Help mijn ouders te overtuigen aub!!! (Lees aub??)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Help mijn ouders te overtuigen aub!!! (Lees aub??)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 21:38

Party!! Hallo!!! Party!!

In mijn andere topic ( Help,...wat moet ik doen,... ) op Paardenpraat, leg ik jullie mijn hele verhaal uit,... (voor meer informatie,...lees je het best even, ik weet dat het een lange uitleg is,...maar ik kon het gewoon niet korter maken,...sorry Verward )

Nu zou ik jullie willen vragen, om op deze topic alle pro's en contra's te zetten,...dus met andere woorden, waarom ik het best wel zou doen/waarom misschien best niet of weet ik veel wat,... Gewoon om mijn ouders zo'n beetje te overtuigen,...

*LOL* Ik hoop dat jullie me willen helpen, en ik hoop dat het effect zal hebben;... Verward

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

*LOL* Groetjes!!! En alvast HEEL ERG BEDANKT!!!

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 22:00

Help me aub,...gewoon effe helpen mijn ouders te overtuigen!!! PLEASE????

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:11

eehmm overtuigen waarvoor precies?? Verward sorry snp ut nie helemaal..

Dag lieve mama...

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:49

snap um ook niet Verward

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:56

Zet er een link bij ofzo, dan kunnenw e even zoeken, dit is erg vaag. Overigens, als et gaat om bv een paard, tja, dat is echt de beslissing van je ouders, sorry. Ik vind dat je dat dan moet respecteren....

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 23:12

als het idd over een eiegn apard gaat vind ik ookd at de beslissing aan je ouders is. een paard is erg duur om te onderhouden en er komen altijd overwachtse kosten bij. als je ouders dat niet kunnen opbrenegn moet je dat respecteren vind ik.. maar geef er ng wat meer uitleg bij dan snap ik het misschien wat beter??

Dag lieve mama...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 23:43

keej heb net je topic gelezen en nu snap ik het wel Lachen als jij denkt dat je bij dat beestje past.. ga er dan voor! probee rook duidelijk te achterhalen waarom je ouders het niet willen.. als je dat duidelijk hebt kun je tegenargumenten in de strijd gooien!!

Dag lieve mama...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 00:06

Weet je wat ze voor dat paard vragen? Heb je hier plek voor dat paard?
Voor klimaats veranderingen hoef je denk ik niet zo bang te zijn, als je ziet hoeveel paarden er verkocht worden naar weet ik veel waar.
Er zijn bijvoorbeeld Friezen in China en in Argentiniƫ, dat kan ook dus dan kan dit ook.
Ik begrijp je gevoelens en idd probeer precies te achterhalen waarom ze het niet willen.
Als je ouders het geld en de ruimte hebben en jij het geduld, liefde en verstand. Zou ik er zeker voor gaan!!!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 21:45

Dank jullie,..ik doe erg mijn best,..en hoop dat het lukt,...

xxxx

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:00

Bij mij hielp het toen ik een heel lijstje had gemaakt met de kosten die ik zou bijdrage en hoe ik het met de tijd regel en de vakantie's en vooral zeggen ik hoef echt niks meer het is voor al mijn verjaardagen Haha!:D:D nu heb ik een geweldige haflinger merrie en ben der echt superrrrr blij mee.

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 22:04

heb ik ook al gezegd,..en ook ga ik heel vaak babysitten, dus verdien ik best wel wat geld,...ze vinden het allemaal wel goed, maar het vervoer steekt mijn moeder heel erg tegen Verward

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:07

En als je dan zegt dat ze het echt wel aankan mail een paardendeskundige en als die terug mailt laat die aan je ouders lezen. ik zal je wel een heel overtuigend mail sturen net of ik er heel veel vanaf weet want als ik dit zo hoor moeten jullie gewoon bijelkaar blijven anders gaat het echt neit goed.!!!! Veel succes

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:09

Hallo,
Probeer inderdaad bij je moeder te achterhalen waarom ze zo tegen het vervoer op ziet. Daar zal ze meerdere argumenten voor hebben denk ik.
Ik vind dat dit paardje gewoon bij jou hoort!!!
Wat ontzettend zielig als ze aan iemand wordt verkocht die niet zo'n band met haar heeft als jij.

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:13

Zoon band komt zelden voor.Als je hem hebt dan heb je echt zo iets moois wat niemand bijna heeft echt wees er zuinig en trots op!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 23:23

Het vervoer? In wat voor opzicht? Misschien zijn er op de route naar huis wel bokkers die je kunnen helpen. Om het paardje even te laten stappen en drinken enzo (in Belgiƫ en Nederland)

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:55

Mijn ouders zeggen dat ze het begrijpen dat ik echt een speciale band met haar heb,...maar dan denk ik,..als jullie het ECHT begrijpen,...begrijpen jullie dan ook niet dat ik haar wil, en niemand anders,...?? Verward

Soms denk ik echt van: had ik haar maar nooit leren kennen,..dan had noch ik , noch zij nu problemen gehad,... maar dan denk ik er altijd bij: ik heb heel vaal van haar geleerd, en zal haar nooit vergeten, en zal nooit vergeten hoe speciaal ze wel niet voor me was,...ook zo'n speciaal paardje zal ik nooit meer tegenkomen, maar ik denk dat er heel veel zijn die nog nooit zo een speciaal paardje hebben tegengekomen,...misschien mag ik me wel gelukkig prijzen dat ik ooit zo'n band heb gehad,... Lovers

Maar toch, het idee haar misschien nooit meer te zien, is te eng,.......ik kan niet zonder haar,... Frusty Verdrietig Verward

Ik vind het gewoon allemaal te eng,........ Wie kan mij helpen???

Zijn er nog die zoiets SPECIAALS hebben meegemaakt??? Ik vind het gewoon angstaanjagend dat we zo aan elkaar gehecht zijn,...

Wat moet/kan ik doen??? HELP!

groetjes, Esther

Op de rug van een paard,
is de hemel op aard,...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, AhrefsBot, Berdien, Dido2316, dierenfan, floorsxm, IASCrawler, Juliet06, Pellelilly, snorkel1986, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers