis. Het is voor hem 45min rijden naar ons.
Mijn merrie is erg vooruitgegaan sinds ik bij hem train. Hij is bij mij echt bij de basis begonnen. Paard moet er helemaal doorheen zijn en goed voor het been. Daar is hij heel consequent in. Hij lest nu sinds een paar maanden bij Tineke Bartels en je merkt dat hij zijn mnanier ook een draai geeft richting de manier van Tineke, veel ontspanning over de rug.

Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 10:28

Klinkt erg goed. Nu woon ik zelf 3 km vanaf Blaricum dus kan er eventueel ook zelf heen. Zou ik zijn telefoonnummer mogen hebben ?

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:41

Ik PB wel even

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 11:46

Atie Spijker, komt niet aan huis. 20 euro per half uur voor pensionklanten daar, voor mensen van buitenaf weet ik het niet. Een begrip in de regio.
Mieke Verdonk, komt wel aan huis. 25 euro per half uur.

Zeer goede ervaringen met beide. PB maar als je meer info wilt.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:52

hoi,

ik heb misschien geen bekende naam Party!! (heb zz zwaar gereden, start nu M2) maak al sinds ruim 25 jaar samen met mijn man paarden zadelmak, wij geven beiden les, ik jureer ook etc. ik heb niet zo veel tijd meer over, maar zou het eventueel kunnen combineren met de les die ik geef in de buurt van Naarden, je kunt ook bij ons op stal komen lessen, je kunt mij voor meer info een pb sturen of even op mijn site kijken
groetjes

Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 09:25

Hoi !

Allemaal bedankt voor jullie reakties, heb een aantal goede tips gehad waar ik zeer zeker mee wat kan !

Groetjes Djeda