Verslag Bosbadhoeven..!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Verslag Bosbadhoeven..!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 20:05

Voor de gene die daar nog nooit zijn geweest, echt een recreatiepark om aan te raden.. *LOL*

We gingen dus gisteren met heel de klas naar Bosbadhoeven,we zouden daar heel de dag gaan zwemmen en kwamen speciaal voor de glijbanen..

We gingen s'ochtends vroeg al weg met 3 busjes, moesten een uurtje rijden en we waren er. Snel omkleden en alle glijbanen uitproberen, in totaal waren het er 7.. a fijn we gingen gelijk van de bijna allerhoogste en de stijlste.. ik wist niet dat ik zo hard kon gillen..Bloos niet normaal hoe hoog en stijl dat ding naar beneden ging, en aangezien ik over m'n bikini nog m'n rokje had ging ik nog harder en voelde opeens de baan niet meer onder m'n kont.. ik denk dat dat ding zo wel een meter of 7 stijl naar beneden ging.. *Slik* nadat ik eruit was zeiden m'n klasgenoten dat ik heel dat zwembad bij elkaar heb gegild haha, mooi dat ik daar niet meer in ging.. *LOL*
Daarna nog wat andere uitgeprobeert maar die waren eigenlijk best saai nadat ik die andere had genomen.

We gingen daarna ook nog wel even van de duikplank van 2 meter hoogte, dacht dat het wel mee zou vallen hoe hoog het zou zijn.. totat ik op het randje van de duikplank stond *Grote Slik*, dacht dat ik geen hoogtevrees had begin er toch wel aan te twijfelen..
Toch maar er af gesprongen, weer lekker lopen gillen!

Er waren nog 2 glijbanen waar ik nog niet ingeweest was, die waren nog dicht.. gingen later pas open. Een wildwaterbaan met bootjes, was wel leuk vooral achteruit ervanaf.. zijn we heel vaak in geweest telkens allemaal achter elkaar, lekkere opstopping..Schijnheilig
Waren ook bootjes van 2, ben ik ook nog in geweest samen met m'n sweety.. Lovers, was wel lachen omdat je in zo'n bak terecht kwam waar je vervolgens niet meer uit kwam haha..

Toen was er nog een over, de half pipe. Ook met bootjes die nog steiler naar beneden gingen, ben ik maar niet ingeweest.. aangezien iedereen zij dat die super scary was en na die 1e glijbaan toch maar niet meer ingegaan, geloof dat mijn maag dat ook niet leuk had gevonden..

Waren ook nog lekkere gozers, dus een super dag gehad.. *LOL*
Daarna nog helemaal vol gegeten bij de Mac.. toen weer naar huis, en vandaag onze laatste lesdag.. bijna vakantie..

prompter

Berichten: 11094
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:01

Haaaaaa, bestaat dat nog? Daar ging ik vroeger met school altijd heen als schoolreisje! Dat is, ehmmm... heeeeel lang geleden Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:11

Hey daar woon ik wel een beetje in de buurt ja..Is wel leuk daar,maar ik heb het al wel gezien,nadat ik eens een drol voorbij mijn neus heb zien drijven hahaha..

groejtes!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:06

Das vlak bij ons, daar gaan we altijd met de paarden rijden in het bos Lachen Ben er pas nog een middagje geweest, vooral die witte half-pipe met die banden is leuk

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:55

Inderdaad he Elise, maar hoelang heb ik moeten zeuren voordat je meeging Tong uitsteken

Het is inderdaad vlak bij ons, volgens mij is het voor vakantie (als je tenminste niet in de buurt woont) best een leuk park Lachen