portemonnee gestolen van werkplek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

portemonnee gestolen van werkplek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 18:03

Ik ben niet blij.
;(
Vanmiddag is toen ik even naar de wc ging mijn portemonnee uit mijn tas gestolen. Er was verder niemand op de afdeling. Ik had de deur op slot gedaan maar doordat ze onze afdeling aan het verbouwen zijn, kon je er vanaf de andere kant gewoon bij |o
Dat wist ik dus niet. Ik werk op een Hogeschool dus het kan werkelijk iedereen geweest zijn.

Toen ik in de lunchpauze naar buiten ging kwam ik erachter dat mijn portemonnee weg was . Mijn SIM kaart was uit mijn reservetelefoon gehaald (de andere was gelukkig in reparatie) Die vond ik later weer op de grond (= pre paid) De telefoon zelf vonden ze te lelijk (oude Nokia)

ALLES weg, identiteitskaart, creditcard, bankpas, 300 euro (had net veel gepind om nog het een en ander te kopen/ regelen voor de vakantie.... )Ben heel verdrietig nu.

Gelukkig ben ik mijn paspoort niet kwijt en valt er qua geld nog wel wat te regelen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:17

Jemig hee! Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven?! Echt zwaarklote zeg! Sterkte

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:18

Jeetje wat een poedersuikerstreek zeg! Kunnen anderen niet ff van andersmans spullen afblijven.. Het moet niet gekker worden..


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:20

Nou, daar ben je lekker mee, zeg! Ga je wel aangifte doen?

* To Belg, or not to Belg *

Voronez
Berichten: 153
Geregistreerd: 13-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:25

Kunnen ze niet vingerafdrukken bekijken? Ik neem aan dat die nu op je mobiel zitten. Echt 'n naaistreek, tsja, zo word ik ook wel snel rijk Boos!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:26

gelijk blokkeren he die bankpas. En een nieuwe aanvragen.
Ja ga je aangifte doen??

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 18:30

Ja , heb voor vanavond afgesproken op het politiebureau. Passen zijn al geblokkeerd (wat ik ook niet fijn vond want dat kan je dus niet ongedaan maken en eigenlijk heb ik mijn creditcard nodig voor Tanzania)

Vingerafdrukken heb ik niet aan gedacht, zal ik zo wel naar vragen. Zou ik eigenlijk de Hogeschool aansprakelijk kunnen stellen? Of zou ik hiervoor verzekerd zijn?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 18:57

Nou daar ben je mooi klaar mee. Boos! Echt balen zeg! Hopelijk komen ze achter de dader maar op een Hogeschool lopen er zo veel rond.
Daar kom je denk ik zo 123 niet achter..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Cowgirl

Berichten: 23730
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 19:08

Je kan altijd navragen of de school hiervoor verzekerd is.

Bij mij hebben zo toen op mijn werk mijn portomonnee meegenomen, die hebben ze bij mensen in de vuilnisbak gegooid en die mensen hebben hem toen gevonden.

Al het geld was eruit maar de pasjes incl. rijbewijs zat er nog in.
Gelukkig ging het om niet zo heel veel geld.
Maar ja op het werk werd er verder niks meegedaan, kwamen geen kluisjes etc etc en dat terwijl je op je werk verplicht bent een identiteots bewijs bij je moet hebben, anders krijgt de baas een boete.
Ja , wil het best meenemen, moet ie wel voor kluises zorgen en dat kost teveel geld.
Alles blijft tegenwoordig dus gewoon thuis.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 19:18

Daar wordt je inderdaad niet blij van wat ene kl**tzakken zeg!
Bij ons is pas ook ingebroken in ons nieuwe huis. Boos!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Anoukjuuuhh, Cappi, CarpeDiem_, Christina, Dabo, Flippertje, GrapeshotBot, IASCrawler, Ies_, Jet, lissssan, N_B_N, Pommier, sorayamagic2, Suliko, Unicorn79, Vavane, xMayo, YandexBot en 141 bezoekers