niet afvallen maar strakker....8-)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 18:22

hoihoi
ik heb een vraagje, ik wil niet afvallen ofzo, want ik weeg al niet super veel, maar de 'lovehendels' zitten er wel aan zeg maar. en mijn buikje is ook niet erg veel meer.
hoe krijg ik dit weer strak, is hardlopen en buikspieroefeningen een optie? of misschien fitness of tai-bo?
hopelijk hoor ik het snel, kus liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:36

haha wat grappig! Ik heb dus precies hezelfde als jij!!!

ik heb een abtrimmer gekocht om mijn buikspieren te trainen. En af en toe ga ik joggen.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:32

je omoet een oefening doen met gewichten, niogal moelijk om uit te leggen, maar het traint je zijkant zeg maar. Helpt heel goed! Bazz zal het je wel een keertje uitleggen Haha!


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:12

Ik heb DE oplossing voor je.........Body-slender!!!! Lachen

Heb vanavond samen met mijn moeder onze eerste Body-slender-les gehad. En dat voel ik trouwens wel nu...(ben net een half uurtje terug).

Bij body-slender lig je op verschillende banken met elk een andere training voor verschillende spieren.
Het zorgt voor vetafbraak en maakt alles weer mooi strak.

Het is ook erg goed als je wilt afvallen.
Mijn moeder doet het om die reden, ik doe het meer om inderdaad, net als jij, alles wat strakker te krijgen!!!

We hebben een 12 keer kaart voor 140 piek!!

Ik zou zeggen: ZEKER DOEN!!! Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:21

Eeeeh.. bodyslender.. dat zijn toch van die bewegingsbanken? Zo ja.. dan weet ik dat er een aantal plaatsen in het land zijn waar die centra zitten.. weet jij (of kun je er achter komen) of die centra ook ergens in Friesland (of Groningen en Drenthe) zitten?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 08:57

Ja Assen heeft wel een sportzaal waar ze die bewegingsbanken hebben.

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 14:58

hoihoi
allemaal bedankt!!!!
en ik vraag bas wel een keer of hij het wil uitleggen.
enne....zit er ook iets in almelo waar ze die banken hebben??? hoop ut wel.
nou kussies liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:33

Je moet 4 weken naar texel gaan en daar gaan werken hahaha helpt perfect mijn buikje is weer strak en mijn armen en benen zijn ook al weer wat meer ontwikkeld jaja...maar ik probeer m'n buikje n u strak te houden met elke avond buikspieroefeningen en hij is nog steeds strak (yes)

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:40

Ja inderdaad. Ik ben bijna 6 weken op texel geweest om te werken, en 5 kilo afgevallen. alles is weer lekker strak en ik hoop het ff zo te houden... (moeilijk hoor, nu werk ik weer in het cafetaria...)

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:43

Hey ca je moet net als ik buikspieroefeningen gaan doen elke keer als ik niet kamn slapen dan denk ik verrek wat vergeten en dat zijn dus de oefeningen maar die kan je mooi 's nachts doen inplaats van spelletjes op je telefoon...ben nu verslaafd aan pairs (memory) foei maar ja dus eerst buikspieroefeningen en dan spelletje...hahaha

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:50

Tae Bo is geweldig voor je buik en benen! Je wordt er strak van en, ook niet onbelangrijk, errug fit!! Naast Tae Bo doe ik callanetics (buik, billen, benen). Ik ben niet meer uit de sportschool weg te slaan! En als je het probeert moet je nog oppassen ook, want ik sla tegenwoordig zo terug Haha!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 17:51

Dat slenderen, kan iemand mij nog even precies uitleggen hoe het werkt? Ik snap het niet helemaal namelijk.

Bij ons heel dichtbij zit een slenderstudio. Dus ik ben wel benieuwd.

En Marieke, hoe vaak doe jij aan Tae Bo? Lijkt me ook wel wat.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:28

Bij slenderen zijn er ongeveer 6 verschillende banken en op elke bank worden telkens andere spiergroepen getraind.

De banken bewegen allemaal verschillend.
Zo zijn er banken voor je buikspieren, beenspieren, armspieren, bilspieren. Ook zorgen ze voor vetafbraak, vooral op je dijen.

Het is best wel intensief en je moet het niet onderschatten.

Tijdens een sessie doe je elke bank 1 keer ongeveer 8 minuten. Elke week krijg je andere oefeningen, ze worden dus steeds pittiger.

Ook kun je aangeven of je elke week gewogen wilt worden, om te kijken of je vooruit gaat.

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:40

Roos ik doe twee a drie keer in de week tae bo, twee keer in de week callanetics en 1 keer power yoga. Daarnaast rij ik bijna elke dag paard en heb ik elke maandag avond springles, ook goed voor je lichaam Haha! Voor de rest werk ik, dus ik verveel me geen moment! *LOL* En tja dat bokken is weer goed voor de vingers Haha! !

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:49

haha idd bokken is goed voor je vingers. Ik heb slanke vingers dus die heb ik vast aan Bokt te danken Haha!

Dat slenderen lijkt me wel wat!!! Lekker op een bank liggen maar toch echt wel inspannen. ik ga maar eens langs bij die slender studio.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:06

Dat slenderenn is idd erg lekker. heb ik een jaar of 3 terug gedaan 9ik had Des nog niet) in combinatie met dieet, ging errug goed! Toen kreeg ik des en was het me net allemaal iets te duur, dus ben ik ermee gestopt. Ik wil nu weer beginnen met iedere avond een kwartier stappen op de plaats en verschillende beenoefeningen doen, en daarna buikspieroefeningen en oefeningen voor de heupen... Ben ik meegestopt toen ik op het werk zoveel overuren moest draaien... was ik 's avonds echt afgedraaid...
Krijg binnenkort via het werk van Marc Wehkamp-bonnen. wil ik sowieso wat leuke kleren (ondergoedjes!) kopen en mischien ook wel iets voor de buik/billen... 't is alleen vaal zo duur Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, BETUWE, brennie85, ChanelR, Flip, GrapeshotBot, History_, inge_romeo, Jorex, Laarvv, Lenora_C, Levita, massiemas, rien10, Shetje14, Silly_Woman, Winged, xnaomivdh, xPearl, xRoossie95 en 71 bezoekers