Update Vakantiekindje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Update Vakantiekindje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 08:16

Het is al weer een tijdje terug dat ik dit topic plaatste: [AM] Vakantiekindje (!!!)

Vandaag kregen we dus een telefoontje dat er voor ons een meisje komt. Ze is 4 jaar en ze heet Cherien Azzedine. Ik geloof dat ze acht weken bij ons en ik geloof nog met Kerst en oud en nieuw. En dan mogen we voor volgend jaar weer opgeven wanneer ze bij ons mag komen Haha!
Zaterdag halen we haar op, dan weten we meer van haar.

Dusss.... ik heb er een zusje bij Lovers


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:52

Goed van jullie, hopelijk heeft zij ook een fijne tijd bij jullie, voor haar is het natuurlijk ook eng en vreemd allemaal. Wees begripvol en laat haar met rust als ze dat ook even nodig heeft. Vind het wel wat bitter, dat zo'n klein kindje naar jullie moet komen en niet gewoon thuis het fijn kan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:14

Ja, ik vind het ook heel erg.
Ik zal haar zeker even met rust laten als de zat nodig heeft.
Mijn tante heeft ook een vakantiekindje en die komt gelijk met Cherien aan. Ze heet Sougena en is 3 jaar en mijn tante zei al dat als je voor Cherien nieuwe kleertjes en schoenen en ondergoed enzo in de koffer doet en ze komt weer thuis, dat die ouders je dan opbellen en gewoon beginnen te huilen omdat ze dat zo lief vinden. Gewoon omdat ze er zelf geen geld voor hebben omdat te kopen! Toen Sougena voor het eerst bij mijn tante kwam had ze een paar te kleine schoenen mee, drie shirtjes en twee kapotte broekjes en wat ondergoed. Mijn tante heeft toen allemaal nieuwe kleren voor Sougena gekocht enzo en die vader en moeder van haar belden haar dus op en begonnen gewoon te huilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 10:20

... dat dat in Nederland ook kan gebeuren, zulke armoede is eigenlijk te erg voor woorden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:23

Yep.
Alleen Cherien komt uit Parijs.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:57

Wij hebben 10 jaar geleden 4 weken een Frans jongetje in huis gehad van 7. 10 jaar geleden maar ik herriner het me nog heel goed, een groot drama was het.
Het leverde zoveel problemen op, aangezien hij uit een hele arme buurt kwam, niks had, met zijn moeder en broertje op een flatje woonde, en bij ons de ruimte zag, al die kamers vol speelgoed en een zwembadje in de tuin.... een jaloers kind wat alleen maar nijd in zich had...
Hij ging express lego van mijn broer kapot knagen,... allerlei dingen express vernielen
We hebben de 4 weken uitgezeten en toen hij terug moest heeft hij een dag lopen huilen, en wij zagen hem graag gaan, en hij smeekte of hij volgend jaar nog een keer mocht komen. Mijn moeder en zijn moeder hebben nog een tijdje contact gehad, spullen gestuurd enzo om ze te helpen, maar voor ons echt niet nog een keer zo'n kind een vakantie gunnen.
Natuurlijk is het altijd geluk of pech hebben, maar na die dramatische weken zijn wij er van genezen Knipoog
Zijn naam kan ik nog steeds niet normaal uitspreken... Frusty
Hopelijk hebben jullie veeel meer geluk Lachen

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:04

Wij doen dat voor ons eigen neefje. Die heeft geen arme ouders, maar het liep nooit zo heel lekker en dan kwam hij naar m'n oma. Maar die is ook de jongste niet meer en bovendien zijn er daar in de buurt weinig contacten met jonge kinderen. Dus kwam hij bij ons en hij is niet meer weg te slaan. Hij heeft inmiddels een halfbroertje maar hij blijft zeuren of hij weer op Jopie mag paardrijden bij zn vader. Hij komt heel binnenkort weer en ik verheug me er nu al op. Hij was 5 toen hij voor het eerst kwam en inmiddels is hij 8 en het is echt altijd dolle pret!
Jaloezie ligt heel erg in het karakter, mijn neefje is alles behalve jaloers en gedraagt zich bij ons tien keer beter dan bij anderen. Hij probeert iedereen uit (spreekt ook een beetje Nederlands, hij komt ook uit Frankrijk) en als je even streng tegen hem bent is hij daarna echt heel erg lief. Ik ben echt niet de enige die helemaal dol op hem is. Deze zomer gaan we 'echt' paardrijden en ik durf te wedden dat als hij dat gedaan heeft hij echt elke vakantie wil komen Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 14:19

CHERIEEEEEN!!!
Wel foto's maken he?! Haha!

Let love shine so bright

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 15:54

Jaa, we gaan over een half uurtje vertrekken om haar op te halen.
Ik kwam er net achter dat het Cherine is ipv Cherien Clown

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:41

leuk, hoor. Spreek je goed Frans dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Eefje_Sammy, Flippertje, IlBuono, Lalladidoo, LuckySeven, Maanon_, MarJon, mosimonster, NadjaNadja, Petra_O, sariba, SemrushBot, Vavane, YandexBot, Zick_Zack en 156 bezoekers