wild thing door alle draden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

wild thing door alle draden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 23:26

het is best een lekker mannetje hoor,maar af en toe... Haha!

Gisteren had ik les en deed bert steeds erg vervelend en druk,keek ik het land in kwam, het doordat willie aan het verkeerde kant van het draad stond,gelukkig waren miran en suzan er dus die hadden hem terug gezet,en de rest van de dag zich gedragen Lovers

Zit ik vandaag rustig mijn broodje te smeren,belt miran in 1en overstuur dat willie door alle draden aan het vliegen is,hij is dus waarschijnlijk aan de voorkant tussen de draden gegaan toen bij de ruinen het land ingedoken over de draden en daarna via een ander land weer terug het pad op,uiteindelijk kregen we hem weer tepakken,was toch wel erg spannend om tussen die vreemde paarden van 1.75 te staan Haha!

Dus nu maar in een ander land met andere draden en morgen maar even een extra draad spannen tussen de 2 al bestaande(van dat breede stroomdraad)

oh oh oh,het is me er wel 1 hoor,je hebt je handen er aan vol,hij volgt vanaf dag 1 zijn moeder al niet als we ergens heen gaan Frusty ze zijn dan ook verder helemaal niet van slag of zo,hij is gewoon heel zelfstandig geboren Clown

oh en er staat toch echt stroom op hoor,heb het vandaag per ongeluk Bloos 2 keer aangeraakt en 1 maal met m'n derriere *LOL* auch!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:33

Whats in a Name....Wild Thing (doet naam eer aan). Gelukkig is het goed afgelopen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:26

Het is inderdaad een banjer aan het worden.. }>
Vooral nadat hij terug is gekomen uit de Beemster....
Laat zich niet meer vangen door tante Miranda en dan zo tussen die grote paarden galoperen, was echt niet grappig om te zien hoor Lips are sealed
Maar gelukkig zonder schrammen, weer terug bij moeders kunnen komen.
Sandor was binnen ook behoorlijk overstuur.. Aan hem merkte ik eigenlijk dat het veulen niet op de goede plek stond... Hij stond te brullen op stal...
Maar gelukkig is alles weer goed gekomen.. *LOL*

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:33

Jemig, dat is me een dingetje zeg!
Maar ja, je hebt hem zelf Wild Thing genoemd, die is geboren met het Aegon-gevoel! Dit was waarschijnlijk niet gebeurd als je hem gewoon Watje had genoemd *LOL*

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:32

Er heeft eens een artikel in de bit gestaan over de psychologische invloed die een naam kan hebben op een paard.

En volgens mij klopt dat ook nog! Tong uitsteken

Wild thing.

Zo ken ik een born to be wild en dat is ook een druktemakertje Tong uitsteken

Wellicht voortaan de namen psychologisch verandwoorden Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:38

Haha, volgensmij heeft hij er wel lol in! Maaar goed dat het goed is afgelopen!

Mijn meestal lieve Wisecrack, sprong gewoon over het draad heen van 1.10m........ Nu heb ik omheining gemaakt van 1,50m met hevige stroom erop, dus nu blijft ze wel binnen de afrastering.... Extreme duivel

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 10:30

ja denk maar dat ik hem wimpie ga noemen,had hem gistern op ander landje dus gezte met lagere omheining,dus zeg maar de draden dichter op elkaar,kijk ik s'middags,mams nog in het land en kind weer op het pad,net of er niks aan de hand is.
Nou ja ik ga nu 3 draden maken en er staat echt stroom op hoor,ach ja dan word afscheid nemen van z'on ettertje misschien wat minder moeilijk.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:54

Ja, het komt echt door die naam hoor! Mijn kat heet Doerak, ook al zo'n foute naam! (En dat dan ook nog te horen krijgen bij alle instanties als je belt dat je kat onvindbaar is... "noem hem dan ook geen Doerak!!")

