Wat een k*tmensen heb je ook!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Wat een k*tmensen heb je ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 12:10

Ik had lekker gereden bij de buren in de bak, ik wil weer weggaan het erf af. En dan zit daar zo'n draadje voor de hond. Cecilia die mee was wil het draadje zoals gewoonlijk los doen, zegt de buurman dat het niet nodig is Lips are sealed Ja zegt ie tegen Cecilia doe je voet erop dan kan ze erover heen, maar wat gebeurt er, Cecilia laat het draadje net los wanneer ik erover heen wil stappen. Dus Rachel knetter, vind je het gek als er stroom op staat Boos! Daarna nog een keer en toen ging het wel goed. Zegt de buurman, ja weet je wat het is jij bent gewoon bang, nou die klootzak moet gewoon eens beter uit zijn doppen kijken, lekker als je als pony een opdonder krijgt als je over een draadje moet. Ik zeg, ja tuurlijk Gaaaap Ach en nog wat gezeik over mij en mijn pony, het is altijd hetzelfde. Hij heeft al een keer eerder gezegd dat ik niet kon rijden enzo, dat ik niet netjes het parcours rond kon komen, dat mijn vorige pony niet kon springen, ach tuurlijk, ZAT VERDOMME IN HET Z sukkel. En mijn vorige pony was maar een automaatje, tjeeeee, heb dat beestje zelf beleerd, nou en als ik er een automaatje van heb gemaakt, nou beter toch?

Ik de weg af met Rachel, komt er ineens met een rotgang een grote jeep met trailer aan. Boos! Rachel gaat natuurlijk vol op de rem, want ze is nog jong en vroeger heeft ze een aanvaring gehad met een trekker, logisch toch. Belandde bijna in de sloot, maar na een kleine volte ging ze er uiteindelijk langs. Doet die man het raampje los, ja lekker gevaarlijk ben jij op de weg, en je moet haar eerst verkeersmak maken als je langs de weg rijdt, ga anders in de bak rijden. Tssss hoe moet ik in de bak rijden als we op stal geen bak hebben, dan moet ik toch zeker langs de weg. En ik had maar geluk gehad volgens hem, want de meeste auto's waren niet afremd voor dat domme dier. DAT DOMME DIER? *zoekt smiley met hakbijl in plaats van een hamer* Dat is verdomme wel mijn pony, nog maar een jaar onder het zadel en zoo braaf. Lovers

Nou ja voorbij de trailer lekker gegaloppeerd in de berm, ging super.

Soms kan ik die mensen wel, er is altijd wel iemand die mij of mijn pony loopt af te zeiken, terwijl het meestal de mensen zijn die wel een hele stal vol poedersuiker-kwpners hebben en zelf niet rijden en dit door anderen laten doen, of ze kunnen gewoon zelf niet rijden. Ze zijn gewoon jaloers dat ik zo'n mooi knollie heb.

(sorry voor de poedersuiker-kwpners, ik bedoel het niet zo)

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:45

Jammer dat je afhankelijk bent van die buren hun bak!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:45

bah Misselijk ..dat soort mensen zijn echt verschrikkelijk..zo ken ik ook een paar Boos!

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 12:56

Ja, ik zit me nu nog groen en geel te ergeren.

Dus als iemand in de buurt van Meppel een gezellige stal/weide weet mét rijbak, dan houd ik me aanbevolen!!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:19

sjezus wat een klote mensen zeg!!!
daar wordt je toch schijtziek van?

wie verwacht nou dat een pony kan springen als ie in de Z zit hoezo dom???

en van mensen die met een trailer rijden zou je toch wat meer respect verwachten...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:20

hihi, weet heel goed hoe het voelt!
Heb zelf een poedersuiker KWPN-er Haha! en wat pony's maar mijn KWPN-er is hartstikke verkeersmak......als het hem uitkomt!
Kreeg ook wel vaker de opmerking dat ik niet kan rijden want ik had mijn paard niet onder controle en ik was niet wijs om met een niet verkeersmak paard de weg op te gaan (tja, hij was hartstikke mak, was net weer dat knopje omgegaan)
En je wil niet weten hoeveel mensen bijna de dierenbescherming willen gaan bellen als je lekker met je pony voor de kar een ritje aan het maken bent.......en dan heb ik het over een Welsh A! Nou, dat wordt wat als ik mijn mini appie voor een sulky ga zetten, dat is weer voer voor mensen die absoluut niet weten waar ze over praten
Ik kan mij er ook ontzettend druk om maken maar doe dat niet meer, probeer het naast je neer te leggen hoewel dat voor jouw niet makkelijk zal zijn zolang je nog aan die buurman vast zit.....

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:21

Summertje schreef:
Doet die man het raampje los, ja lekker gevaarlijk ben jij op de weg, en je moet haar eerst verkeersmak maken als je langs de weg rijdt, ga anders in de bak rijden.


Lekker snuggere vent ook... vraag hem maar eens hoe je een pony in de bak verkeersmak kan maken dan... Knipoog Gewoon niks van aantrekken, dat werkt met dat soort mensen nog het beste...


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 13:32

Tja er is gewoon altijd wel wat, dan zeurt die dan zeurt die... Verdrietig

Ik wil naar een andere stal!!! Of weet iemand een huurhuis in Drenthe vlakbij het bos ofzo, of een huisje met wat stallen Haha! Haha! Haha! En graag zonder zeikmensen in de buurt Haha! Haha! Ohja, en dan zou ik ook wel graag een eigen weg willen hebben waar ze niet met auto's mogen komen Haha! Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:20

Maak je toch niet zo druk om wat zo'n buurman zegt, ga lekker je eigen gang! als hij zegt dat jij met je pony over het draadje moet stappen dan is het aan JOU om de keuze te maken of je dat doet. En dus ook jouw verantwoordelijkheid als het fout gaat.

Ik zou persoonlijk het draadje gewoon open maken als je er met een paard doorheen moet, en er nooit over heen stappen, zeker niet als er stroom op staat.

En in het verkeer blijven er altijd lomperikken, dat is niet leuk maar dat zal nooit veranderen...

All people smile in the same language....

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:32

Wat een snertvent zeg Boos! Zeker degene met die trailer
Mijn Shet is ook giga verkeersmak alleen niet als er een aanhanger met een helskabaal langskomt (lagen losse platen in, je weet wel die ze over een pad heen leggen van die ijzeren) Wat dooen die eikels...... blijven ze naast me rijden

Lag er bijna naast (bokkende shetten zijn niet uit te zitten Haha! ) En dan ook zo'n opmerking; "Als hij niet mak is moet je niet op de weg rijden!".
Rustig blijven niet reageren, je zou ze toch bijna wat aan doen hè!!

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:41

wat een stomme zak in die trailer. Iemand met paarden zou moeten weten dat je een paard
1 altijd rustig moet passeren en
2 dat een jong paard alleen maar verkeersmak wordt ALDOENDE. Wat een stomme oen zeg. Er zijn geen worden voor. En die buurman is afgunstig.

De hond is de betere mens

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:47

Pfff, ik ken die zeikmensen. 9 van de 10 keer kunnen ze er zelf geen pepernoot van.. laatst ook. Ik ben drie weken bezig geweest met een klein paardje bij ons op stal. Die was zo bang dat ze tijdens het rijden meerdere malen op haar achterbenen ging staan. Ze heeft bij mij nooit gesteigerd. Na drie weken was het over. Nu was ze verkocht aan onze buurvrouw. En volgens die mensen heb ik het beest verziekt?? jaja echt waar.... kotsen ga je van die mensen.. stank voor dank.Ik krijg gelukkig van mensen die er wel verstand van hebben te horen dat ik wel kan rijden. Ik ken een hoop internationale ruiters, en die geven me altijd juist wel een hoop complimentjes, en vragen of ik paarden voor ze wil rijden.. Dus ik denk altijd als ik die domme praat hoor.. je kunt mijn rug op!!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:20

Desiree schreef:
wat een stomme zak in die trailer. Iemand met paarden zou moeten weten dat je een paard
1 altijd rustig moet passeren en
2 dat een jong paard alleen maar verkeersmak wordt ALDOENDE. Wat een stomme oen zeg. Er zijn geen worden voor. En die buurman is afgunstig.


