hengst ontsnapt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 19:42

whow.. ik was bijna getrapt door een paard vandaag en er was een hengst die ff heel link ging doen! ik wou Evita uit de wei gaan halen maar ik zag al dat de paarden allemaal aan het dollen waren en ze bokten en galoppeerden de hele wei door, ik zag al dat het geen zin had om dan evita te proberen te vangen want die krijg ik dan nooit te pakken.. kwartiertje gewacht, en toen stonden ze allemaal weer rustig te grazen, dus ik ging naar Evita toe, en net toen ik bij haar stond begon er 1 of ander paard weer enorm te bokken enzo, ik stond daar midden in die kudde en alle paarden vlogen van links naar rechts, ineens zie ik zo een hoefje echt vlak boven m'n hoofd, t scheelde echt niks! ik schrok me dood zeg.. 2 tellen later stond Evita weer voor m'n neus en stonden ze weer te grazen alsof er niks gebeurd was Extreme duivel


Ik was met Evita gaan rijden in de bak en er is nog een meisje die paarden rijd voor iemand, zij was een hengst aan het longeren. Toen ze klaar was had ze hem op de spuitplaats gezet (tussen 2 kettingen!) en ze was even de spullen aan het opruimen.. opeens hoorde ik een paard over het erf galopperen, ik keek.. is die hengst weg!!! ik snap niet hoe die zich los heeft gekregen! 2 meisjes met de fiets er achteraan want hij ging de weg op!! we hebben echt heel veel geluk gehad dat er geen auto aan kwam want hij was helemaal door het dolle heen en op dat weggetje kun je amper een auto passeren! hij ging richting de wei en daar is ie over de sloot heen gesprongen.. die sloot is wel 2 of 3 meter breed! waarschijnlijk heeft ie het ook niet gehaald want hij zat helemaal onder het kroos.. toen stond ie in het weiland met de merries lekker te showen.. ze waren er nog wel optijd bij maar kregen hem amper mee terug!!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:59

Jee hee!!! dat klinkt wel als een dagje wel zeg!!! Enne...hengst geen gelegenheid gehad om nog even wat merries te dekken... Schijnheilig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 20:12

neej maar dat was ie wel van plan denk ik }>

ik ben blij dat ik toen net Evita aan het rijden was want die is superhengstig!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:20

had je dat niet leuk gevonden dan...een klein veulentje volgend jaar...Schijnheilig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 20:27

jawel! maar niet van zo'n enorme hengst *LOL*

m'n ouders zouden er ook niet blij mee zijn denk ik zo...

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:50

Poeh spannend dagje dus vandaag! Gelukkig liep het allemaal goed af Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers