Eindelijk gelukt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 20:39

Robin heeft echt super dikke manen en heb ze al super vaak proberen te trekken maar het lukte nooit. Vandaag kwam ik op stal en dacht ik ik ga het gewoon nog een keer proberen. En het lukte eindelijk!!! Haha! Zijn manen zijn nu veel dunner en korter ik moet morgen nog een beetje bij trekken want ze zijn nog ietsje te dik voor van die mooie gelijke knotjes. Maar ze zijn iig al véél dunner Haha! Het ziet er echt mooi uit. Er lag wel een hele grote bos haren op de grond Clown


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:01

oja dat is ook veel handiger als je knotjes moet maken lijkt me!! Nozem heeft ook van die %$#*&% manen, hardstikke dik.. maar ik ga ze nu niet meer trekken, over een maandje gaat ie toch weg naar Drenthe Huilen Huilen k ga em zo missen Verdrietig

Evita heeft gelukkig niet zulke dikke manen, anders zou ik ze ook moeten uitdunnen/trekken en dan worden ze kort!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:29

dan moet je ze invlechten met naald en draad

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:49

Eindelijk...Als ze het wat warmer hebben laten de manen ook beter los (heb ik erges gelezen) Zijn ze nu net zo dik (dun eigenlijk) als achter, dan stukje wat je met dat uitdunmesje hebt gedaan...? Nou iniedergeval gefeliciteerd he....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:51

Ja ongeveer wel. Nog ietsje dikker maar ik maak het morgen nog wel af Party!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:07

irene! Een haf HOORT dikke manen te hebben.
Tja, ik blijf lange, dikke manen (mits netjes verzorgt) toch echt het mooist vinden...
Die 10cm maantjes vind ik maar niks.
Moet binnekort Cidje ook even trekken, hij heeft behoorlijk lange manen, maar zitten nogal wat dooie punten aan... en ik ben ook geen held in trekken..... Hellepie

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:41

weet ik.. maar Evita heeft van zichzelf niet zulke dikke manen! niet dat ze dun zijn ofzo.. ze heeft ook geen dubbele manenkam. Ik zou van die hele dikke manen ook niet handig vinden want dan kun je er niet zo een paar vlechten of een hengstenvlecht in maken want dat doe ik met rijden altijd omdat haar manen om de teugels heen draaien anders en dan raakt dat in de knoop..

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:54

aahh niet nog korter en dunner!
Haha ik ben aan het 'sparen' voor lange dikke manen, en jij wil ze dun en kort Verward Vage mensen, die paardenmensen hahaha

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 07:38

haha ja moet je mijn knotjes zien toen z'n manen nog dik waren!! echt erg!!
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_8.jpg[/img]
[img]../upload/32/nathalie_en_robin_5.jpg[/img]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, IASCrawler, Jolynne en 112 bezoekers