Maar goed, het veulen bij ons op stal heeft ontdekt dat ze onder de draden door kan kruipen... ook handig!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:59

haha dat is ook erg slim ja...... Ik heb nu 2 draden van 40 mm en 1 draad van 20mm. Op 1,50 en 1.10m zitten de draden vn 40mm en op 40/50cm zit het draad van 20mm....
Ze staat nu 3 dagen in deze omheining en blijft er netjes in..... gna gna....
Aan de andere kant van deze dagen staat nog wel een ruin, dus ik ben benieuwd hoelang ze het volhoudt om in haar wei te blijven staan...

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:38

Ik ga hoe langer hoe meer in die namentheorie geloven Haha! . Mijn jaarling welsh heet Let's Sparkle en vlammen doet hij }> }> .
Er is nog geen omheining geweest waar hij langer dan een week achterblijft Boos! .
Zelfs toen we bezig waren met het zetten van een hek sprong hij er gewoon overheen, terwijl hij 5 meter verder er nog gewoon langs kon Verward Verward

Ik wens je veel succes met Wild thing Haha! Haha!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:56

Idd Wild Thing, hij wil waarschijnlijk zijn naam alle eer aandoen!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 12:21

nou ben net klaar en hangen nu 3 draden,ben benieuwd als ik terug kom...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 10:40

irene schreef:
Ik ga hoe langer hoe meer in die namentheorie geloven Haha! . Mijn jaarling welsh heet Let's Sparkle en vlammen doet hij }> }> .
Er is nog geen omheining geweest waar hij langer dan een week achterblijft Boos! .
Zelfs toen we bezig waren met het zetten van een hek sprong hij er gewoon overheen, terwijl hij 5 meter verder er nog gewoon langs kon Verward Verward

Ik wens je veel succes met Wild thing Haha! Haha!


Oh dat beloofd wat voor de namen van dit jaar...ik heb al veel namen gehoor met "Wise" erin... En mijn eigen Wizkid doet zijn naam ook al eer aan. Slim en eigenwijs, net als zijn moeder Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:08

Mijn [naam verwijderd] doet dat soort dingen niet, die gedraagt zich voorbeeldig Schijnheilig

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:15

Dees schreef:
Mijn Weelde doet dat soort dingen niet, die gedraagt zich voorbeeldig Schijnheilig


Maar dat is ook een "dame" natuurlijk Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:28

Runs in the family.

Bossje doet niets anders, snel tussen de linten door het weiland van de anderen in rennen, daar 1 bok geven en dan weer snel terug naar mamma.

De eerste keer deed ik nog een poging om hem te vangen en zelf terug te zetten maar meneer laat zich niet zomaar pakken en hij liet zich vol overgave door het lint vallen.
Nu laat ik hem maar zijn gang gaan en piept hij er netjes tussen door.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:52

wat een gekkertje
dadelijk als hij groter is kan het toch niet meer

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 14:01

nou tot nu toe gaat het goed,gelukkig maar!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:34

Als dat zo is; Win Chin ( een winner ) en whispering the wild, het gekke is dat dit het eerste veulentje is wat gigantisch dominant en brutaal is tegenover andere veulen, iedere keer als ik hem observeer in de wei lig ik in een deuk van het lachen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 08:29

Leuke verhalen meiden, maar de lol van nu wordt straks wel een grote treurnis als ze groter zijn.
Op deze leeftijd leren veulens veel voor de rest van hun leven. Wanneer ze nu leren dat ze door draad kunnen lopen, is dat heel moeilijk af te leren.
Dus ik zou jullie aanraden de amusementswaarde Haha! even te vergeten en meerdere linten, of evt planken in een kleinere ruimte te maken met een behoorlijk werkende stroomdraad (desnoods alleen op dat gedeelte) zodat jullie clowntjes even leren dat draad iets is waar je achter dient te blijven.

Een 1 1/2 jarige of 2 1/2 jarige die overal overheen of onderdoor gaat is een stuk minder leuk kan ik uit eigen ervaring melden, en dan heb ik het nog over merries.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 12:57

ja ben ik helemaal m,et je eens hoor sarabande,nu ik de 3e draad gemaakt heb gaat het weer super,blijft er weer braaf achter staan,het veulen van vorig jaar,die van ooseven had het spelletje ook door,sprong over hekkies en door draden.