Was een koeienboer? Haha!

}> (Ojee, hoor ik daar de trekkers al in verontwaardigde colonne het erf optuffen? Jongens, meisjes, toe nou, ik had het maar over 1 specifieke koeienklojo!)

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 15:26

tessa3009 schreef:
Maak je toch niet zo druk om wat zo'n buurman zegt, ga lekker je eigen gang! als hij zegt dat jij met je pony over het draadje moet stappen dan is het aan JOU om de keuze te maken of je dat doet. En dus ook jouw verantwoordelijkheid als het fout gaat.

Ik zou persoonlijk het draadje gewoon open maken als je er met een paard doorheen moet, en er nooit over heen stappen, zeker niet als er stroom op staat.

En in het verkeer blijven er altijd lomperikken, dat is niet leuk maar dat zal nooit veranderen...


Het draadje mocht dus niet los

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 15:37

De koeienboeren zijn juist super hier, die stoppen gewoon netjes voor je enzo. Geven de tijd om in een weiland te lopen.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Paardenman
Berichten: 80
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:45

Therapeutisch mogen we slechts stappen op het harde met ons paard. Ik loop regelmatig er achter aan en als er dan van die scooterbinkies of stoer bmw rijders komen dan ga ik gewoon wat verder op de weg lopen. Dan moeten ze wel afremmen. Je moest eens weten hoeveel scooter spiegels ik al tegen mijn bovenarm heb gekregen.

Maar het werkt wel

Liberate tutemet ex inferis!!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:50

Summertje, twas een g.r.a.p.j.e. ----> Haha!
Ik ken ook geen foute koeienboeren.
Wel geschuffelde paardentypes Boos!
en jij leek toevallig in een heel nest daarvan terechtgekomen...
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 24-06-03 16:03, in het totaal 2 keer bewerkt

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 15:55

Ja dat midden op de weg lopen doe ik dus ook, maar een andere keer ook een auto met trailer reed mij zo van de weg, Rachel kon nog net opzij springen waarbij we bijna tegen een boom aanknalden. Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 16:42

bij ons (het Gooi) heb je ook van die eikels, ik reed zondag met mijn bijna verkeersmakke koudbloed over een viaduct over de A27 (durf ik alleen op zondag, dan zijn er geen loonwerkers actief), rijdet er een autootje achter me (op Moritz'hakken) met 4 jongens erin, muziek keihard aan, ik gebaar nog of ze er ff achter willen blijven, zij vatten dat gebaar op als zo hard mogelijk langsscheuren en toeteren! Moritz sprong een meter in de lucht, gelukkig niet over het hek..... stelletje idioten!
in de polder kicken sommige boeren erop dat je de sloot ingaat, ik krijg ook regelmatig te horen dat ik een gevaar voor anderen ben met mijn nog niet helemaal verkeersmakke paard, maar hoe wordt ie anders ooit verkeersmak??????????
Waar hij vandaan komt (boerengat in Oostenrijk) was geen verkeer!

Als het even kan, gaat er iemand op de fiets mee, maar die kan alleen maar het paard kalmeren en 112 bellen voor mij als het fout gaat.....

Voorlopig sta ik er alleen voor, kan alleen op zondagmorgen vroeg (gaap) naar het bos en ben verder op de polder aangewezen *zucht*

Iemand die zich aanbiedt om mee te fietsen??????

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Angeladh, Benita, bente_sat, Cjuan, desireeee_x, Exorcizamus, Getty_Maan, Hanjan, KaasSouffle_, lina1998, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Syb_sem en 119 bezoekers