Cross - oefencross in Oosten?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Cross - oefencross in Oosten?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 14:00

ik ben van plan nog een keer een sgwwedstrijd met mijn pony te gaan rijden, en er is mij hier al eerder gezegd dat ijk beter eerst een keer een oefencross kan gaan rijden. nou weet ik dat in ambt delden en in vasse er corssjes worden gehouden, maar zijn er ook oefencrossen te rijden in het oosten? Ik woon in Hengelo en om nou helemaal naar de andere kant van Nederland te rijden, zie ik niet zo zitten. Als iemand mij wat oefencrossjes op zou kunnen noemen? Haha! en weet iemand behalve vasse en ambt delden nog officiele crossjes in de omgeving?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:18

Ede, half augustus.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:23

Op 4 en 5 oktober is er een Tripalon in Laren (Gld.), 'een cross met een recreatief karakter' als ik het me goed herinner. Verder weet ik geen oefencrossjes in het oosten, in Ambt-Delden worden wel lessen gegeven op het crossterrein.

In het najaar stikt het trouwens van de officiƫle SGW's in het oosten, je kunt dan haast ieder weekend starten: Gorssel, Diepenheim, Bathmen, Neede, Barchem... De wedstrijdkalender vind je op www.sgw-eventing.nl onder 'Kalender'.

En misschien is Biddinghuizen ook nog te doen voor jou. Gert en Alice Naber houden a.s. zaterdag een oefendag op hun terrein (de vorige oefendag was twee weken geleden, misschien gaan ze het nu vaker zo aanbieden). Info daarover vind je ook op de SGW-site.

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 00:08

De tripalon is wel laat hoor. Je kan ook gewoon naar een oefenterrein gaan en daar oefenen. In Boekelo bv heb je heel veel mogelijk heden.

Ik heb even voor je in de SGW gids gekeken.
Oefencross:
Arnemuiden 22 juni
Wassenaar 7 September
Lisse 20 September (terreinrit weet niet precies wat dit inhoud)
Vasse 4 Oktober
Laren Gld 4 Oktober (Tripalon)
Princenhage 19 Oktober (terreinrit)

Dat was het wat de oefencrossen betreft. Keuze genoeg Haha!

Onassis
Berichten: 64
Geregistreerd: 14-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 08:09

Wassenaar op 7 september kan je weer van je lijstje af halen, die gaat niet door.

Een terreinrit is dat je alleen het crosstraject doet, dus geen dressuur en springen. De hindernissen zijn lager, en je mag overal langs.

Dus een terreinrit is een oefencross

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 12:52

Dat is leuk Haha! Dat wil ik zelf ook wel doen. Misschien mag het van mijn vader. Ooit een tinker zien crossen? Dan gaat de mijne de eerste worden Haha!

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 10:28

oo oke bedankt allemaal! hier heb ik denk ik wel genoeg aan voor de komende tijd! ik denk dat ik zoiezo maar naar vasse ga, en de rest moet ik nog ff bekijken Haha!